TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Vw Corrado 1.8 Eaton M62
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=12116
2. leht 3-st

Autor:  rosco [ 26.02.2014 21:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

Keskele enne tagasilda annaks reso mahutada veel.

Lõpuks ometi ka juhtmestik kohal. https://www.dropbox.com/s/37y649ev3pxv92t/DSC_0118.jpg

Autor:  rosco [ 30.03.2014 21:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

Aju on põhimõtteliselt peal. Andurid, Wb , pihustid jms kõik ühendatud. Ainult TPS pistik ootab, kuni anduri tb külge sobitan ja õiged klemmid välja selgitan. Tunerstudio näitas temperatuure ja segu, järelikult peaks kõik hea olema.

Sain ka BBM küttelati külge. Väga ilusti tehtud detail ja sobib nagu orginaal. Ainult pealevoolu osa tuli ümber teha. 180" AN liitmik sinna panna. Kuna vedeles kütterõhu kell niisama, sai ka see külge visatud. Samuti said pihustid uued rõngastihendid otstesse, vanad oli ikka suhteliselt väsinud ja rabedad. Uue nädala algul peaks ka trigger wheel jõudma, saab seda ja vr andurit sobitama hakata.

Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  rosco [ 11.04.2014 0:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

Auto käib. Niipalju ka seades, et sai juba 100m tiiru omaljõul teha.

TPS sai sellise lahenduse
Pilt

Ja aju poolne osa installist.
Pilt

Süütekaart on hetkel sellelt kopeeritud. Leidsin väljamaa foorumist, kus Mihkel ja Georg selle üle arutlenud. Pean ise stroboga jagajast nulli keerama süüte, enne seda ei hakka muud seadistama. Praegu peaks olema stock g60 6 kraadi BTDC + siis MS poolt lisatavad kraadid.
Pilt

Tasa ja targu üritan autotunega asja sõidetavaks saada. Wu enrichmenti suutis see küll väga kiirelt kordades paremaks teha.

Autor:  jeff01 [ 11.04.2014 9:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

Jätkusid maru palju :roll:
Süüte null esimese asjana stroboga paika, enne ei ole mõtet ei seadistada ega sõita.
Tabelid jagaksin samuti ringi....madalpöörde resolutsioon liiga madal ja kõrgemal pöördel liiga tihe.
Ma ei raiskaks WOT alas aega ja ressurssi autotunega....ikka alt üles ja manuaalselt....kui tahad või seda cruisega teha kui mingi pikem sõit ees.
Näed ju ise kah, et suuremad süütemuutused on madalal mitte kõrgel pöördel. 4000 ja edasi saab vabalt hakkama 1000 rpm tagant interpoleerimisega.

Autor:  murjam [ 12.04.2014 1:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

Mis juhtmed mööda seda lisapistikut jooksevad? Enamasti on need süüteväljundid. Lihtsalt, kui on süüteväljundid ja kui näen õigesti, et seal on kaitsmed vahel - kaitsmed peab paneba plussi vahele, aju juhib süütevälhjundeid ikka massiga.
Muidu päris cool ja äge :)

Autor:  kilplane [ 12.04.2014 12:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

topelt kumm hoiab ikka paremini ju...
vaadateis neid polte, mis aju kaane peal on, siis tundub olema jah süütevõimendid seal. (või P&H?? mine sa hunti tea.)

Autor:  rosco [ 12.04.2014 14:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

Süüteväljundid jah lisapistikus. Ei ole kaitsmed, vaid klemmühendus, või ma ei tea kuidas seda kutsuda. Sarnased isased, emased.
Pilt

Kuna süüteväljundite pistiku ostsin suht viimasena ja laua peal oli mugavam joota juhtmeid, siis "ajutiselahendusena" nii. Ei viitsinud juhtmestiku välja kookida. Nagunii tahaks coilpacki peale ümber teha mingi aeg, siis vaja uued juhtmed vedada ja saab korralikumalt teha selle osa.

