Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 18:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 25.08.2013 18:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2007 22:36
Postitusi: 121
Tõin ühe saksa raua juurde,seekord siis mersu...
Auto siis 1973 aasta 450 sel (4,5),lisadeks el. aknad,el. luuk,järelpaigaldatud konditsioneer,järelpaigaldatud EFI.
Plaanis siis panna alla 16 tollised Amg penta veljed,suurem mootor (6,9 liitrit),ülelaadimine,kere korrastamine,vähe viisakam sisu,jne


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

mingi tundmatu efi setup


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
Panzerfaust Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.08.2013 19:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2011 11:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tln
hakkilas pildistatud? :kill

_________________
Nissan 200SX S14


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.08.2013 20:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2007 22:36
Postitusi: 121
turbonissan kirjutas:
hakkilas pildistatud? :kill

Jep :axe ,mis siis?

_________________
Panzerfaust Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.08.2013 23:11 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
6.9 M100 mootor on sigaraske (~450kg). Kui oled kolbi ja kepsu käes hoidnud, siis saad aru, et tasuks midagi kergemat otsida. Mäletamistmööda oli kolb+keps ~9kg.

Tuttaval oli 6.9 ülelaadijaga SLC keres. 2000rpm juures oli ca 1000Nm.

Kuna sõidumugavus oli kadunud, siis asendas ta selle 6.9 mootori 5.6 M117 vastu, mis on oluliselt kergem(ilmselt üks kergemaid MB V8 seeriamootoreid, M116 on kegem, sest ta on ca 30mm kitsam) aga muidu karakteristika poolest väga sarnane mootor.

Igal juhul 5.6 kahe turboga oli ikka sõit omaette, mis siiani meelest ei lähe :)


Btw. M100 mootor on iseenesest päris äge asi. 50-ndate mootori kohta üpris kaasaegne: Kuivkarter, sequential süüte- ja kütusesüsteem (EFI).


Mina tegeleks pigem sama 4.5 mootoriga. Sellel on mehaanilised tõukurid jne. Suht tugev ja lollikindel mootor.

Auto tundub päris korralik.
Soovin edu!

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.08.2013 9:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2007 22:36
Postitusi: 121
hents99 kirjutas:
6.9 M100 mootor on sigaraske (~450kg). Kui oled kolbi ja kepsu käes hoidnud, siis saad aru, et tasuks midagi kergemat otsida. Mäletamistmööda oli kolb+keps ~9kg.

Tuttaval oli 6.9 ülelaadijaga SLC keres. 2000rpm juures oli ca 1000Nm.

Kuna sõidumugavus oli kadunud, siis asendas ta selle 6.9 mootori 5.6 M117 vastu, mis on oluliselt kergem(ilmselt üks kergemaid MB V8 seeriamootoreid, M116 on kegem, sest ta on ca 30mm kitsam) aga muidu karakteristika poolest väga sarnane mootor.

Igal juhul 5.6 kahe turboga oli ikka sõit omaette, mis siiani meelest ei lähe :)


Btw. M100 mootor on iseenesest päris äge asi. 50-ndate mootori kohta üpris kaasaegne: Kuivkarter, sequential süüte- ja kütusesüsteem (EFI).


Mina tegeleks pigem sama 4.5 mootoriga. Sellel on mehaanilised tõukurid jne. Suht tugev ja lollikindel mootor.

Auto tundub päris korralik.
Soovin edu!

