Räägime stoorit ka natuke... Jeff aitas selle neetud KMS ECU enamvähem ära seadistada. Ja noh, kui rohkem tegeleda, siis võibolla nii neetud ta enam polegi. Lihtsalt keegi väga Eestis ei tegele, ei taha tegeleda ega seadistada seda ECU-t. Igaljuhul suured tänud Jeffile, kes võttis viitsimiseks.
Eks seal mingid miinused ikka on.. maailma mugavamaid ECU-si ta ei ole, live-is ei saa seadistada ja tulpadel on lihtsalt number. Mis ta on, kes ta on, lihtsalt tulp "5" ja kõik.
Aga see selleks, põhiline on, et sai auto enavähem töötama. Ma saan aru et Jeff võttis tiba süüdet ka maha, et pigem safe oleks. Aga numbrites oli Vanaseljas juures dünos enne
389HP/500nm@1,5BAR ehk siis 286kw mootorist. Ja 6000 pöörde juures asi lõppes, enne kui asi ilusaks jõudis minna.
Nüüd käib kenasti 7k+ pöördesse ja see tõesti on ilus osa... 5300 -st kuni 7k+. Rõhk on 1,8BAR praegu. P.Dyno järgi ikka WAY
PALJU parem :D
Eks seal on nüüd kindlasti 300+kw, kui palju... ei oska öelda.
Enne seadistama minekut, avastasin kollektori lekked ja pool turbo flantsi tihendit oli ka läind.
Tegin need ka enne seadistamist korda. Tiba parem graafik nüüd, kujutan ette ilma lekketetta. Nüüd spoolib algusest vähe paremini. Ega ta 3k juures full boost ei ole, see selge ja kuullaager turboga ei anna võrrelda. AGA... pole paha enam. Eelmisest videost ka näha. Seal natuke plödises, kui mootori temp üle 95´ läks, seda natuke sai seadet juba muudetud. Aga mõte jääb samaks, isegi linnas kannatab nüüd juba päris lahedalt sõita. Eile Raplas (eelmine postitus):
https://www.youtube.com/watch?v=rbDUK1JgeckKas ma tahan kunagi kuullaagerturbot? -Jah. Aga sellel ma mõtlen, et praegu vähemalt päevakorrast maas.
Anti-lag-i aint tahaks. Nagu ma kuulnud olen, saab seda mitut erinevat moodi teha...
Paneme eilsest päevast ühe pildi ka, Rapla Kardirada foto@Janek