Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 1:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Nissan 200SX S13 - simon
PostitusPostitatud: 09.07.2013 13:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.04.2010 11:28
Postitusi: 115
Asukoht: Tallinn
Tere lugupeetud foorumirahvas.

Otsustasin viimaks oma sõidukist ka siia teema teha, kuna on lootust, et saab ta see kuu isegi käima. Siiamaani olen koguaeg kartnud, et motivatsioon kaob ära ja jääb soiku see projekt.

Ostsin umbes aasta tagasi selle sõiduki laibana. CA18DET plokikaas oli salongis ja kapoti all oli teine pool mootorist. Mis temaga täpselt juhtus, on mulle tänaseni selgusetu, aga mootorit lahti võttes selgus, et tõenäoliselt oli peamine seismajäämise põhjus saaledes, nagu selle mootori puhul tavaks on. Lisaks oli üks kolb katki ja turbo oli ka omadega otsas. Kokkuvõtteks võib tegelikult öelda, et kogu kapotialune elu oli suht nutuses seisus.

Vahelduva eduga kooli ja töö kõrvalt olen ma sellega siis nüüdseks aastajagu tegelenud. Põhirõhk on siiani olnud sõiduki sõidukorda saamisel, seega välimus on selline nagu ta on. Sellega tegelen siis, kui auto omal jõul liigub.

Sihiks on mul umbes 300-350 hobujõudu mootorist. Mootor sai kapitaalremondi koos uute ja tugevamate osadega (kepsud, kolvid, kaanepoldid, kaanetihend). Turboks on Garrett GT28RS .64 kuumakojaga (on üle üks .86 koda, kui kellelgi peaks huvi olema). Summuti ehitasin ise, kasutades 2.5" torusid ning kahte Simons resonaatorit. Sisselasketorustik on veel vaja lõpetada, kuna paigaldasin ette suurema vahejahuti. Kütusesüsteem algab Deatschwerks'i DW300 pumbaga ja lõpeb RB26 mootorilt pärit 444cc pihustitega. Mootorit hakkab juhtima OEM ECU koostöös Nistune'ga. Tellitud on Innovate LC-1 WB kit, mis peaks olema viimane asi, mida on vaja et autot käivitada.

Ostes oli auto automaatkäigukastiga. Selle vea parandamiseks ostsin Lätist kasutajalt desa manual conversion kit'i ja nüüdseks on auto manuaalkäigukastiga. Sidur on hetkel OEM. Tean väga hästi, et see ei kesta üle 200 hp, aga soov auto käima saada ja esimesed meetrid sõita on nii suur, et ei kannata oodata jälle kuu aega, et uut sidurit osta, aga panen selle jaoks juba vaikselt raha kõrvale.

Olin sunnitud ka auto salongi üsna laiali kiskuma, kuna autos oli tappev kassikusehais. Salongivaip läbis mitmekordse pesu ja nüüdseks lõhnab kõik normaalselt. Istmed on üsna räbalad ja asenduseks on olemas Skyline GT-S istmed jällegi kasutaja desa käest.

Plaan on sõiduk liikuma saada ja siis jooksvalt tegeleda veermikuga ning võimalusel ka välimusega.

Mõned pildid auto hetkeseisust.

Pilt

Pilt

Summuti on selline, hetkel kokku punktitud.

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.07.2013 17:22 
Eemal

Liitunud: 29.03.2011 15:52
Postitusi: 47
Asukoht: Tallinn
Olen seda autot silmanud ka ise ning peab tõdema, et kogu stoori, mis kirjutasid, kattub üsna suuresti ka enda omaga. Edu ja jaksu! :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.07.2013 11:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.04.2010 11:28
Postitusi: 115
Asukoht: Tallinn
tim1 kirjutas:
Olen seda autot silmanud ka ise ning peab tõdema, et kogu stoori, mis kirjutasid, kattub üsna suuresti ka enda omaga. Edu ja jaksu! :)


Tänud heade soovide eest! :)

Lisan ühe S13 omaniku tellitud pildid mootoriruumist ka.

Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.07.2013 20:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.04.2010 11:28
Postitusi: 115
Asukoht: Tallinn
Sisselasketorustik hakkab ilmet võtma.

Pilt

Pilt

Tõstsin ka ühe istme prooviks sisse. Veidi on vaja modifitseerida tagumisi kinnitusi ja saab probleemideta paigaldada. Iste tundub olevat laiem, kui S13 originaal. Üsna tihkelt istub vastu kardaanitunnelit, seega on raske istet liigutada. Ehk aitab vildi eemaldamine vaiba alt, aga sellega ei jõudnud tegeleda. Nagu näha on, siis kõrvalistujal on nüüd tegijam iste. :) Saab eraldi eest ja tagant pingi kõrgust reguleerida, kuigi kinnise uksega on natuke tülikas neid nuppe keerata. Istmed on üsna räpased, aga ei hakka neid ennem pesema, kui kinnitused valmis olen teinud.

Pilt

Summuti on ka nüüdseks 100 % valmis.

Pilt

Pilt

Kui on keevitusõmbluse kohta midagi kritiseerivat öelda, siis laske tulla, aga võtke teadmiseks, et kasutasin TIG-keevitust esimest korda. :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.07.2013 16:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Kena töö :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.07.2013 20:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.04.2010 11:28
Postitusi: 115
Asukoht: Tallinn
Esimene käivitus.



MAF ja WB hetkel ühendamata ning IC torustik samuti pooleli veel, aga käivitub ilusti ja kõik tundub OK olevat. :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.07.2013 23:10 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Sõidab?
Juhtusin õhtul ühte Roca ees peale lammutamas :D Kuid kahjuks numbrit ei jõudnud fikseerida vastassuunast :P

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.07.2013 11:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.04.2010 11:28
Postitusi: 115
Asukoht: Tallinn
Sõidab küll, aga Rocca ette pole veel jõudnud. :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.07.2013 15:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Liigub täitsa kiirestigi :-D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 60 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11