TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Mercedes Benz 450 sel-73 :::tilkur:::
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=12093
1. leht 3-st

Autor:  tilkur [ 25.08.2013 18:46 ]
Teema pealkiri:  Mercedes Benz 450 sel-73 :::tilkur:::

Tõin ühe saksa raua juurde,seekord siis mersu...
Auto siis 1973 aasta 450 sel (4,5),lisadeks el. aknad,el. luuk,järelpaigaldatud konditsioneer,järelpaigaldatud EFI.
Plaanis siis panna alla 16 tollised Amg penta veljed,suurem mootor (6,9 liitrit),ülelaadimine,kere korrastamine,vähe viisakam sisu,jne


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

mingi tundmatu efi setup


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Datsunimies [ 25.08.2013 19:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz 450 sel-73 :::tilkur:::

hakkilas pildistatud? :kill

Autor:  tilkur [ 25.08.2013 20:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz 450 sel-73 :::tilkur:::

turbonissan kirjutas:
hakkilas pildistatud? :kill

Jep :axe ,mis siis?

Autor:  hents99 [ 25.08.2013 23:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz 450 sel-73 :::tilkur:::

6.9 M100 mootor on sigaraske (~450kg). Kui oled kolbi ja kepsu käes hoidnud, siis saad aru, et tasuks midagi kergemat otsida. Mäletamistmööda oli kolb+keps ~9kg.

Tuttaval oli 6.9 ülelaadijaga SLC keres. 2000rpm juures oli ca 1000Nm.

Kuna sõidumugavus oli kadunud, siis asendas ta selle 6.9 mootori 5.6 M117 vastu, mis on oluliselt kergem(ilmselt üks kergemaid MB V8 seeriamootoreid, M116 on kegem, sest ta on ca 30mm kitsam) aga muidu karakteristika poolest väga sarnane mootor.

Igal juhul 5.6 kahe turboga oli ikka sõit omaette, mis siiani meelest ei lähe :)


Btw. M100 mootor on iseenesest päris äge asi. 50-ndate mootori kohta üpris kaasaegne: Kuivkarter, sequential süüte- ja kütusesüsteem (EFI).


Mina tegeleks pigem sama 4.5 mootoriga. Sellel on mehaanilised tõukurid jne. Suht tugev ja lollikindel mootor.

Auto tundub päris korralik.
Soovin edu!

Autor:  tilkur [ 26.08.2013 9:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz 450 sel-73 :::tilkur:::

hents99 kirjutas:
6.9 M100 mootor on sigaraske (~450kg). Kui oled kolbi ja kepsu käes hoidnud, siis saad aru, et tasuks midagi kergemat otsida. Mäletamistmööda oli kolb+keps ~9kg.

Tuttaval oli 6.9 ülelaadijaga SLC keres. 2000rpm juures oli ca 1000Nm.

Kuna sõidumugavus oli kadunud, siis asendas ta selle 6.9 mootori 5.6 M117 vastu, mis on oluliselt kergem(ilmselt üks kergemaid MB V8 seeriamootoreid, M116 on kegem, sest ta on ca 30mm kitsam) aga muidu karakteristika poolest väga sarnane mootor.

Igal juhul 5.6 kahe turboga oli ikka sõit omaette, mis siiani meelest ei lähe :)


Btw. M100 mootor on iseenesest päris äge asi. 50-ndate mootori kohta üpris kaasaegne: Kuivkarter, sequential süüte- ja kütusesüsteem (EFI).


Mina tegeleks pigem sama 4.5 mootoriga. Sellel on mehaanilised tõukurid jne. Suht tugev ja lollikindel mootor.

Auto tundub päris korralik.
Soovin edu!

M100 (6.9) tuleb päris kindlasti,see on juba ammu ära otsustatud.
4,5 mootoriga saab keegi teine tegeleda,see jääb koos käigukastiga varsti üle

Autor:  jeff01 [ 26.08.2013 10:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz 450 sel-73 :::tilkur:::

Mootori kaal tundub lausa haige, nagu miski laeva mootoriga oleks tegu :-D
Juhitavus muutub tõesti päris kõvasti kui esiosale 100+kg lisada sest see, et tee seda mitte vaid raskemaks vaid tõstab ka tagaotsa kergemaks. Kusagil Hullates võid avastada, et käitub kohati ristivastupidi oodatavaga....pigem kui alajuhitav esiveoline....aga kui inimene tahab ja teab mis ta tahab siis :burn
Kui suurelt asi plaanis? Sellise töömahu ja MB märgi abil võib see päris suuri numbreid ka stock sisuga näidata :roll:
...ootan huviga pilte edasisest.

