TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Audi S2 - 2,2T - 1991 - ranz
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=1188
14. leht 14-st

Autor:  ranz [ 24.06.2010 10:46 ]
Teema pealkiri: 

murjam kirjutas:
Kuskilt netiavarustest on silma jäänud, et ideaalne koht IAT jaoks on enne gaasisiibrit. Kui väide paika peab, saad nüüd ideaalselt ümber teha selle ;)

Hmm, see on tegelt maru hea idee... sest mul tuleb sinna tegelt NTC andur ning too on veel takkaotsa pistikuga, et kui praegune sinna veel kuidagi ära mahub, siis uus ma kardan läheb väga kiirelt seal katki. Aga kuna coolerist ülesse tulev toru on vaja nagunii alles keevitada, siis miks mitte jah toda hoopis sinna panna :D

Autor:  ranz [ 24.06.2010 11:32 ]
Teema pealkiri: 

Ennem kolle vahtust tegelt oli probleem ka boostiga... ei olnud toda lihtsalt nii palju kui peaks. Siis saigi tehtud ka lekke test, loomulikult oli katki see lõdvik mida kavatsesin ka uues süsteemis kasutada :P ehk siis too metallrõngastega lõdvik mis tuli coolerist edasi toru peale.
Hetkel tegin küll selle lõdvikuga "mägiaivari" tuuningut, kuid seda ainult sellepärast, et mul kohe pole sinna asendust võtta, eks too ikka lendab sealt lähiajal minema.

Autor:  ranz [ 09.09.2010 9:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi S2 - 2,2T - 1991 - ranz

Nüüd siis masin tiksumas VEMS juhtimisega ja ikka originaal moto ja jagajasüütega :D. Sai tehtud originaal 3B juhtmestikust väljavõte vems standard pistikute tarbeks ning sinna otsa istus nüüd VEMS v3.6 (FW 1.1.81) koos praktiliselt kõikide võimalustega mida too võimaldab (2x knock, EGT, 8x süüteväljund, PS2, sisene mälukaart jne).
Hetkel olen masina suht koht ilusti tööle saanud (jäänud on ainult mõningad pisiasjad millega vaikselt ka tegelema hakkan, nt kiiruse sisend ei tööta miskil põhjusel hetkel). Käidud sai ka AC dragil kus sai seadistust väheke veel muudetud ning parimaks tulemuseks sain 12,677 400m peale ning 1,698 60 jalga (eelmine isiklik rekord oli 12,82).
Muretsetud sai ka teine doonormootor mida nüüd vähehaaval kokku hakkan lappama, et ükspäev see siis lihtsalt välja vahetada... eks näis mis jõu- ja ilunumbreid siis nägema ka hakkab;) tegelt peaks korra ka praeguse setupiga dynos ära käima... eks näis.

Autor:  AAN20VT [ 18.10.2010 8:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi S2 - 2,2T - 1991 - ranz

Kas plaan on hakata 400+ hobujõude püüdma ? Kas uus mootor on samuti 3B või AAN ?
Muidu sinu auto on koguaeg meeldinud , ajast mil ise veel Audi Coupega ringi vurasin.

Autor:  ranz [ 18.10.2010 9:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi S2 - 2,2T - 1991 - ranz

AAN20VT kirjutas:
Kas plaan on hakata 400+ hobujõude püüdma ? Kas uus mootor on samuti 3B või AAN ?
Muidu sinu auto on koguaeg meeldinud , ajast mil ise veel Audi Coupega ringi vurasin.

Plaan oleks pigem sinna pooletuhande hobujõu kanti... aga eks selle teostus võtab ikka omajagu aega kah, üleöö ei juhtu siin suurt midagi.
Uue moto toorik on 3B, aga loomulik on see, et kaob ära igasugune jagajatüüpi süüde ning ka sealt kaudu hallika lugemine.

14. leht 14-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/