Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 11.05.2024 17:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 200 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.10.2008 21:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Paistab, et kütuserõhu regulaatori tellimine on sattunud vägagi õigesse aega. Nimelt nädal - paar tagasi avastasin, et boosti all jääb segu nagu tiba lahjaks, vaatasin regulaatori näitu, ongi kukkunud, sai juurde keeratud. Nüüd üleeile avastasin, et segu on ikka ulmeliselt lahja (boosti all nägin ka 15 ära), vaan uuesti regulaatori kella, jällegi kukkunud, keerasin uuesti paika. Täna õhtul tööjuurest ära sõites toimis kõik ilusti, käisin poes ära, panen masina tööle ja hakkas äkki pump ulmeliselt undama, käisin vaatasin pagassi, koputasin peale, ei miskit :o Kohe ei jaganud lahti kah ja alustasin sõitmist kodupoole... natukese aja pärast meenus too regulaatorist peale keeramine ja läksin asja uurima... krt seier jummala põhjas, pump surub elu eest niipalju kui suudab:mad:
Ega see muud tähenda kui tuleb regulaatorist asi suht koht maha ära keerata ning uue regulaatori saabumiseni tuleb klots pedaali alla panna :P

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.12.2008 22:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Väike uuendus:
Kuna naljakalt käitus temp seier (linnas tiba alla 90C, maanteel kaks kriipsu alla ning natuke üle selle, vent hakkas tööle kaks kriipsu üle 90C) sai võetud läppar kõrvalistmele ning sõitma mindud, kõrval live data ajust ees. Temp väärtus minu masinal ajust saadud numbritena peab olema vahemikus 185 - 215 ehk siis võiks ta sõidu ajal olla 200. Test aga näitas seda, et on ta pigem 193. Mis seal ikka, uus whaleri termostaat sisse ning uuesti testima... krt tulemus ikka sama :P nu näitab nüüd pigem 194 aga ega eriti muutunud küll. Ju siis nii ta olema peabki ja enam temaga jändama ei hakka.
Selle live dataga sõidu ajal avastasin ka järgmise asja. Peale vemsi kella pöördeid näitama panemist avastasin, et näitab ta sinna 50-100 pöörde kanti vähem kui tahhomeeter, arvasin et ju puitu tiba paneb. Selgus siis ajust signaale lugedes, et hoopis tahhomeeter näitab tiba rohkem :P vemsi näit on täpselt 1:1le ajust tuleva signaaliga.
Tiba häirivaks muutus ka undamine tagant vasakult ning vahetatud sai ka seal asuv rattalaager.
Nädala alguses jõudis minuni inglismaalt tellitud uuematüübiline nuppudega klappvõti mida kohe ka tuunima hakkasin, vaja oli siis olemasolev pult kuidagi selle süsteemiga ristata... mõned tunnid nikerdamist ning hakkaski mul asi nii toimima nagu minu soov oli :D Kes pointile pihta ei saa siis vasakul oleva puldi süsteem istub nüüd tolle uue võtme sees ning kõik nupud teevad seal täpselt seda mida pildid näitavad :D

Pilt

Täna aga saabus järgmine pakk teistpoolt suurt lompi koos short shifteri ning FPR-ga. Too esimene sai kohe ka installitud (miski 10 mintsa vist läks :D) ning päris mõnus on sõita nüüd, kang ei ole käes enam lödi ning vahetus on hulka kiirem ja täpsem :D lahenes ka teise käigu raksuga sisse minek kõrgetelt pööretelt, ega ma suht seda arvasin kah, et hoovastikus see asi kinni on.

Pilt

Edasi ootab paigaldust FPR millede ühendused tahan saada võimalikult kindlad, ehk siis läheb ühendusotsikutega mässamiseks :P
Tiba regullitud sai ka tagaluuki mis vahest kergeid naginaid teeb, ehk nüüd saab neist päris lahti :) vaikselt hakkab juba tunduma nagu päris autoga sõidaks :P

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.12.2008 12:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Täna sai peale pandud ka bensurõhu regulaator, kõik vajalikud otsikud ja torud olid siitsamast hydroscanist võtta, et miskit kuskile otsima minema ei pidanudki :) Hetkel siis asi seadesse pandud ning päris hea on üle pika aja WOT asendit nautida :D
Seoses torude lahti lõikamisega avastasin aga ka vea miks eelmise regulaatori ja torudega rõhk kõrge oli... nimelt oli üks tehasepoolne toru lihtsalt seal sees nagu ära sulanud:o (tehasetoru siis koosneb sukk, kummi osa ning keskel plastik osa, seesama plastik käkkis koos ongi) ja oli too just tagasivoolu osa, ehk siis piiras toru ise mitte regulaator... ei saanud ma väga aru kuidas sellisest torust üldse midagi sai läbi mahtuda ning teiseks, mismoodi selline asi üldse juhtus???

