Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 12:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 200 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2009 21:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Mihkel kirjutas:
Spool-upi juures 13.5 pole ka väga hull.

Ise korra mõtlesin sama asja, et alguses see vist kõikse hullem ei olegi sest EGT tuleb ülesse 900C juures alles siis kui segu juba rikkam on.

Tsiteeri:
Kõige ühtlasem tundub see J.K. MotorSpordi soft.

Selle graafik on tõesti kõikse ilusam :D

Tsiteeri:
900C EGT on juba suht normaalse töö piiripeal, arvestades, et sa seda vahetult enne turbot mõõdad.

EGT alla saamiseks on üks mõte juba olemas mis on suht lihtsasti ka teostatav, et eks teen selle ära ja vaatan palju EGT reaalselt ka muutub.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2009 21:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ma eeldan, et sa jääga ja keeva veega kalibratsiooni tegid kellale ära ikka?
Sa vist tegid seda juba kunagi varem aga küsin üle in-case.
Mul tunde järgi kella näit veidi langes peale kalibreerimist.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2009 22:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Eelmisele andurile mis mul kunagi oli ei jõudnud ma miskit kalibreerimist kahjuks teha, too peenike EGT andur läks lihtsalt ennem ära pooleks. Nüüd kui uue jämeda tellisin siis enne peale panekut tegin kohe ka klibreerimise.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2009 23:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Mul oli spoolimisel 12.5:1 ja Maxim soovitas ~13-13.5:1 panna :) Pole ju EGT probleemi ja on vaja maksimum võimsuse segu, et kiirelt spooliks <12.5 on juba ju "turva-segu".
Miks mõne softiga EGT madalam oli on vist ikka see, et neil on süüde agressiivsem (võimalikult varajane). 1 EGT mõte ju ongi selles, et kui läheb kõrgeks, tuleb süüdet varasemaks keerata (loomulikult peatuda enne detot).
25% on natuke julm. Ma 1 veolisena maximi düno numbrite puhul arvestan 8.5% ehk 12,5 ülekanne ja -4% dünonäit. TK dünos võis vist +4% panna ja siis mõistlikud ülekandekaod liita. Ehk see 1bar tõmme oleks siis 202whp + mingi 20% kadu = 242hp.
1. ja 2. tõmme on põhimõtteliselt samad - rõhu võrra ongi väänet, võimsust ja EGT'd rohkem.
3. tõmme 1.4bariga oleks pidand andma 317nm aga andis 332nm ja egt all, seega süüde seal hea, kui just detot kuulda polnd. Kui just rõhk tegelikult 1,5bar polnud.
4. ei tundu nii agressiivne süüde olevat, aga parem kui stock.
Nüüd veel süüdet, segu timmida ja poole suurem turbo peale, hakkab teine ju 125wkw@3500RPM pealt piirama :).

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2009 23:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Astrona kirjutas:
Mul oli spoolimisel 12.5:1 ja Maxim soovitas ~13-13.5:1 panna :) Pole ju EGT probleemi ja on vaja maksimum võimsuse segu, et kiirelt spooliks <12.5 on juba ju "turva-segu".

Nu ütleme siis, et algus oli mul hea aga krt lõpp ju ikka ulme rikas :(
Tsiteeri:
25% on natuke julm. Ma 1 veolisena maximi düno numbrite puhul arvestan 8.5% ehk 12,5 ülekanne ja -4% dünonäit. TK dünos võis vist +4% panna ja siis mõistlikud ülekandekaod liita. Ehk see 1bar tõmme oleks siis 202whp + mingi 20% kadu = 242hp.

Ega see tähtis polegi mis kaoga siin arvestama peaks, minu jaoks oli sel korral tähtis teada saada originaali ja chippide erinevused... ja selle ka sain.
Tsiteeri:
Nüüd veel süüdet, segu timmida ja poole suurem turbo peale, hakkab teine ju 125wkw@3500RPM pealt piirama :).

