Saugal käidud ja aeg oli 1.40.3xx Mis on .... Õudne!!!
Nii aeglast aega päris ei oodand. Race crono oli peal, ideaal ringiks andis 1.39.6xx, et tegelt nagu polnud selles seades suurt midagi juurde ka võtta. Vanad sektori ajad olid mingid, Skylinega 1.31.xx sõidetud, teisel sektoril kaotust lihtsalt juba 3 sekundit. Ja nii ta tuleb. Ise mõtlesin et tänavarehvid on kõige nõrgem lüli, eks nad olid ka nõrgad, aga ka pidurid feilisid, kuigi oli uus castroli pidurivedelik ja ferodo klots. Ketas selle massi jaoks ikka jube väike. Võibolla jäi kuskile vanavedelikku või midagi sisse, tunduvad niisamagi mitte väga konkreetsed. Ei äratand usaldust, ütleme nii. WRC st185 kasutas asfaldil 328-343mm kettaid. Arenemisruumi on, peab üle vaatama.
Teiseks jõud, või õigemini selle puudumine sellise kaaluga auto puhul. WRC 185 kaalub 1120 kg, see USA-JDM 1500kg. Liiga raske, ja liiga vähe jõudu oli peale keeratud. Asfaldil on jõudu vaja, absoluutseltkõik mis saadaval. Et muidugi sinna WRC kaalu saada, peab iga seibi ja mitte vajaliku kronsteini maha lõikama. See pole väärt seda aega ja ressurssi aga suuremad asjad midagi saaks ikka.
Ütleme nii et positiivseid asju saab ka kaasa võtta ürituselt. Esiteks tehnika vähemalt jäi kokku. Mis on hea. Teiseks sai olulist infot ja tagasisidet. Kuigi sai diisel volvo käest lutti :D ja 110kw sama kerega celica sõitis ka 5 sekki kiiremini :D ... sai olulist tagasisidet ja mis seal ikka. Tegelt saaks ju slikki alla visata ja võibolla natuke rõhku ka... parandaks mõned sekundid aga see pole point. WRC celical on 3.7 kg/HP... saaks sinna 4 juurdegi. Siis oleks vähe funnim äkki sõita.
Eks teeb lihtsad asjad ära: FMIC, Benapump/pihustid, Väljalase 3", WB ja siis vaatab edasi.
See panen mingi incarcam-i ka. Super kvaliteet pole aga parem kui mittemidagi. Vahepeal pidi jahutama
http://youtu.be/4xAY5DA-rJ8