Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 09.05.2024 12:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 200 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.04.2007 18:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Suunad tuligi tagasi anda kuna temal kohapeal olnud teine variant oli veelgi miski erinev :S ehk siis on juba kolme varianti suundasid:o Vähemalt on mul juba leitud suunad mis sinna ilusti sobivad, eks ostan nüüd need ära.
Minuni jõudis ka esistange täna:

Pilt

Ja siin siis juba kogutud suuremad jupid koos:

Pilt

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.04.2007 20:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Kuna sellise lahendusega stanget ma enne näinud ei olnud ning pilt mille netist leidsin on selline kahtlane siis reaalselt ei ole see asi päris selline nagu ta olla võiks... (ise alul ei mõelnudki sellepeale, kuid kui sõbraga sellesasjus rääkisime pakkus ta asjast oma versiooni) sai tehtud natuke VT-d ning arvatavasti tuleb omal natuke klaasriidega mässata ning tulemus peaks olema selline:
Pilt

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.05.2007 22:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Eelmine nädal sai valmis tehtud stange selliseks nagu eelnevalt VT pildil näha on. Lisaks jõudsid kohale uued tuleraamid ning sai swapitud ka sisud.
Täna õhtul siis sai ka masin töökotta ära viidud:

Pilt


Pilt


Pilt

Vaene A6 ja tema nutused 66KW... järgi tuleb igatahel teise masinaga minna... see koorem on tema jaoks ikka palju :P Kohalt äraminekul kippus rattaid jube kergelt ringi laskma, nina ju jube lennus, ning maanteel tuli veelompidest hoiduda, kippus väga kergelt seal sees uisutama hakkama.
Igatahel kohal ta on ning eks nüüd ootan aega millas järgi minna.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.05.2007 22:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.09.2006 21:16
Postitusi: 451
Asukoht: Saue/Tallinn
ranz kirjutas:
see koorem on tema jaoks ikka palju :P Kohalt äraminekul kippus rattaid jube kergelt ringi laskma, nina ju jube lennus, ning maanteel tuli veelompidest hoiduda, kippus väga kergelt seal sees uisutama hakkama.


Sorry et OT ja natuke nokin, kuid on suht palju kogemusi teilepeal teise auto vedamisega. Need asjad mida sa kirjeldasid on tingitud sellest et sinu S2 oli valesti paigutatud treilale, seda on ka pildipealt näha. Treilapeal olev auto peab asetsema nii, et raskuskese on treilasuhtes keskel, vbl ka tsipake vedava auto poole, siis ei tõuse nina üles, ei hakka rattad nii kergesti ringi käima ning kaob ära ka ujumine teepeal. Veel hullem on muidugi see kui treila raskuskese on liialt taga, siis juhtub see et isegi maanteel sõites (täiesti otse)võib sul asi risti teepeale minna, kahjuks on endal see läbi elatud ja see ei ole just hea tunne kui 90km/h hakkab treila taga pendeldama. A6 ning 66kw on rohkemgi kui küll et sinu audit vedada :)

edu

_________________
200SX with Rb25det
http://www.es-racing.ee
http://www.es-wheels.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.05.2007 23:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Ei sellest pole midagi, et "nokid" sest mina vedasin autot täiesti esimest korda ja ei osanud midagi sellist ettegi näha. Soovitati, et kui tagasitoomiseks läheb siis auto teistpidi treilale tõmmata? siis jälle jääb liialt taha võibolt raskus? samas lühike auto ka... et võibolt mitte.
Vedamise probleem tekkis pigem sellest, et miskipärast andis aju üheltmaalt signaali avada solenoid mis avas turboklapi ning jõud ka kohe kadus... krt seda teab mis tal viga on... pole nagu enne täheldanud seda. Samas sai ületatud max vedamiskoormust ikka korralikult (hiljem vaatasin passist järgi:S)

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.05.2007 18:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Saabus ka tellitud ülemineku silikon lõdvikud ning natuke RV torusid ja põlvi:

Pilt

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.06.2007 20:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Kõigest niikaugel ta mul nüüd on:

Pilt

Pilt

Ühesõnaga lõpuni on veel palju aega...

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.08.2007 21:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Asjalood siis nüüd nii, et masin lõpuks töökojast käes ning töö tema liikuma saamiseks käib :D

Pilt

Pilt

Ülejäänud pildid

Teise päeva õhtuks oli vaade järgmine:

Pilt

Nimelt sai kõik püstakud alt keeratud, et kontrollida kas vedrud ikka on õieti all. Selgus see, et kolm vedru olid ühtpidi all ja üks vastupidi :P värvikoodide järgi olid nad jah tegelt õieti... kuid täiesti loogika vastaselt, tavaliselt on autodel ees lühemad ja laiemad, taga peenemad ja pikemad... S2 all on nad vastupidi :P Aga kuna üks inimene nood juba teisiti alla pani tegin seda ka mina, lahenes koheselt probleem liiga kõrge tagaotsa suhtes :D nüüd ees ja taga võrdne vahe.
Veel sain teada, et üks tagumine koni on täiesti otsas omadega, keera jäigaks või pehmeks, mitte mingit vahet pole, täiesti lödi on... eks peab uue ostma :P
Vahetust vajavad ka esimesed piduriklotsid sest vanad on lihtsalt katki peal :S samuti saavad mõlemad pidurisadulad legodeks võetud ning tiba remonditud. VEEL MÕNI PILT
Hetkel masin juba järgmises töökojas kus teostatakse cooleri torustiku keevitus ning cooleri alumiste kinnituste ehitus.
Peale seda võiks nagu sõitma juba hakata... aga kus sa sellega :( lähemal uurimisel selgus, et generaator on paraja paugu saanud ning rihmaratas on mõnusalt mölkis, nüüd loodan, et ehk võll jäi siiski sirgeks ja painutan rihmaratta lihtsalt sirgu, et rihma lõhkuma ei hakkaks.
Samuti on vaja veel teostada õlivahetus, tagumise rattalaagri vahetus jne jne jne, eks neid pisiasju veel on.
Aga AC sügisdragile sai ennast kirja ära pandud... ehk siis selleks ajaks peab masin liikuma :D

Aaaa, ja unustasin mainida, kogu tehtud tööga pole üldse rahul... täielik jama :( pildil kus asi ratasteta on, on ka ilusti näha mölk tagatiival :( vennad lihtsalt UNUSTASID :x samuti on katuse ühes nurgas vist lakijooks või miskit... igatahel kole on, risti teises katuse nurgas on miski mega puru värvi sees, esitiiva sellelt osalt mis stange taha jääb on uus värv lastud lahtise vana värvi peale :x tõmbasin tükke sealt rahulikult lahti. Esistangega pole viitsitud vaeva näha... lainetab nii mis kole :( ehk siis jamasid on palju. Töökotta sai juba järgmine päev helistatud ning kokku lepitud, et kui masin sõidab viin ta sinna tagasi ning nad teevad siis järeltöö... mul ükskõik kelle rahakoti pealt, aga kindel on see, et mitte minu oma pealt :!:

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.08.2007 22:57 
Eemal

Liitunud: 05.01.2007 21:06
Postitusi: 176
Eks see olegi see tüüp juhtum et on üritatud kiiresti raha teenida tükitööna. Eeltöö ju see põhilise aja võtabki.... Paljalt tagumisi koopaääri koos tagatiibadega pole mingi probleem 3 päeva või rohkemki pahteldada, et enamvähem veatut tulemust saada...

Looda et sul on seal vähemalt korralikult karestatud kihtide vahelt kui kuivaks lastud ja et pahtel otse plekile tõmmatud ei oleks - varsti säbruline värv ja pahtlimullid kui nii.... :o

Laki jooksmise oleks võinud ju välja lihvida ja poleerida ometi ikka....


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.08.2007 23:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Poleerimine ja tegelt ka osadesse kohtadesse 3M kile panemine jäi ka ära puhtalt sellepärast, et nad venitasid juba meeletult palju ning ma lihtsalt läksin autole järgi ja tõin ära. Nüüd siis peale vigade parandust lasen neil ka kiletamise ja poleerimise teha.
Ma ise loodan ka, et sealt enam miskeid muid üllatusi ei tule.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.09.2007 10:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Eelmisel nädalal sai siis valmis keevitatud vajalikud roostevabad torud, et ära ühendada cooler olemasoleva süsteemiga, samuti tehti coolerile ka alumine kinnitus. Juba hakkasin torustikku külge ühendama kui selgus, et kalli raha eest ostetud klambrid osutusid praagiks. Kuna aga moto häält kuulata tahtsin sai siiski proovitud. Pea kuus kuud seisnud moto käivitus suht koheselt ning ilma igasuguse klapitiksuta mis oli minu jaoks suur üllatus... tavaliselt sellise aja peale vajub sealt õli alla ära ning paar sekundit nad tavaliselt siis tiksuvad. Igatahel töötas hästi ning selle kohapealt probleeme ei paistnud olevat.
Edasi sai ette võetud esipidurid, juhipoolne sai remondikomplekti ning kõrvalistujapoolne sadul lihtsalt üle kontrollitud, kõrvaistuja poole sai pandud ka uus ABS andur. Nüüd sai rattad alla korralikult kinni tõmmatud, ette enam sinna asja ei tohiks olla... ehk :D
Vahetatud sai ka poolraami poldid mida arvasin kõverat olevat. Nii ka oli, kaks (tagumised) olid korralikult keerdus, üks esimestest kergelt ja üks oli vaat, et sirge isegi. Üllatama pani veel see, et olid nad kõik väga kerge jõuga kinni keeratud, üks ainult oli natuke tugevamalt kui mitte ligilähedalegi sellele kuidas ta olema peaks, eks sealt see poltide kõveraks minemine ka tingitud võis olla. Igatahel uued poldid sees ja üks töö jälle tehtud.
Asutud sai siis tagasilla kallale, vahetust vajas kõrvalistujapoolne rattalaager ning kontrollimise mõttes oli vaja korraks võtta alt juhipoolne püstak, et kas amordipadi sai ikka korralikult kinni või mitte. Kuna siis hakkasid igast puurid, keermelõikurid ja võtmed purunema oli käes aeg 12 tunnine tööpäev ära lõpetada.