Ei saa ma ju ühestki otsast süüdet sättida :P ainult kütuse rõhku.
Eks turbo võiks ju alati suurem olla... aga hetkel tuleb sellega hakkama saada.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2009 23:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
ranz kirjutas:
Ei saa ma ju ühestki otsast süüdet sättida :P ainult kütuse rõhku.
Eks turbo võiks ju alati suurem olla... aga hetkel tuleb sellega hakkama saada.
Eesmärgi täitsid 100%, said erinevused teada.
Oh, see vemsi kell vist ajas segadusse, tahtsingi küsida, et mis softist ja ajudest jutt käib, ja arvasin automaatselt et vems, kuna jutt oli ka map'idest :)
Noh, siis 1. asjana regullitav aju vaja soetada, või mingi chipiga rahul olla. Audi aju koduste vahenditega nagu rom-emulaatori jms ei saa häkkida?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2009 23:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Astrona kirjutas:
ranz kirjutas:
Ei saa ma ju ühestki otsast süüdet sättida :P ainult kütuse rõhku.
Eks turbo võiks ju alati suurem olla... aga hetkel tuleb sellega hakkama saada.
Eesmärgi täitsid 100%, said erinevused teada.
Oh, see vemsi kell vist ajas segadusse, tahtsingi küsida, et mis softist ja ajudest jutt käib, ja arvasin automaatselt et vems, kuna jutt oli ka map'idest :)

Seda arvasingi :P jah tegu ainult VEMSi lairiba lambda kellaga millel siis peale WBO2-e ja EGT ka külge ühendatud RPM ja BOOST näit, et korralik logi fail saada.
Tsiteeri:
Noh, siis 1. asjana regullitav aju vaja soetada, või mingi chipiga rahul olla.

Nu progeaju ju loomulikult võiks olla... aga eks iga asi omal ajah, hetkel tuleb chipiga rahul olla.
Tsiteeri:
Audi aju koduste vahenditega nagu rom-emulaatori jms ei saa häkkida?

Seda softi saab häkkida küll ja veel... ainus asi on kogu sellest majandusest aru saamine, et mida miski numbri muutmine omaga kaasa toob jne, iseenesest muutmine väga lihtsalt võimalik tõesti.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.04.2009 9:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
ranz kirjutas:
Astrona kirjutas:
ranz kirjutas:
Ei saa ma ju ühestki otsast süüdet sättida :P ainult kütuse rõhku.
Eks turbo võiks ju alati suurem olla... aga hetkel tuleb sellega hakkama saada.
Eesmärgi täitsid 100%, said erinevused teada.
Oh, see vemsi kell vist ajas segadusse, tahtsingi küsida, et mis softist ja ajudest jutt käib, ja arvasin automaatselt et vems, kuna jutt oli ka map'idest :)

Seda arvasingi :P jah tegu ainult VEMSi lairiba lambda kellaga millel siis peale WBO2-e ja EGT ka külge ühendatud RPM ja BOOST näit, et korralik logi fail saada.
Tsiteeri:
Noh, siis 1. asjana regullitav aju vaja soetada, või mingi chipiga rahul olla.

Nu progeaju ju loomulikult võiks olla... aga eks iga asi omal ajah, hetkel tuleb chipiga rahul olla.
Tsiteeri:
Audi aju koduste vahenditega nagu rom-emulaatori jms ei saa häkkida?

Seda softi saab häkkida küll ja veel... ainus asi on kogu sellest majandusest aru saamine, et mida miski numbri muutmine omaga kaasa toob jne, iseenesest muutmine väga lihtsalt võimalik tõesti.

Kui seal on see VAG süsteem (millest ma midagi ei tea), siis tolle lahti häkkimine on 10x lihtsam kui näiteks Opelitel. VAGiga sai vist suhtl kodukootud vahenditega juba juhtme teha, ja üle juhtme softi uuendada?

Logimine üksi on juba 90% võitu. Seadistamisvõimalus annaks 95% ja kui oleks mugav seadistamis võimalus, et saad sõiduajal vasaku jala varvastega chippi modida ;) siis paremat ei tahakski.

Kuidagi ei saa valetada ajule, et boosti on vähem (a la panna suurem map aga softi ei uuendaks), ja ise keeraks sellevõrra rohkem kütuserõhuga peale - selle peale ju aju keeraks ka süüte varasemaks, kuna koormus väiksem - eks see häkk nagu teisedki oleks kah 1 tulega mängimine, ja pikemalt on odavaim ikka standalone.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.04.2009 12:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.05.2005 17:11
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
ranz kirjutas:
Tsiteeri:
Audi aju koduste vahenditega nagu rom-emulaatori jms ei saa häkkida?

Seda softi saab häkkida küll ja veel... ainus asi on kogu sellest majandusest aru saamine, et mida miski numbri muutmine omaga kaasa toob jne, iseenesest muutmine väga lihtsalt võimalik tõesti.

