Heaküll, pole mõtet pühakut mängida, Laitses läks asi kotti ka :D see video viimane sirge oli tuttav saale kõll tagasi
Kui hästi kuulata siis on kuulda.... sellesmõttes,- OK.
Täna on ostetud UK-st uus komplekt
st205 moto... 100k sõitnud, komplektne, koos turbote juhtmestiku ja ajuga. Viskab peala, teeb konversiooni. Kõige suurem asi juhtmestik ümber teha. Vana juhtmestik ja uus aju, (pidi niipidi parem olema) Aga nuh üks samm korraga, moto delivery 2, 3 nädalat. (Vandest mootoritest saab 2,2moto kokku panna, midagi raisku ei lähe:)
Ses suhtes, auto juhitavus oli ok, kurvis tahtsid nurka muuta siis ei pidand isegi gaasi maha laskma lihtsalt keerasid peale... uskumatu neliku puhul... Kuna turbo ei puhund piisavalt peale, siis oleks natuke jõudu tahtnud juurde aint... see on ainus mis krippeldama jääb. Ja ülekanded... polnud õigeid käike, krt esimesega U-turne teha on aeglane... oleks vahepealset käiku vaja. Äkki kui jõudu rohkem (loe: rõhku) võibolla saab üle sellest
Aga nüüd avatud diskussioon, miks läks moto. vänt/saale/keps olid tehtud ideaalselt... tolerants olid nagu uuel autol. Mis kurdi jõud pidi olema et ACL racing saale Lömmi lööb, nagu pannkook ja kepsu pesa ovaalseks lööb. SAMA KEPS, mis asendatud sai. Miks peaks õlituse probleem kepsu ära lõhkuma? Pole loogiline. Üks mõte on, et eelmine omanik pani uued kolvid (standard mõõtu) äkki ta lihtsalt panigi need, ilma silinderid mõõtmata ja kuumaks minnes kolb jääb kinni? Krt ma ei tea, see moto peab kestma oopis teistsuguseid tingimusi. Eelmine omanik rääkis, et trennipäeval, kui jäärada käisid sõitmas siis paak bensu läks piikidega ühe andmisega, vahepeal sai auto nii palju puhata kui nad suitsu tegid. WRC võidud ilmselt ka ei tulnud mittetöökindla mootoriga. Ühesõnaga... miks peaks keps minema?
2- KEPSU SAALE: