Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 11.05.2024 13:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 200 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.03.2009 0:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Nädalavahetus möödus keevitustöid tehes. Kuna iste oli raamile kuidagi väga vildakalt ja tobedalt keevitatud + veel liiga kõrgele (ei ole ta ju originaalis audisse mõeldud vaid miskit sorti universaalne) sai ette võetud alusraami ümber tegemine. Istme sain ilusti madalale ja õigesse asendisse, kuid siis ei saanud liikuma ilusti ülesse alla esimest otsa sest kõige alumisse asendisse laskmiseks jäi ette tagaotsa tõstev mootor, küll ma siis temaga seal pusisin ja mässasin, aga korda ta sai. Samuti sai vahetatud nuppude sees ledid punaste vastu, kohe ilus vaadata :) (ainult üks nupp tuleb veel teha sest seal sees oli teist tüüpi led, mida mul kohe võtta ei olnud).

Teine keevitustöö mis ette sai võetud, oli taha püstakute vahele strutbari ehitamine. Alustuseks siis paksemast materjalist tükid püstakute külge ning siis toru vahele. Selle töö tegemise võtsin ette kuna 3B motoga masinal on nood püstakud seal täiesti lahtiselt ja liiguvad nad omasoodu ikka väga kergelt (ABY motoga masinal on püstakud juba tiba toestatud).

Pilt

Et asi ilus ka välja näeks sai väheke lisatud pahtlit ning siis asi ka värviga üle võõbatud, muud pagassi ärge vaadake :P iga asi omal ajal, praegu on ta täiesti lahtine.

Pilt

Pilt

Vahepeal siin mõned ajad tagasi tekkis mul väike mõte VEMSi kella arvuti ühendus otsaga. Sai maha nokitud kõrvalistuja poolel olev see lai iluliist ning tehtud siia-sinna väiksed lõiked ning oma koha tema seal leidiski. Veel paistavad pildilt ka väikesed magnetid mis liistu omal kohal hoiavad, nüüd hea kohe vajaduse korral pistikule ligi pääseda :D

VEMSi kella teemal edasi rääkides sai täna lisatud temale veel üks lisa võimalus, boosti logimine. Aju MAP anduri signaali otsa pealt sai välja toodud üks juhe ning lastud see kella sisendisse. Mässamist oli omajagu numbrite paika saamisega, et näitaks asi ka mulle reaalset boosti mitte miskeid lambikaid asju, selle tarbeks sai mõõdetud 10kPa sammuga kogu 100kPa kuni 200kPa vahemik ning näidud kirja pandud, siis moditud tiba round.ini faili ning tööle tema hakkaski, kel huvi siis siin üks logi fail mis täna tehtud sai: LOG
Seoses sellega sain ka teada, et 1BAR boost on käes 2500 pöörde juures, üle selle ma kahjuks hetkel ei näe sest MAP ju originaal 200kPa-d.
Järgmine nädal läheb tellimisse suurem map, 300kPa-d, ning ka uus EGT andur, et saada tööle kõik funktsioonid, siis saab juba korralikumalt ülevaate mis toimub ja millal toimub.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.03.2009 0:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Vaata et selle aju MAP sensori signaali varastamisega aju ise antud sisendi sisendtakistuse muutusest valet infi nägema ei hakka.
Õnneks on MAP-i signaal pinge mitte takistus. Elukutselised elektroonikud oskavad ehk rohkem kommenteerida.
Saaksid ju ka VEMS-i välise 400kpa 12V MAP sensori kellale kerge vaevaga lisada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.03.2009 0:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Mihkel kirjutas:
Vaata et selle aju MAP sensori signaali varastamisega aju ise antud sisendi sisendtakistuse muutusest valet infi nägema ei hakka.
Õnneks on MAP-i signaal pinge mitte takistus. Elukutselised elektroonikud oskavad ehk rohkem kommenteerida.
Saaksid ju ka VEMS-i välise 400kpa 12V MAP sensori kellale kerge vaevaga lisada.

See oli esimene asi mida kontrollisin, aga ei muutunud miskit, pinge jääb täpselt samaks... on siis kellast tulev ots ühendatud või mitte.
Tegelt saigi see mässamine praegu suht lihtsalt testimisena ette võetud sest mõte ongi panna logimise tarbeks väline vems 300kPa map.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.03.2009 10:20 
Eemal

Liitunud: 26.02.2008 22:36
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
Tee punastest ledidest ka pilti :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.03.2009 10:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
terrasiit kirjutas:
Tee punastest ledidest ka pilti :D

Kui sa istme nuppe mõtled siis selle pildi teen siis kui ka see üks viimane led on vahetatud õige vastu.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.03.2009 11:45 
Eemal

Liitunud: 26.02.2008 22:36
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
ranz kirjutas:
terrasiit kirjutas:
Tee punastest ledidest ka pilti :D

Kui sa istme nuppe mõtled siis selle pildi teen siis kui ka see üks viimane led on vahetatud õige vastu.


Istme nuppe pidasin silmas.

Kust autost see iste üldse pärit on ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.03.2009 11:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
terrasiit kirjutas:
ranz kirjutas:
terrasiit kirjutas:
Tee punastest ledidest ka pilti :D

Kui sa istme nuppe mõtled siis selle pildi teen siis kui ka see üks viimane led on vahetatud õige vastu.


Istme nuppe pidasin silmas.

Kust autost see iste üldse pärit on ?

Mina leidsin istme foorumi kuulutuse kaudu ning sain ta megaodavalt kätte kuna ei olnud ta minuni jõudes just kõikse paremas korras. Selliseid istmeid muidu väga harva liikvel, tuttav siin otsis omale saksast ja eestist ja igaltpoolt mujalt ning siis sai kah mitmest istmest kokku kompunnides omale kaks esiistet, minul siis ainult juhi oma (ma ei tea kas kõrvalistuja oma üldse sellist tehtigi, sest sõber lasi istme siseseid raame ja asju ümber teha, et nupud teisele poolele saada).

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.03.2009 17:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Kas see Irmscher senatori iste pole ?
edit: ongi, ilmselt sealtsamast autost äkki said ka need?

http://www.carrating.org/car.php?3366 eestis ainult paar tükki selliseid olnud, mul endalgi oli aint bodykitiga variant..

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.03.2009 18:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Maik kirjutas:
Kas see Irmscher senatori iste pole ?

Kipun pigem arvama, et tegu ongi universaalse asjaga sest tema kinnitus punktid ei viita mitte kuidagi sellele, et käiks ta originaalis mõnele masinale (samas ei ole ma selle senatori istme kinnitust näinud kah).

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.03.2009 18:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
igastahes selle auto peal peaks ta originaalis kohe olema ,see on küll kindel... aga need on päris kallid autod ka juba tänapäeval. Võibolla tõesti pannakse neid ka mujale (ka omega irmscheri variandis on el . istmed)

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.03.2009 0:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.05.2008 16:46
Postitusi: 63
Asukoht: Tallinn
Midagi sellist siis:D

http://se.ee/?mid=4&module=gallery&gid=6

_________________
Audi 80 Quattro Typ85
www.bsm.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.03.2009 10:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Täpselt sama ise nagu seal juhi oma on, on ka minul (loomulikult siis originaal kattega, aga nuppude asetus on sama), täpsemalt öeldes siis minul puudu olnud ventikate ja soenduse nupud sama auto omaniku käest pärit ongi :D

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.03.2009 22:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Kuna sõbra masin jäi hetkel mõneks ajaks seisma, sai sealt demonteeritud aju koos 300BAR mapiga ning uuesti VEMSi kellaga "mängima" hakatud. Tänase õhtu töö kandis vilja ning nüüd näitab kell mulle ka boosti kPa-s.
Tänase õhtu LOGI
Siit siis näha, et turbs on väike :P korraks suudab saavutada 1,6BARi ning siis kukub sujuvalt ära (WG selkaga ning originaal vedruga).
Samuti on tiba probleemi kütte seguga, kui rõhk saavutab maksimumi on ta hetkeks tiba lahja kuid hiljem jälle läheb ära rikkaks. Samas on ka soft mõeldud RS2 pihustite tarbeks, et eks panen need sinna peale ja testin uuesti mis saab, EGT kah vaja ära oodata, siis näitab see kell juba kõike mida ta näidata iganes oskab.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2009 18:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Sai siis täna ette võetud väike tallinna ring ning loomulikult dyno külastuse eesmärgiga. Mõttes oli siis teha neli tõmmet, originaal soft + 3 erinevat chippi, nii ka tehtud sain, tulemused on minu jaoks väga ootuspärased ja isegi üle :)
Alustan asja sellest mis oli auto setup dynomisel: puuritud sisselaske kolle, hiinakas suur cooler, WG-s originaal pehme vedru ning selkaga kaan (ehk siis keeramata) ja RS2 väljalaske kolle.
Esimesena siis originaal softiga tõmme:

Pilt

Tulemus rattast mõõdetuna: 126,5kw ja 238,3Nm
VEMSi logi järgi on 0,8BARi boosti käes 2500 pöördelt ning sedasama hoiab ta kuni 5800 pöördeni, sealt edasi kukub 0,7 peale. Segu on boosti tekkides tiba lahjavõitu, 13,0 kuni 4000 pöördeni, sealt kukub 12,5 peale ning sealt edasi 11,8 peale ja sujuvalt järjest rikkama poole kuniks 6400p kus on ta 10,8. EGT on 900C alates 4100 pöördest kuni lõpuni.

Teine tõmme J.K. Motorsport softiga:

Pilt

Tulemus rattast mõõdetuna: 143,9kw ja 271,1Nm
VEMSi logi näitab seda, et boosti tekkides (2500p pealt on 1BAR) on segu liialt lahja olnud, 13,5 lausa, alles 3800p juures saavutab 12,5 ning sealt läheb sujuvalt ära rikkamaks kuni 11 6000p pealt, üle 6000p läheb natuke järsemalt veelgi rikkamaks kuni 10,4ni 6400p pealt, boost on kogu vahemikus 2500-6400 1-1,1BARi. EGT on 900C ja natuke peale.

Kolmas mõõtmine on tehtud ViljarSi masina pealt pärit ajuga milles on 250 MAP andur ning kasutaja jõuvankri soft.

Pilt

Tulemus rattast mõõdetuna: 147,8KW ja 331,6Nm
VEMSi logi: Boosti siin logitud ei ole, ei hakanud selle jaoks valmidust sellele ajule tegema (puitu näitava eraldiseisva boosti kella järgi oli ta hetkeliselt 1,4BARi ning kukkus sealt alla 1 peale. AFR on 2600 - 3100 pöördel 13,1 ringis ning siis läheb järsult 11,7 peale ning sealt edasi sujuvalt 10,2 peale :o ja hoiab seda 5700st kuni lõpuni välja. EGT 880C kandis.

Neljanda ja viimasena sai tõmmatud miski tundmatu softiga mis väidetavalt on RS2 rauale mõeldud ning 300 MAP anduriga:

Pilt

Tulemus rattast mõõdetuna: 141,8KW ja 351,3Nm
VEMSi logi: Siin oli mul boosti logimis valmidus kõik ilusti olemas kuid lihtsalt unustasin ühe asja sisse lülitamata :( lisakella järgi boost hetkeliselt 1,6BARi kandis. AFR 2500p pealt 12,9 kuid läheb suht koheselt 12,2 kanti, edasi 4100 pöörde pealt kukub 11,3 peale, hoiab sealkandis 5000 pöördeni ning sealt edasi kukub samuti nagu eelminegi 10,2 peale ja on ta seal 5400st kuni 6800ni. EGT 4600p pealt korraks 925 kuid tänu rikkale segule kukub 890 peale ja sinna jääb kuni lõpuni.

Kui nüüd võtta aluseks 25% transmissiooni kadu, näitavad numbrid seda, et tehase seadega on jõudu tiba rohkem kui seda tehas ise ette näeb (suurema cooleri ja RS2 kolle tõttu vast?)
Aga nagu kogu asjast teada saame on probleemiks AFR mis boosti tekkimisel on liialt lahja kuid lõpus jällegi uputab üle... kellegil ideid selle tekkimise ja kõrvaldamise kohta?

Eriti hea aga asja juures oli see, et kõige kangem soft võtab maantee sõidul kõige vähem kütet :)

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2009 21:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Spool-upi juures 13.5 pole ka väga hull.

Näiteks uued 1.8T VW-Audi Grupi mootorid hoiavad üldse terve boosti aja segu 13.8-14.0, põhjuseks ilmselt saastenormid.
Neil on lihtsalt nii palju andureid mis mootori tööd jälgivad, et suudavad mootori ka sellises seades korralikult toimivana hoida.

Kõige ühtlasem tundub see J.K. MotorSpordi soft.

900C EGT on juba suht normaalse töö piiripeal, arvestades, et sa seda vahetult enne turbot mõõdad.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 200 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 29 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11