TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Vw Corrado 1.8 Eaton M62
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=12116
1. leht 3-st

Autor:  rosco [ 01.09.2013 16:12 ]
Teema pealkiri:  Vw Corrado 1.8 Eaton M62

Turbo masinate vahele ka mõni kompressor mootor siia.

* Eaton M62
* Suurem cooler db-hp st
* Autogauge smoke boost gauge
* Innovate MTX-L wideband kit
* Ms2v3 juhtaju
* BBM billet fuel rail
* 2,5" summuti otseläbi Simonsi reso ja pütiga.
* FK reguleeritavad amordid
* 60/40 Madaldus vedrud
* 17" rattad 215/40 ZR17 rehvidega.




Corrado G60, välja veerenud 89 aastal.
Koheselt peale ostu sai orginaal laadur eemaldatud, lihtsalt ei tahtnud sellega tegemist teha. Peale läks Eaton M62 kompressor, mis orginaalis pärit mersu pealt. Tootlikus on võib olla grammike parem orginaal rihmarattaga ning lisaks hooldusvaba. Tuli see tuttava käest ja oli remonditud (uued laagrid ja õli). Praegu on orginaal rihmaratas, orginaal magnet siduriga. Sidurit juhitakse läbi relee ja signaali saab geneka ergutusest. Õhutorustik on "ajutine" lahendus. Mustast materjalist ja kompunnitud orginaal torustikuga kokku. Kindlasti peab ümber tegema.

Fk amordid on oma odava hinna kohta ülihead asjad( Koos alega tulid vist ca 10 eur tükk kätte, tutikad :D) Ta- technix teisel autol põrkas ja tegi muid lollusi. FK ei põrka, aga samas on jäik. Hoopis teine sõidumugavus. Samuti on eest rattakalded krutitud võimalikult negatiivseks. Kurvisõidul on vahe suht öö ja päev.

Pilt

Kuna sisse- ja väljalaske flantse polnud, tuli need ise teha. Ei midagi üüber ilusat, aga teevad oma töö.
Pilt
Pilt
Pilt

Cooler on db-hp- st , mõõte hetkel enam ei mäleta peast. Orginaal G60 vahejahuti suhteliselt väike ja ebaeffektiivne.
Pilt

Cooler ja torustik läks mustaks, ei ole liigset tähelepanu vaja.
Pilt

Kapotialt vaatab selline pilt vastu.
Pilt

Kuna see ikkagi hobiauto, siis saab ka sihtotstarbeliselt kasutataud aegajalt.
Pilt

Kompressori huilgamisest saab aimu siit:

http://www.youtube.com/watch?v=v1-yCRtM6zA

Boosti puhub 0,5 bar piirajas.

Nüüd kuluks ära MS ja väiksem rihmaratas. Sellest ka küsimus, et kes võiks saada hakkama väiksema rihmaratta valmistamisega?? U. 70mm läbimõõduga, siis peaks 1 bar puhuma arvestuslikult. Seda muidugi enne progreaju installi teha ei saa.

Samuti kelle poolde peaks pöörduma kütuselati asjus? Orginaalis plastmassist latt, aga oleks vaja metalsemat.

Segukellaga saab hästi aru ka antud aju eripärast, mida kutsutakse digi-lag. Põhjagaasiga läheb 2-3 sekundit aega, et aju ennast rikkaks keeraks. Alles enne piirajat näeb 12 kanti segu. Seetõttu ka paljud turbotatud g60- ed sulavad.

Autor:  Mihkel [ 01.09.2013 17:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

Oleks pakkuda tutikas alu kütuselatt, spetsiaalselt G60 mootorile CNC-s tehtud (USA kraam, bolt-on kinnitused jne.).
Jäi sõbral oma projektist üle, kuna sai uuema kooli VR6 mootorit hoopis ehitama hakatud.

Autor:  rosco [ 22.12.2013 22:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

Kas on kellegil kogemust, et Simonsi must pütt viskab värvi maha endal? Pikk päev rapla kardirajal ja põhjaalune pütt viskas musta katte maha. Tagapütil natuke koorub eestpoolt. Pidi ikka korralik kuumus seal olema. Normaalne nähe?

Hetkel üldiselt MS otsingud. Passiivselt, kui midagi peaks müüki tulema. Või kui keegi seda loeb ja juhtub üle olema, siis võib pakkuda.

Autometeri Wb sai maha müüdud, kuna puudusid väljundid. Kui MS leiab siis võtab Innovatelt midagi ligi. Hetkel silma jäänud uk ebays mõistliku hinnaga MTX-L komplekt, või siis controller koos anduriga, aga ilma kellata. Kiirel sõidul kella nagunii jälgida alati ei jõua, aga samas oleks tore ,kui ka olemas oleks. Eks vaatab.

