Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 22:18

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 31.07.2013 23:02 
Eemal

Liitunud: 31.07.2013 22:30
Postitusi: 5
Igatahes sai natuke ajurünnakut tehtud, mistõttu tõin endale ühe sirje.
Pill oli tagaveosele sierrale vastavas kasutuses varasemalt.
Kogu turbotamise teema algas, kuna 2 käiguga on mõtetu "Driftida"
koguaeg tekib vajadus kolmanda järgi, aga tollega ei jõua enam liikuda.
Igatahes sai siis hakatud siit foorumist tarkust koguma ja mingiaeg lihtsalt pihta hakatud.
Hetke seis siis:

Saab 900 pealt turbo
saab 900 punased pihustid( 340 cc vist oli, vanad on 191cc)
ford focuse pealt cooler
Kollektor on custom

hetkeseisuga pill töötab, tühikäik on olemas, viled ja babahh hääled küljes. rõhku toodab kah midagi.
esimene mootor täiesti originaalina, puht huvi pärast tuleb välja uurida kaua ta kestab ja kui palju ta kestab.
kui asja ilusti tööle saab, tuleb ka klassivennale samade juppidega asi.

Niiet võite julgelt jagada vihjeid, kuida, mis ja kui palju näppida vaja.
kui palju peaks olema nt kütuserõhk?
originaal pump on tal 4bar, olemas on mul riiulis 6,5 bar.
hetkel gaasi andes tagasihoidlik kütusepilv taga.

mõni pilt kah sekka:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

ei tea kas näeb, aga üks tiir kah tehtud. nö sound check
https://www.facebook.com/photo.php?v=540054462727086


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.08.2013 10:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
DOHC mitte DOCH
Kuigi sel mootoril vist siiski 8 klappi mitte 16

Alustame sellest, et teisega sierre EI drifiti vaid libiseb inertsiga või libistab gaasi põhjas hoides veidi külge. Drift on kontrollitud libisemine ja kontroll tähendab seda, et ka tagasilda saab gaasiga kntrollida. Ehk nüüd saad nagu veidi "päriselt" driftida :-D

Ei ole võimalik sulle kellelgi kütterõhku öelda sest sellist asja nagu õige rõhk saabi pihustitega originaal ajuga sierral EI OLE olemas. Pead ise widebandiga selle selliseks seadma, et boosti all kusagil 12nes (AFR) vast istuks....päris täpseks niikuinii ei saa.

Teiseks nende pumbarõhkude teemal. Ei ole sul esimese pumba rõhk 4 bar max, see on ilmselt soovituslik maksimim või töörõhk vms iganes. Ma pole nimelt ühtki töökorras pumpa näinud mis 6bar ära ei lööks aga sellel pole mitte mingit vahet sest rõhk pole oluline vaid see, mis koguse juures ta veel rõhku suudab hoida. Suvaliste bemmi pumpadega pole 300hp toitmine seni probleem olnud kui paagis piisavlt kütet, et see liialtpalju ei loksu.

MBC leidsin kah üles, võid läbi tulla kui sa seda juba teinud pole.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.08.2013 15:36 
Eemal

Liitunud: 11.01.2009 2:58
Postitusi: 52
Tore ettevõtmine, panen märgi maha. Ootan arengut :)

_________________
E32 M30B30


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.08.2013 0:04 
Eemal

Liitunud: 27.11.2012 23:34
Postitusi: 10
Väga meeldib mõte sierrale turbo lisamisest. Ehk on sul pilte ka töö käigust, kui selle peale panid ja kui palju sul umbes ta rõhku toodab?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.09.2013 8:22 
Eemal

Liitunud: 21.03.2009 19:35
Postitusi: 61
Asukoht: TALLINN
Antud mootor on jah üks "lollimaid", lisati nukkvõll juurde aga klapid jäid siiski 8-ks.
Muidu kiiduväärt projekt aga kahtlen lõpptulemuse vastupidavuses.
jõudu, kui abi vajad siis void ps-is küsida.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.09.2013 17:53 
Eemal

Liitunud: 12.07.2011 12:20
Postitusi: 36
Ega sõna "dohc" ei olegi kuidagi klappidega seotud.Palju sul see turbo peale puhub siis?Sidur on originaal ilmselt?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.09.2013 9:44 
Eemal

Liitunud: 17.09.2013 9:37
Postitusi: 1
Natuke infot Dohc-i kohta, klappide tôttu seal 2 nukka ongi, nimelt pandi dohcile 2 nukka kuna siis sai klapi nurga suuremaks teha ja see tõttu on voolavus dohcil parem kui tavalisel 1 nukalisel.
Teema kohapealt ootan huviga lõpp tulemust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.09.2013 10:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Tavaliselt on selliste projektide lõpptulemus sulanud kolvid, paar kraavi või puud ning kuusakoski. Loodame, et see millegi poolest erineb.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.09.2013 0:01 
Eemal

Liitunud: 31.07.2013 22:30
Postitusi: 5
Pill natuke arenenud, nimelt sai ta sõitma. Peale mõningast paugutamist kruusateedel, lõppes otsa klapikambri kaane tihend. Oh ei viitsinudki ära vahetada. Hetkel pole pill turbo klubi kõlbulik. Aiste vahel pesitseb m50b25 vabalthingav veel. Aga eks areneme


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.09.2013 8:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Klapikambi kaane tihend läks katki ja sellepeale bemmi mootor peale? Ei saa pihta....lasite vast plokikaane tihendi ära?

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.09.2013 9:16 
Eemal

Liitunud: 31.07.2013 22:30
Postitusi: 5
Ei klapikas ikka, üleüldse oli see mootor pasahunnik ja nagu öeldi, et vale asi millele ehitama hakata. Prooviks sai max rõhuga paaru antud, 1,3 bar ja ainuke probleem oli selles et igast võimalikust kohast lekkis õli


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.09.2013 9:24 
Eemal

Liitunud: 31.07.2013 22:30
Postitusi: 5
Pealegi saab m50 nest oluliselt ilusamad numbrid :-D
Või ma tegin vale otsuse? Usun et nalja saab ikkagi


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.09.2013 9:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.10.2012 1:22
Postitusi: 130
kuidas m50-ga liigub?

_________________
M50 stroker


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.09.2013 9:37 
Eemal

Liitunud: 31.07.2013 22:30
Postitusi: 5
Hetkel veel pukkide peal, vaja kardaan ja sumps ära teha. Siis võin video teha, aga 88kw libistab teda suht lihtsalt, 141 kw kemppiga on veel ägedam


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.09.2013 11:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
88kw mootor 1,3 bari all toodab 200kw mida te siiski ilmselt ei kogenud oma puu-taga seadega :)
üleeile lasime m50b25le 1,5peale ja pole mitte midagi teha selle jõuga praegusel ajal praeguste temperatuuridega. 0,9saga liigub nii: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... XlLCTeLQ68 :lol:

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 58 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11