Autor:  Jaan [ 26.08.2013 10:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz 450 sel-73 :::tilkur:::

Kurat, vanasti ikka tehti autosid. Pill on 40a vana ja näeb ikka seest kvaliteetsem välja kui tänaseks 5a vanused lukspillid.

Autor:  tilkur [ 26.08.2013 12:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz 450 sel-73 :::tilkur:::

jeff01 kirjutas:
Mootori kaal tundub lausa haige, nagu miski laeva mootoriga oleks tegu :-D
Juhitavus muutub tõesti päris kõvasti kui esiosale 100+kg lisada sest see, et tee seda mitte vaid raskemaks vaid tõstab ka tagaotsa kergemaks. Kusagil Hullates võid avastada, et käitub kohati ristivastupidi oodatavaga....pigem kui alajuhitav esiveoline....aga kui inimene tahab ja teab mis ta tahab siis :burn
Kui suurelt asi plaanis? Sellise töömahu ja MB märgi abil võib see päris suuri numbreid ka stock sisuga näidata :roll:
...ootan huviga pilte edasisest.

Võttes arvesse asjaolu,et 6,9 ongi just selle kere jaoks tehtud,ei juhtu selle juhitavusega miskit erilist.Ma päris palju aastaid sõïtsin sl600-ga , tean kyll mis tähendab "nose heavy" :)

Autor:  tilkur [ 27.08.2013 22:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz 450 sel-73 :::tilkur:::

tilkur kirjutas:

mingi tundmatu efi setup


Ikkagi eksisin,sai kõvasti infot kaevatud vahepeal.Tegemist on D jetronic pritsega mida pandi kuni 75 aastani sellele mootorile.Tegemist siis speed density tüüpi hargpritsega.Aru ei saa miks tehti sellelt "upgrade" meh. pritsele (k jet)

Autor:  tilkur [ 28.08.2013 21:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz 450 sel-73 :::tilkur:::

Pagassist leidus selline vigur ,algeline õhkvedrustus taga siis

Pilt

Organi doonor

Pilt
Pilt
Pilt

Alla lähevad need veljed.Ees 8 tolli laiad,taga 9 tolli laiad
Pilt

Autor:  mitsu_manic [ 29.08.2013 8:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz 450 sel-73 :::tilkur:::

Kastiks jääb automaat? Mis ulme rehv seda jõudu kinni hoidma hakkab?

Autor:  Raceboy [ 29.08.2013 8:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz 450 sel-73 :::tilkur:::

6.9 on vinge mootor tehnoloogiliselt, eriti arvestades tema ajastut ja kuivkarterile on raske ei öelda. Neid seeriamootoreid, mis tehasest kuivkarterit evivad, pole kuigi palju.

9" velje peale läheb ~265-285 rehv (sõltub tootjast), nii et välimus veel ei kannata.

Mulle see auto meeldib väga, isiklikult eelistaks manuaalkasti, aga ega see kerge teema pole :)

Edu masinaga!

Autor:  tilkur [ 16.10.2013 20:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz 450 sel-73 :::tilkur:::

Uus hammasvöö sai valmis,vbl tuleb veel korra teha
Pilt

Igaks juhuks ostisin esitiiva tagavaraks

Pilt

Autor:  Jaan [ 17.10.2013 11:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz 450 sel-73 :::tilkur:::

A kes neid hoorattaid üldse teeb? Mul pole kunagi vaja olnud, aga Mondeo 2-e massilise tahaks meelsasti kaalule visata, kus on sellise asja ainuõige koht, isega uuena.
Palju maksab?

Autor:  hents99 [ 17.10.2013 18:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz 450 sel-73 :::tilkur:::

CNC freesi all oleks mõistlik teha.

Mina mersudele teen selliseid:
Pilt
Pilt
Need muidugi standard 184mm sidurile, sest turbomootoriga pole mõtet tavalist kasutada.

Ka MB V8`le on mul olemas :)

Vesilõikuses toorik lõigata ja kusagil töödelda on ilmselt kallim, kui kohe kõik nullist CNC`s teha.

1. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/