EDIT: pildid

Pilt

Pilt

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.12.2008 13:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
hommik,

kui ma ei eksis siis sama kütusetoru materjal sulas viljaril ära... seega veendu et 100% kütuse jne asjade kindel oleks muidu saad pihusteid jne puhastada.

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.12.2008 13:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Marko kirjutas:
hommik,

kui ma ei eksis siis sama kütusetoru materjal sulas viljaril ära... seega veendu et 100% kütuse jne asjade kindel oleks muidu saad pihusteid jne puhastada.

Kauplusest kuskohast torud ostsin (ja ka otsastasin) väideti, et kütuse jaoks nood torud ongi... et eks seda näha saab kas peavad vastu või mitte :P

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.12.2008 13:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
palju õnne! Sama saasta tõttu minul jamad olidki.

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.12.2008 13:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
RICE BURNER kirjutas:
palju õnne! Sama saasta tõttu minul jamad olidki.

No perkalle :? ma pean siis minema neile seda rääkima, et kui miskit peaks otsad andma siis nõuan kogu asja korvamist.
Mis temaga täpselt siis juhtub? toru sulab lihtsalt ära?

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.12.2008 14:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Nagu mina aru sain sulas Ranz-il ära Audi originaalvaruosa voolik.
Uued soetas ta Hydrscandist ja need on regulaatori pildil.

Või mõtlete te seda, et ka uued sulavad ära.
Viljar, on need välimuselt samad voolikud mis sul?
Ma sain nagu kunagi aru, et sa soetasid sellised vollad mis nende hiina kodukootud surveotsikutega kokku lähevad.
Ranz-il pressitud otsad, võimalik, et kasutatakse ka sama voolikut.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.12.2008 14:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Jah, ära oli mul sulanud originaal vooliku plastik kõri seal sees, kummi osa täiesti terve veel.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.12.2008 14:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Väliselt on täpselt sama voolik.
Võta jupp voolikut ja pane see puhta bensiini sisse ja vaata järgmine päev, kas bensiin on veel valge. Hydroscand üllatus ise ka siin Tallinnas.

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.12.2008 14:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Sa testisid voolikut Racing kütusega või tavalise kütusega?

Lihtsalt endal kogemus kütuselisandite testimisega seoses selline, et kui puhast kütuselisandist/oktaanarvu tõstjat voolikust läbi lasta, siis hakkas isegi tutikas Gates-i kütusevoolik musti tükke ja puru ajama.
Samas tava bensiiniga segatult ei reageerinud asi kuidagi.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.12.2008 14:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Tsiteeri:
Sa testisid voolikut Racing kütusega või tavalise kütusega?


Käivitasin autot neste98 benaga, kui probleemid algasid.
Hydroscandis ka tehti kordustest, mis oli samuti tavabensiiniga. Üllatus oli suur :shock:
Lasnamäel seda enam ei pakuta!!!

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.12.2008 14:55 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Mihkel kirjutas:
Sa testisid voolikut Racing kütusega või tavalise kütusega?

Lihtsalt endal kogemus kütuselisandite testimisega seoses selline, et kui puhast kütuselisandist/oktaanarvu tõstjat voolikust läbi lasta, siis hakkas isegi tutikas Gates-i kütusevoolik musti tükke ja puru ajama.
Samas tava bensiiniga segatult ei reageerinud asi kuidagi.


Hydroscandia staff sulab juba tava kütusega. Racing kütus sööb vist puhtal kujul kõik ära. Nissani OEM O-rõngad näiteks.

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.12.2008 14:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Sellepärast ma lähengi tavaliselt kergema vastupanu teed ja kasutan Gates-i kraami, mis on ka paljude autode originaalvoolikute tootja.
Välimus kannatab aga töökindlus loeb.

US Parts-is pakutavad Hiina vollad pole veel ära sulanud?
Tegime sõbra E30-nel terve kütusesüsteemi nende voolikutega, uuesti seda tööd ei viitsiks eriti enam teha.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.12.2008 15:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Tsiteeri:
US Parts-is pakutavad Hiina vollad pole veel ära sulanud?


Mina olen rahul nendega. On nad hiinast või usast, see ei oma tähtsust, kui kvaliteet on hea.

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 200 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11