Eile proovisin süüdet paika timmida stroboga, ajust fixisin 10 kraadi peale ära ja siis strobo samuti 10 kraadi peale. Strobo 0 kraadi peal oli märk õige, 10 peal kadus ära. Triggeri settingud üle vaatama, kahtlustan et 1 tooth angle valesti pandud. Huvitav oli see, et 0 peal märki nägin hoorattal, aga jagajat keerates ei kadunud see kuskile, vaid püsis samas kohas enamvähem.

Autor:  jeff01 [ 12.04.2014 15:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

miks ta jagajat keerates peaks muutuma? aju loeb ju pöörded vändalt ja jagaja on sul siis lihtsalt väljund?

Autor:  Mihkel [ 12.04.2014 16:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

G60-nel on trigger jagaja sees. Pöörded ja väntvõlli asend loetakse sealt, seega jagajat keerates peab ka süüde muutuma.

Autor:  rosco [ 12.04.2014 17:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

Mul eraldi 36-1 trigger selleks. Krt siis ma vist valesti aru saanud? Ma sain aru, et jagajast tuleb nulli keerata, kuna stockis oli asi 6btdc. Ja et praegu siis ms süüde plus jagaja 6 kraadi. Samas jagaja ainult väljund jah.

Autor:  jeff01 [ 12.04.2014 18:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

Kui sul jagaja vaid kõrgepinge jagamiseks (st ajus vaid1 süütetranss) siis sealt sa süüdet keerats ei saa. Lihtsalt kontakt peab õiges asendis olema....niiehknaa on jagaja alles jätmine halb mõte.

Autor:  rosco [ 12.04.2014 19:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

Selge. Ajus süütekive 4. Hetkel kasutan ühte. Jätsin jagaja alles, kuna lihtsalt sain 40-50 eur coilpacki pealt kokkuhoida esialgu. Aju installi kõrvalt peab sööma kah ju :D

Sõidavad paljud ka jagaja pealt, miks see siis kohe nii halb mõte on?

Autor:  murjam [ 13.04.2014 0:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

Mehaaniline kontakt on halb - kulub, kardab niiskust jne. Aga senikaua, kui ilusti töötab, polegi muret :)

Autor:  jeff01 [ 13.04.2014 11:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

kõrgepinge jagaja osas on halb see, et kontakti haamer peab olema õigesti ajastatud ja seda pole väga lihtne teha. Vaadates su kaarti peab ta nii 9 kui 32 kraadi advanceiga toime tulema...ehk et kasutatav süütenurk on vähemalt 23 väntvõlli kraadi. Suure rõhugaturbo Essidel oli vist lugu ka selline, et kuna rõhu all on sädelahendusel raskem tekkida ja jagaja rootor on lai siis võis juhtuda valesse silinrisse löömisega.

Autor:  rosco [ 15.04.2014 23:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

Süüde paigas. Nii tühikäigul , kui ka kõrgendatud pöördel istus ilusti märgis. Kütusetabel samuti edeneb. Cruise alas sihin 15-16 ja boosti all 12 algus, 11 lõpp. 0,5 bar küll häbi boostiks nimetada, aga asi seegi.

Külmkäivitusega oli probleeme, ei tahtnud käima jääda kohe, aga panin ASE taperi tsüklit pikemaks ja tundub, et aitas.

Vaja leida inimene, kes eatonile väiksema rihmaratta teeks. Rõhu võiks 1 bar kanti tõsta. See on kompressorile veel safe ja samuti ei tohiks ka mootor alla vanduda. Arvutuslikult vaja selleks 76mm rihmaratast eatonile.

Ma ei tea palju tavaliselt sisselaske tempid on, aga mul ei ole veel üle 25 kraadi roninud. Pigem seal 12-15 kraadi vahel. Ilmad kah head jahedad muidugi.

2. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/