Täna sai siis ära vahetatud praak klambrid ning õhtul loodan osaliselt cooleri süsteemi külge ära ühendada. Esmalt vaja tagumised püstakud uuesti kokku ja alla saada... siis saab tagumised rattad ka alla ära kinnitada ning peks sillaosaga kõik korras olema (aaa... siiski mitte, kõrvalistujapoolse amordi tellisin ka uue ära, see vaja veel nädala sees ära vahetada).

Ehk siis pikad õhtud veel ees...

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.09.2007 23:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Nagu mõned haapsalus juba nägid siis kokku ta sai ja tänavale liiklema ta lasti :)
Mässatud sai viimased päevad suhteliselt palju, tegemist oli mitme asjaga korraga ja oli ka probleeme. Reede õhtul süsteemi survestamas käies selgus, et karterituulutuse lõdvik on otse plokist väljuva kolmiku ja klapi vahelt katki. Egas midagi, kiire lahendus oli see, et õlipüüdja juurest ots pimedaks ning karterituulutus jäi lihtsalt lahti :P Õnneks mitte piiskagi õli sealt välja ei tulnud ning probleem selleks korraks kiirelt lahenenud. Hetkel just vaatasin uue lõdviku hinda ning haigelt kallis on too... 2300.- ühe sellise lõdviku eest:o eks nüüd mõtlen mis edasi teha temaga, äktse on mõni muu lahendus ka mõeldav. Täiega lekkis ka turbo ees olev lõdvik, nii turbo, solenoidi kui by-passi vahelt. Sai laupäeval nood kõik uuesti maha kakutud, puhastatud ning tugevamini kokku keeratud, kuna rõhutesti uuesti ei jõudnud on siiamaani teadmata kas nood ka peavad :P Kuna küljes oleva solenoidiga oli ikka veel alles probleem mis kummitas ja enne avariid (0,5bari rõhku kadunud) siis järgmisel nädalal püüan Revalisse aja saada ning täisdiagnosti ära teha, ehk leiavad vea ülesse.
Sellisena siis haapsallu sai tuldud ning enda silme ees oli number 13,5 kanti sest 13,688 olin 2006 kevaddragil sõitnud juba ja selle tahtsin üle sõita. Minu suureks üllatuseks tuli esimene sõit 13,078, ehk siis ka originaal tehnikaga on võimalik täiesti OK aeg välja sõita :D
Igatahel päev läks korda ning D klassi 4 koht ei ole mitte paha :D kusjuures kaotus 4-3 sõidus oli mul ainult 0,04 sekundit :P ehk siis reaktsiooni on vaja veel harjutada :P