Ka küttelatt olemas asjalik https://dl.dropboxusercontent.com/u/677 ... .33.39.jpg
Hiina vl. kolle https://dl.dropboxusercontent.com/u/677 ... C_0488.jpg
Summuti eest tänud Autolaborile ruumide eest ja Mihele tegemise eest. https://dl.dropboxusercontent.com/u/677 ... .43.23.jpg

Autor:  pets4524 [ 23.12.2013 11:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

Simonsil jah olen ka ise märganud musta värvi irdumist mitmel pütil kui lõõre rohkem avada :|

Autor:  tarzic [ 23.12.2013 15:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

rosco kirjutas:
Kas on kellegil kogemust, et Simonsi must pütt viskab värvi maha endal? Pikk päev rapla kardirajal ja põhjaalune pütt viskas musta katte maha. Tagapütil natuke koorub eestpoolt. Pidi ikka korralik kuumus seal olema. Normaalne nähe?


Mis sul EGT on?

Autor:  rosco [ 23.12.2013 18:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

EGT ei tea. Wb järgi oli segu normis WOT all. 12 algusesse.

Samas G60 aju tüüpviga on nö. digilag. Peale WOT vajutamist, läheb ajul hetk aega enne, kui suudab segu rikkamaks kruttida.
Näiteks teise käiguga WOT ja alles mingi 2-3 sekundipärast kukkus segu 14 pealt 12 algusesse. Kuna rajal seda kiirendamist ja pidurdamist palju, siis vabalt võis tegelikult EGT kõrgeks ajada need lahjad hetked.

Autor:  Kahvel [ 24.12.2013 14:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

Mu vabalthingaval viskas simonsi 3'' reso värvi suht kiirelt maha mootori poolelt.

Autor:  rosco [ 12.01.2014 23:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

Andke nõu. Kumb oleks mõtekam võtta. Hinnavahe suht väike.
Kas see
http://www.ebay.co.uk/itm/INNOVATE-DB-G ... 43c0213f22


või MTX komplekt: http://www.ebay.co.uk/itm/INNOVATE-MTX- ... 461399210c

Autor:  tilkur [ 12.01.2014 23:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

rosco kirjutas:
Andke nõu. Kumb oleks mõtekam võtta. Hinnavahe suht väike.
Kas see
http://www.ebay.co.uk/itm/INNOVATE-DB-G ... 43c0213f22


või MTX komplekt: http://www.ebay.co.uk/itm/INNOVATE-MTX- ... 461399210c


Mtx ei mahu igalepoole ära,vajab ruumi kella taha.
Lc1 mahub tavalisse kella korpusesse,kuid pole led riba mida parem jälgida,ning juhtmestik on suht porr

Autor:  Askonz [ 12.01.2014 23:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

Ma ostsin selle teise varjandi endale :)

Autor:  rosco [ 20.02.2014 20:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

Vahepeal lisandunud Megasquirt 2 V3 plaadi peal. Täna jõudis ka Innovate MTX komplekt kohale. Järgmine nädal loodaks ka juhtmestiku kätte saada, ei tea kaua sommid seda meisterdavad.
Trigger wheel vaja kah veel leida/tellida. Silma jäi selline variant, triggerit saab UK-st. Oleks lihtne paigaldada.
Pilt

1. märts toon auto talvekorterist ära ja saab ehitama hakata.


Hetkel selle otseläbi 2.5" summiga auto suhteliselt lärmakas. Üks Simonsi reso ja pütt kah vahepeal. Ideaalis sooviks vaiksemaks, aga tekkis küsimus, et mis oleks sinna mõtekam ehitada. Kas veel üks otseläbi reso vahele tõmbaks detsibilli alla? Või hoopis pütt põhja alla lisaks? Või piisaks hoopis mingisuguse silenceri ehitamisest sumpsi lõppu? Mõtlen ,et järsku siin kellegil kogemust olnud sarnase asja ehitamisel, siis ei pea ise katsetama hakkama. Hetkel läriseb nagu riiisikas, mis on liig ikka.

Autor:  murjam [ 21.02.2014 0:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

Mul aitas väljalaske lärinast lahtisaamise vastu just resonaator, aga kui Sul juba üks põhjaall on, siis ei oskagi soovitada midagi..

Trigger wheel-i ma reguleeritavaks ei teeks, täpse süüte nullpunkti paned niikuinii tarkvaras paika ning siis ei ole võimalust, et ta mehaaniliselt paigast ära läheb. Vända anduri kaugus võib olla regullitav.

Autor:  rosco [ 21.02.2014 1:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

Sõites kumiseb ja põhjagaasiga läriseb nagu 1.5 riisikas otsetoruga. Viimast õnneks sisse ei ole kuulda, aga lausa häbi hakkab , teades mida teised taga kuulevad :D

Autor:  KaroK [ 21.02.2014 17:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

Pane katalüsaator, teeb palju vaiksemaks. Suure auguga katalüsaator ei takista ka kuigipalju, lisaks meeldib ülevaatajatele.

Autor:  tõnisson [ 24.02.2014 21:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Corrado 1.8 Eaton M62

Mina prooviks ühte otseläbi reso veel lisaks, võimalikult taha otsa.

1. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/