Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 0:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 379 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 22.06.2017 20:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:24
Postitusi: 273
Aga see kivi aeg töötab paremini kui pooled uue aja turbod. Ja siis tuuakse kohe võrdluseks hunniks 1500€ turbosid, et näe see on parem. Loobu sellest Garretist ja ära tagasi vaata.

_________________
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.06.2017 11:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Parem on suhteline mõiste. Kui soov on linnas sõita siis tänapäevane turbo annab paindliku dünaamika. Kui on soov 2-3x aastas Haapsalus põhjagaasiga sõita siis on Holset hea küll. Pole statistikat teinud, kas tänased kiired masinad kasutavad veel Holseteid või mingeid muid lahendusi. See Holseti värk oli rohkem nagu 10a tagune teema. Täna saab MPR-i Holseti rahaga kui mingit 1,5k ei raatsi osta.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.06.2017 22:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:24
Postitusi: 273
Enamus drifti mehi kasutavad Holseteid. Kegi ei käse traktori 23cm koda sinna peale keerata, et ainult 2x aastas saab põhjagaasiga sõita. MPR on tundmatu hobune veel. Tundmatud numbrid. Tundmatud kuumakojad. Ja kui sul on kaks samaväärset turbot samas hinnaklassis, siis ma eelistan tuntud looma. Aga alati on inimesi kes tahab katsetada ja oma vigadest õppida.

_________________
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.06.2017 12:58 
Eemal

Liitunud: 30.09.2008 8:50
Postitusi: 128
Asukoht: Tartu
Holset on iganenud tehnoloogia ning järjest rohkem jääb ta maha oma robustsusega teistele turbodele.
Tegelikult on palju paremaid turbosid olemas kui Holset, mis on samas hinnaklassis. Näiteks Precision ja Borgwarner puksi peal turbod. Tuleb lihtsalt natukene kodutööd teha ja vaeva näha.
Minu arust ei saa küll öelda, et MPR tundmatu tegija oleks. Ta on lihtsalt meil natukene vähe levinud, muud ei midagi. MPR koduleht

Kuid sellegi poolest on auto äge ja tundub, et piisavalt kiire kah. :car

_________________
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.06.2017 19:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
rst kirjutas:
Kuid sellegi poolest on auto äge ja tundub, et piisavalt kiire kah. :car

:bbTänud. Aga muidu, kui on konkreetseid kavalaid soovitusi 450-600HP turbo kohta 2L mootorile siis alati võib pakkuda. Tekkib mõtteid, kust vaadata ja vähem "kodutööd" :)
Tavaliselt kuullaager ja odav eriti kokku ei sobi aga hing ihkaks küll...
Tegelikult oleks hästi isegi kui turbo 4000+natuke pöörde juures toimetama hakkaks. Mootor läheb pöördesse üle 7000 pöörde ja kiirendamisel käigu vahetusel alla 5200-5600 pööre ei kuku.
Ei pea 3000 pöörde juures full boost olema ja see ilmselt võimatu 600 heppa taga ajada. Aga auto peab kiire olema, eks tänav peab kohanduma :D
Praeguse turbo ja seadega saab jumala rahulikult kruisida kusjuures, turbo väga järgi ei tule, kui siis natuke ja kõik on ülirahulik ja mootor töötab ühtlaselt, vedrustus on aint tiba jäik ja sidur teeb ulme häält kui pargid... muidu ei hullu :D

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.06.2017 9:40 
Eemal

Liitunud: 30.09.2008 8:50
Postitusi: 128
Asukoht: Tartu
Näiteks 500Hp turbo Borgwarner S200SX-E-52MM part nr 12709095019, T4 0.83 koda
All olevalt lingilt näed, kuidas ta teoreetiliselt võiks spoolida.
http://www.turbos.borgwarner.com/go/91UA7P

Hind oleks u 750€.

2L moto peal ongi selline maagiline piir 500Hp minu arust kust edasi kaob sõidumugavus linnas ära (spoolib hiljem kui 4000rpmi).

