TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Toyota GT4 ST185 (müüdud)
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=12290
1. leht 26-st

Autor:  LordVampire [ 22.10.2013 21:50 ]
Teema pealkiri:  Toyota GT4 ST185 (müüdud)

Oleks ju võind mitte osta uut "mänguasja" ... aga ju siis ikka päris lahti pole saand "sõltuvusest" :D

Ühesõnaga 4vedu ja Turbo, - MUST HAVE!

Talv tuleb ja midagi võiks lõhkumiseks olla. Kunagi ammu-ammu-ammu sai proovitud GT4 -ja talvel... JA oli äge. Nii et mõtlesin et proovin ära.... Ega ma ei teagi kas on hea, küsi uuesti mõne kuu pärast.

Midagi üliloogilist ja valmis varianti läheduses võtta polnud. Oli miskit lõuna saksamaal aga need olid sellised mida oleks tahtnud põhjalikult enne üle vaadata. Siis natuke kobina peale või juhuse tahtel oli üks, GT4 dynotud 275kw... Aga noh seda jõudu ta pikalt ei kestnud ja see mootor on laiali :D Vennal auto otseselt müügis polnud aga mingi sellises konditsioonis ok hinna suutsime välja mõelda. Pikk jutt jühike, kuna auto ostuhind võimaldas ise uued jupid valida siis... sai ta ära tiritud.

Spec:
carlos saintsi sillad, kast (topelt synkrod)
JDM keraamiline turbo
Blitz BOV
Manuaalne turbo rõhu regulaator+rõhukell armatuuris




Pildid

Pilt

Pilt

On isegi võimalus, et peal olev mootori oleks saand korda... (saale ringi tõmmand) et omniku sõnul see veel pole remont saale. Aga kõik need "teibituuningud" ja vett läbilaskev veepump, üleelatud aastad ei motiveerind mind seda mootorit kohe taastama.
Ühesõnaga "teekond" alanud suht sarnaselt eelmise "musta elukaga." Inglismaalt tellitud "Super low milage" Uus mootor, kast ja vahekast. Oli ühe rinka hobiauto varumootor.

Mootor
Pilt

Inglismaa tyybi puuriga GT4 RC, ...
Pilt

Kuna talv läheneb siis korralikul mänguasjal käivad kaasas Piigid :-D :-D

Pilt

Kempi tagadiffer ka... aga ma veel ei tea kas sellele vajadust on ....
Pilt


Eks viskab uue mootori peale ja proovib ära,.. tahaks esialgu kuskil 300 jõuga tööle panna... eks siis näib.



EDIT: Alates dets.2016 teema auto ST185, 500+HP GT4
(alates lk14)

Pilt

Autor:  tmac [ 22.10.2013 22:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Here we go again.

Autor:  Datsunimies [ 23.10.2013 9:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

mänguasjad on lahedad, aga närvesöövad :)

Autor:  Newborn [ 23.10.2013 10:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Sellised mänguasjad on pigem raha söövad :D Oleks piisavalt raha, siis ei sööks nad närve ka :D

Newborn

Autor:  Datsunimies [ 23.10.2013 11:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

seepärast söövadki närve kuna raha ei piisavalt alati nende tegemiseks :D

Autor:  LordVampire [ 23.10.2013 11:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

:-D ega jah, ei tule yksgi project meelde kus raha oleks ylejaand... keerad rohku juurde ja naed kuhu raha kaob :D

Autor:  Cofy [ 23.10.2013 13:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

See raha on pandud ikkagi enda, mitte lihtsalt auto peale. Ehk siis enda rahulolu peale :) Hea hobi

Autor:  jeff01 [ 24.10.2013 19:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Kuidas (Mis tüüpi) celical keskdiffer toimetab?
Kas oskad juba kommenteerida kuidas kempilukko jääl / lumes käitub celica all? Otse ei hakka lükkama? vähendab alajuhitavust aga nõuab kontraga sisenemist?

Autor:  LordVampire [ 24.10.2013 20:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Full-time 4WD, visko- keskdiffriga, piiratud libisemisega (keskelt)
originaalis on ülekandega 4.285
Carlos Sainz final gear on 3.933
Edit: JDM on lühikeste käikudega ja 4.285 ülekandega.

Seda toimetamist oskan kommenteerida vaid kaugest ajast. Originaalis oli küll kena juhitavus... mingit alajuhitavst ei olnd nagu, loogiline oli, ma mäletan, et mõtlesin kurvis, et kui ma praegu tahaks sidurit alla vajutada (korrigeerimise pärast) siis kaua teepeal ei oleks, kiirus oli nii palju suurem tagavedulisest, mis niisama oma massiga teepeal seisis... ei loogiline oli...

Aga mis kempi teeb ei tea veel. Praegu olen slepis mõned kilomeetrid sõitnud ainult :) Tahaks niisamagi kõigepealt ära proovida (ootab esimest lund : )
Kaalujaotus on 61/39 (ette/taha) no ei tea... tahaks mõelda et talvel gaasist piisab, et alajuhitavust vältida. Muud ei ole, eks proovib ära.

Autor:  jeff01 [ 24.10.2013 21:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

kusjuures selle kaalujaotuse pärast ei maksa muretseda. 50:50 nelivedust ma tegelikult ei teagi ;) ja selle juhitavust ei kujutaks eriti ettegi. Ilmselt üsna ülejuhitav.

Subarud / audid ja ka minu jetta on kõik sarnasesse auku (60/40 +/- mõni protsent)
Huvitav kuidas visco keskdiff käsaga käitub. Mina kaotasin tagadiffris vabajooksu siduri ära ja nüüd rakendub käsa neljale rattale ja korrigeerimiseks selle tõmbamise võib ära unustada :-D

Edu pilliga. Meeldib kui autosid sihipäraselt kasutatakse :) Loodame, et pada seisab koos ja piigisõidust ka videot näeb tulevikus.

Autor:  Raceboy [ 24.10.2013 22:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Jah, Porsche 911 4WD variandid ka 60/40, ainult et tahapoole suhtega :D

Autor:  jazz [ 24.10.2013 23:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Tähte närides, siis 2013 Nissan Pathfinder´il, millel "4wd lock", kaalub esiosa 52-54%, sõltuvalt siis mõõtmistest. :-D

aga olles siit-sealt pisut lugenud, sattunud tihti ploki mõranemisega seotud postitustele. Mõnel see läinud juba 320 peal kuid enamasti mainitakse jõudu üle 400hp.
Igatahes, ettevaatust rõhuga mängimisel. Samas, kui käsi siiski WG kruvi keerates liigselt väändub, siis ära kirjeldusega kidakeelseks jää :bb

Autor:  IvarR [ 27.10.2013 15:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

4wd ja taga kemppi hakkab sul autot otse lükkama kurvis. Aitab siduripauk et ülejuhitavaks saada või kontraga kurvi läheneda.

IvarR

Autor:  LordVampire [ 27.10.2013 23:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Nojah, ega ma ei oska midagi muud öelda, kui et, eks proovib ära. : )
Mootor jõudis reedel Inglismaalt kohale, äkki saab see nädal peale ka....

Autor:  pets4524 [ 28.10.2013 21:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Ja visko keskdiffer lukustab 99% tõenäosusega ka celical kõik 4 ratast :) Mänguasjaga edu ja muretuid kilomeetreid igatahes

1. leht 26-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/