Oleks ju võind mitte osta uut "mänguasja" ... aga ju siis ikka päris lahti pole saand "sõltuvusest" :D
Ühesõnaga 4vedu ja Turbo, - MUST HAVE!
Talv tuleb ja midagi võiks lõhkumiseks olla. Kunagi ammu-ammu-ammu sai proovitud GT4 -ja talvel... JA oli äge. Nii et mõtlesin et proovin ära.... Ega ma ei teagi kas on hea, küsi uuesti mõne kuu pärast.
Midagi üliloogilist ja valmis varianti läheduses võtta polnud. Oli miskit lõuna saksamaal aga need olid sellised mida oleks tahtnud põhjalikult enne üle vaadata. Siis natuke kobina peale või juhuse tahtel oli üks, GT4 dynotud 275kw... Aga noh seda jõudu ta pikalt ei kestnud ja see mootor on laiali :D Vennal auto otseselt müügis polnud aga mingi sellises konditsioonis ok hinna suutsime välja mõelda. Pikk jutt jühike, kuna auto ostuhind võimaldas ise uued jupid valida siis... sai ta ära tiritud.
Spec:
carlos saintsi sillad, kast (topelt synkrod)
JDM keraamiline turbo
Blitz BOV
Manuaalne turbo rõhu regulaator+rõhukell armatuuris
Pildid
On isegi võimalus, et peal olev mootori oleks saand korda... (saale ringi tõmmand) et omniku sõnul see veel pole remont saale. Aga kõik need "teibituuningud" ja vett läbilaskev veepump, üleelatud aastad ei motiveerind mind seda mootorit kohe taastama.
Ühesõnaga "teekond" alanud suht sarnaselt eelmise "musta elukaga." Inglismaalt tellitud "Super low milage" Uus mootor, kast ja vahekast. Oli ühe rinka hobiauto varumootor.
Mootor
Inglismaa tyybi puuriga GT4 RC, ...
Kuna talv läheneb siis korralikul mänguasjal käivad kaasas Piigid
Kempi tagadiffer ka... aga ma veel ei tea kas sellele vajadust on ....
Eks viskab uue mootori peale ja proovib ära,.. tahaks esialgu kuskil 300 jõuga tööle panna... eks siis näib.
EDIT: Alates dets.2016 teema auto ST185, 500+HP GT4
(alates lk14)