Räägid sellest lähemalt?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.04.2009 13:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2004 21:49
Postitusi: 186
Asukoht: Harjumaa
rmm kirjutas:
ranz kirjutas:
Tsiteeri:
Audi aju koduste vahenditega nagu rom-emulaatori jms ei saa häkkida?

Seda softi saab häkkida küll ja veel... ainus asi on kogu sellest majandusest aru saamine, et mida miski numbri muutmine omaga kaasa toob jne, iseenesest muutmine väga lihtsalt võimalik tõesti.

Räägid sellest lähemalt?


Tase jah, kui keegi Eestis, reaalajas suudaks Audidel Motronicu seadeid, muuta:)

_________________
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.04.2009 15:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
rmm kirjutas:
ranz kirjutas:
Tsiteeri:
Audi aju koduste vahenditega nagu rom-emulaatori jms ei saa häkkida?

Seda softi saab häkkida küll ja veel... ainus asi on kogu sellest majandusest aru saamine, et mida miski numbri muutmine omaga kaasa toob jne, iseenesest muutmine väga lihtsalt võimalik tõesti.

Räägid sellest lähemalt?

Mis seal rääkida on, eprom kivi lugejat/kirjutajat ainult vaja ja muuda palju jõuad, omaette asi on sellest koodist aru saamine mille sa sealt seest saad.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.04.2009 17:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.05.2005 17:11
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
ranz kirjutas:
rmm kirjutas:
ranz kirjutas:
Tsiteeri:
Audi aju koduste vahenditega nagu rom-emulaatori jms ei saa häkkida?

Seda softi saab häkkida küll ja veel... ainus asi on kogu sellest majandusest aru saamine, et mida miski numbri muutmine omaga kaasa toob jne, iseenesest muutmine väga lihtsalt võimalik tõesti.

Räägid sellest lähemalt?

Mis seal rääkida on, eprom kivi lugejat/kirjutajat ainult vaja ja muuda palju jõuad, omaette asi on sellest koodist aru saamine mille sa sealt seest saad.

Kivilt lugedes saad binary faili, on nii? Avad hex editoriga ja kukud muutma? Või on sul soft, mis epromi sisu vähe viisakamal kujul näitab?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.04.2009 19:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.01.2009 12:11
Postitusi: 17
Asukoht: Eesti Vabariik
rmm kirjutas:
Kivilt lugedes saad binary faili, on nii? Avad hex editoriga ja kukud muutma?

Ei ole see asi nii lihtne midagi. Sa võib binary faili küll mõne programmiga avada, kuid aru sa sellest ikkagi ei saa. Ega niisama inimesed, kes sellele asjale pihta on saanud, küsi remappimise eest suurt raha.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.04.2009 0:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
|Marko| kirjutas:
rmm kirjutas:
Kivilt lugedes saad binary faili, on nii? Avad hex editoriga ja kukud muutma?

Ei ole see asi nii lihtne midagi. Sa võib binary faili küll mõne programmiga avada, kuid aru sa sellest ikkagi ei saa. Ega niisama inimesed, kes sellele asjale pihta on saanud, küsi remappimise eest suurt raha.

Ise olen näinud osade softide sisud ära kuid täpselt ei oska küll öelda millega asi avati, igatahel... midagi loogilist seal küll pole ning sa pead ikka väga kindlalt teadma mida ja kus kohas sa muudad, muul juhul on tagajärjed ootamatud! aga ega katsetada keegi ei keela :P

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.04.2009 12:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.05.2005 17:11
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
ranz kirjutas:
|Marko| kirjutas:
rmm kirjutas:
Kivilt lugedes saad binary faili, on nii? Avad hex editoriga ja kukud muutma?

Ei ole see asi nii lihtne midagi. Sa võib binary faili küll mõne programmiga avada, kuid aru sa sellest ikkagi ei saa. Ega niisama inimesed, kes sellele asjale pihta on saanud, küsi remappimise eest suurt raha.

Ise olen näinud osade softide sisud ära kuid täpselt ei oska küll öelda millega asi avati, igatahel... midagi loogilist seal küll pole ning sa pead ikka väga kindlalt teadma mida ja kus kohas sa muudad, muul juhul on tagajärjed ootamatud! aga ega katsetada keegi ei keela :P

Sinna ma tahtsingi jõuda, et ei ole me võimelised seda softi muutma.
Vaevalt et remappijad otse binary't muudavad? Teab keegi sellest rohkem?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 200 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 58 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11