M100 (6.9) tuleb päris kindlasti,see on juba ammu ära otsustatud.
4,5 mootoriga saab keegi teine tegeleda,see jääb koos käigukastiga varsti üle

_________________
Panzerfaust Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.08.2013 10:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Mootori kaal tundub lausa haige, nagu miski laeva mootoriga oleks tegu :-D
Juhitavus muutub tõesti päris kõvasti kui esiosale 100+kg lisada sest see, et tee seda mitte vaid raskemaks vaid tõstab ka tagaotsa kergemaks. Kusagil Hullates võid avastada, et käitub kohati ristivastupidi oodatavaga....pigem kui alajuhitav esiveoline....aga kui inimene tahab ja teab mis ta tahab siis :burn
Kui suurelt asi plaanis? Sellise töömahu ja MB märgi abil võib see päris suuri numbreid ka stock sisuga näidata :roll:
...ootan huviga pilte edasisest.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.08.2013 10:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Kurat, vanasti ikka tehti autosid. Pill on 40a vana ja näeb ikka seest kvaliteetsem välja kui tänaseks 5a vanused lukspillid.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.08.2013 12:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2007 22:36
Postitusi: 121
jeff01 kirjutas:
Mootori kaal tundub lausa haige, nagu miski laeva mootoriga oleks tegu :-D
Juhitavus muutub tõesti päris kõvasti kui esiosale 100+kg lisada sest see, et tee seda mitte vaid raskemaks vaid tõstab ka tagaotsa kergemaks. Kusagil Hullates võid avastada, et käitub kohati ristivastupidi oodatavaga....pigem kui alajuhitav esiveoline....aga kui inimene tahab ja teab mis ta tahab siis :burn
Kui suurelt asi plaanis? Sellise töömahu ja MB märgi abil võib see päris suuri numbreid ka stock sisuga näidata :roll:
...ootan huviga pilte edasisest.

Võttes arvesse asjaolu,et 6,9 ongi just selle kere jaoks tehtud,ei juhtu selle juhitavusega miskit erilist.Ma päris palju aastaid sõïtsin sl600-ga , tean kyll mis tähendab "nose heavy" :)

_________________
Panzerfaust Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.08.2013 22:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2007 22:36
Postitusi: 121
tilkur kirjutas:

mingi tundmatu efi setup


Ikkagi eksisin,sai kõvasti infot kaevatud vahepeal.Tegemist on D jetronic pritsega mida pandi kuni 75 aastani sellele mootorile.Tegemist siis speed density tüüpi hargpritsega.Aru ei saa miks tehti sellelt "upgrade" meh. pritsele (k jet)

_________________
Panzerfaust Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.08.2013 21:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2007 22:36
Postitusi: 121
Pagassist leidus selline vigur ,algeline õhkvedrustus taga siis

Pilt

Organi doonor

Pilt
Pilt
Pilt

Alla lähevad need veljed.Ees 8 tolli laiad,taga 9 tolli laiad
Pilt

_________________
Panzerfaust Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.08.2013 8:34 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Kastiks jääb automaat? Mis ulme rehv seda jõudu kinni hoidma hakkab?

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.08.2013 8:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
6.9 on vinge mootor tehnoloogiliselt, eriti arvestades tema ajastut ja kuivkarterile on raske ei öelda. Neid seeriamootoreid, mis tehasest kuivkarterit evivad, pole kuigi palju.

9" velje peale läheb ~265-285 rehv (sõltub tootjast), nii et välimus veel ei kannata.

Mulle see auto meeldib väga, isiklikult eelistaks manuaalkasti, aga ega see kerge teema pole :)

Edu masinaga!

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.10.2013 20:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2007 22:36
Postitusi: 121
Uus hammasvöö sai valmis,vbl tuleb veel korra teha
Pilt

Igaks juhuks ostisin esitiiva tagavaraks

Pilt

_________________
Panzerfaust Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.10.2013 11:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
A kes neid hoorattaid üldse teeb? Mul pole kunagi vaja olnud, aga Mondeo 2-e massilise tahaks meelsasti kaalule visata, kus on sellise asja ainuõige koht, isega uuena.
Palju maksab?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.10.2013 18:52 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
CNC freesi all oleks mõistlik teha.

Mina mersudele teen selliseid:
Pilt
Pilt
Need muidugi standard 184mm sidurile, sest turbomootoriga pole mõtet tavalist kasutada.

Ka MB V8`le on mul olemas :)

Vesilõikuses toorik lõigata ja kusagil töödelda on ilmselt kallim, kui kohe kõik nullist CNC`s teha.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11