Mõned race pildid ka siis :D

Pilt

Pilt

Pilt

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.10.2007 1:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Väike up siis kah.
Kuna masin seisis kuus kuud siis enam kuidagi ei saanud ma toimima juhi turvavööd, välja jookseb normaalselt, tagasi minna ei tahtnud väga aidates kah. Sai siiber asjast ning võtsin rulliku lahti... mässasin mis ma mässasin, asja ma temast ei saanud, sai klubikaaslase käest ostetud teine ning välja ta lihtsalt vahetatud, töötab.
Paika sai ka ükshetk aetud sumbutaja mis avariist oli natuke ebaloomulikku asendisse ennast keeranud. Et teda korralikult paika saada tuli asja kahest kohast lahti lõigata ning lõpuks lisada ka üks kinnitus, muidu kippus vastu tagadiffrit kolisema. Mõni aeg hiljem otsustas otsad anda downpipe ja edasise sumbutaja vahel oleva klambri üks polditest ning läbi ta sealt laskma hakkaski. Lahendus leidus suka lisamisega selle vahekoha asemele.
Kohale jõudsid ka tagastange koopasisesed kinnituskronsad ning sai tehtud veel viimased liimimised tagastangega ning kinnitatud asi omale kohale nii nagu peaks.
Kuna häält hakkas tegema roolilatt teatud kohas ning ka piduri võimendus oli nigelavõitu sai maha lammutatud kogu roolivõimu süsteem koos pumba ning viimseni kogu muu torustikuga. Loomulikult oli keegi spetsialist sinna õige rohelise õli asemel midagi muud valanud ning vastu vaatas sealt pruunikas kollakas vedelik. Igaks juhks oli mul juba ka kunagi varutud tagavaraks üks lisapomm ning välise vaatluse järgi paistis too ka korralikum olevat. Süsteemi kokku pannes selgus aga vastupidine asi, läbi mis läbi, teine pealolnud pomm tagasi ning mõnda aega saab sellega veel liigelda... kuid selge on see, et uut sinna lähiajal vaja on, pidurivõimendus ei ole teps mitte see mis ta olema peaks ning igahommikune BRAKE kiri kompuutris kinnitab sedasama... süsteemi rõhk liialt madal.
Ka esistangega sai vahepeal vaeva nähtud, avade ette tekkisid võrgud ning klaasriidest sai meisterdatud suunatulede kinnituskohad. Kuna töö järgneval päeval aeg nappis siis oma aega jäi ootama veel udutulede fiksaator koht ning kinnitused stange nurkadesse mis rattakoopasse ulatuvad.
Probleemiks on siiamaani jäänud udutuled ning helisignaal milledeni vool lihtsalt enam ei jõua, kaitsmed asjad kõik terved... eks peab kaevama veel.
Kuna valetas mul armatuuris olev temp seier (tema järgi hakkas 90C pealt vent juba tööle) siis sai ostetud uus multiandur ning too välja vahetatud. Lisaks sai tellitud ka järeljahutus pumba andur, nimelt töötab mul too koguaeg nii kui süüte sisse panen. Siiski uus andur viga ei parandanud :mad: eks peab edasi uurima milles siis asi ikkagi.
Kui auto ostsin jäi silma kohe ventilaatori raami küljes olnud kobakas ning arvasin seda olevat kellegi isearetuseks, igatahel mädanes too lõpuks täiesti ära ning igaks juhuks ETKAs ringi kolamine andis tulemuseks hoopis selle, et tegu täiesti originaal vidinaga, tegu siis takistiga aeglase ventilaatori kiiruse jaoks. Uus juba olemas, ootab ainult külge installimist.
Lisaks avastasin veel põhjaall ringi vaadates, et bensiini filter täiesti roostekäkk seal all, et pole vist nagu ammu ka seda vahetatud ning uus ära ostetud, homme siis ka selle vahetus plaanis.
Aja jooksul oli masinal ka ära mädanenud karterituulutuse torustik... sai asendatud osa tuulutuse torustikust silikon lõdvikuga ning asi toimib jälle nii nagu peab. Vahetamist ootab veel üks klapp selles süsteemis, kuid eks ka selle kohe saabumisel ära vahetab.

Pilt

Pilt

Kõikse parem asi selle karterituulutuse korda tegemise juures on see, et peale seda taastus turbo rõhk:o testimisel on rõhk selkaga WG kaanega ning jäigema vedruga ilusti 1,5 peal kus ta varemalt ka oli. Ainukeseks loogiliselt mõeldavaks pean ma asja juures seda, et lekib toosama tagasilöögi klapp karterituulutuse süsteemis, eks peale selle vahetust on näha kas rõhk tuleb veel kõrgemale või mida ta üldse tegema siis hakkab kah.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.10.2007 9:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Nii, nüüd mõni pilt ka läbi profikaamera auto hetkeseisust, piltide eest tänu teadagi kellele :)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2007 21:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Ammu ammu oli mõttes ära testida pingelang kütusepumba ahelas, täna sai see siis ette võetud. Täiesti tühikäigul töödates oli pingelang võrreldes akul oleva pingega 0,6V ehk siis suurema rõhu korral võib see küündida 1Vni või isegi üle selle. Sai siis leitud üks relee, mõned kaablid ja otsad ning parendatud see osa saigi :D

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 200 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 52 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11