Kõige tähtsam on valida võimalikult väike turbo oma soovide täitmiseks, siis saad parima spooli, sest ei ole mõtet 800-900hp turbol kui plaanid kasutada 500hp.

Jõudu. :)

_________________
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.07.2017 17:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Kpt. Trumm kirjutas:
Enamus drifti mehi kasutavad Holseteid.

Enamus mehi ei morjenda, mida driftimehed teevad.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.07.2017 17:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:24
Postitusi: 273
Julge sõnavõtt. Ilmselt on sul parem ja võimsam pill kui tänapäeva drfti maailmas. Müts maha.

_________________
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.07.2017 0:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Kpt. Trumm kirjutas:
Julge sõnavõtt. Ilmselt on sul parem ja võimsam pill kui tänapäeva drfti maailmas. Müts maha.

Et segaseks ei kisuks ja muljet ei jääks, et mul mingi konkreetne vastasseis eesmärgiks siis mis ma ütelda tahan on see, et IMHO Holset täna ei ole enam parim võimalik variant sama raha eest.
Sa praegu võrdled konkreetse suunitlusega ehitatud võistlusautot all rounder hobikaga. Ja mis on parim rajal ei ole parim tänaval.
Lisaks ma ei ürita siin Hiina replica Disco Potatosid kiita, vaid räägin konkreetsest asjast, millel 40+ aastat tootmise kogemust seljataga ja mida pole mõtet sõnakõlksuna ja isikliku kogemuse puudumise pärast halvustada.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.07.2017 23:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Dynos käidud lõpuks... Praegu rohkem ei keeranud kui 1,5BAR, ja sellega jäi 389HP/500nm

Miks siis ei keerand? ... turbost tuleb tuleb uljalt ja uhkesti veel, kui talle ainult võimalus anda.
Aga ei keeranud rohkem kuna peale ca.6400 pöörde juures hakkas puterdama. Mingid asjad ära tegema, enne kui härra juurde tagasi. Vaakum vollad vähe teisiti ühendama, rõhuregulaatori teise panema javeelmingid mõned väiksed asjad. Sest regulaator ilmselt ei olnud oma töövahemikus...natuke puudutasid ja rõhk tahtis kohe taevasse minna... ülitundlik, pm täitsa maha keeratud. Vaakumil kolmikud ära kaotama. kohti küll kust kollektorist rõhku võta. Paar asja veel nipetnäpet ja siis vaatab edasi.
Aga üldiselt ma mõtlen, et alustuseks täitsa ok numbrid,...

Pilt

Pilt

Pilt

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.07.2017 9:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 647
Asukoht: Keila
Aga oli siis ostes üldse 500?
Mis tagumiku düno ütleb?

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.07.2017 16:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2008 1:28
Postitusi: 461
Asukoht: tallinn
cb4_335 kirjutas:
Aga oli siis ostes üldse 500?
Mis tagumiku düno ütleb?



laiaslaastus ju ongi 500hp mootoris.

_________________
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.07.2017 22:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Dynost video ka, vabandused heli pärast, telefoni mikker lõpuni kaasa ei tulnud selle müraga...

https://www.youtube.com/watch?v=IKSumFemo90

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.07.2017 12:38 
Eemal

Liitunud: 07.02.2006 2:22
Postitusi: 175
Asukoht: Erinevad Eesti Lennuväljad
Osta I-phone ja speedestil näeme raisk :axe :car :bb

_________________
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.07.2017 16:36 
Eemal

Liitunud: 18.03.2012 22:05
Postitusi: 5
ahto10 kirjutas:
cb4_335 kirjutas:
Aga oli siis ostes üldse 500?
Mis tagumiku düno ütleb?



laiaslaastus ju ongi 500hp mootoris.


Kas mitte Kostivere düno ei näita juba mootori numbriteks ümberarvutatult?

Aga päris jube graafik. 4000 RPM pealt alles hakkab midagi vaikselt tulema, enne seda on lahjem kui keskmise pereema Civic. Hädasti vaja mingit modernsemat turbot mis elaks juba varem.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 379 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11