Vahepeal on niipalju edasi läind, et väga palju polegi :D ... aga midagi ikka...
ega ma väga tjuunida ei taha seda autot, sest siiani ei ole kindel kas tahan sinna autosse raha matta... aga ... midagi ikka... :D
Kuna peale 3" väljalaset hakkas "fuelcut"-i kuskil 1,2 bar peal loopima ilma silencerita, siis ometi rõhku maha ei keera... vaid siis oli aju vaja mille MAP oleks vähemalt sinamaani. Ostetud motol metall kaane tihend... sisse pole vaadand aga 1,3 BAR võiks see ikka välja kannatada. Ostetud Mines ECU, mis base MAP-i järgi korrigeerib ja fuel cut 1,3BAR. Originaal mootorist nagunii rohkenm ei võta. Teoorias 40+HP niisamagi ilma rõhku tõstmata.
Aga eesmärki täidab + MAP 1,3bar, parem ikka.
Aju analoog pilt: (originaal, läx ostes külge) aga midagi sellist. Odav ei ole, aga plug-in, kuuldavasti parim lahendus originaal sisuga mootorile.
Kuna ST185 fuel pump on mingi 80lm ? või midagi sellist uuest pealst... Kuna sellega meelerahu ei olnud, tuli asemele tuli walbro 255 lm ... See ei ole nagu mingi nii kallis asi, puhas viitsimise asi. Bosch oleks veel parem... aga... ma arvan et parem, kui originaal, ja vast sellest jätkub.
Toyotal on mingi pinge langus tühikäigul pensupumbale, siis sai see otseks aetud ja kuna pinge langes ka siis läbi originaal juhtmestiku, siis sai ka pumbale uus toide läbi relee ühendatud, et hea oleks. Enne 10,8V... pärast ca 12,7V. Oluline vahe julgeks väita, puhtalt vana juhtme arvelt.
Välismaa foorumid räägivad kütuse surve tjuunimisest ... 10% suurema survega, ei tea mis sellest arvata, pihustist tuleb rohkem läbi?
Dünos peaks ära käima, sest ma kahtlen, et kuigi auto midagi käib edasi, ikka korra ülevaatama. Rõhku peale keerama 1,3 peale ja sensor sumpsi ja rullikute peale. Siis oleks ka konkreetne number ja näeks mis toimub.