TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Audi S2 - 2,2T - 1991 - ranz
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=1188
1. leht 14-st

Autor:  ranz [ 16.05.2006 14:44 ]
Teema pealkiri:  Audi S2 - 2,2T - 1991 - ranz

Kuna eelmine masin Audi 80 2,3 quattro jäi lihtsalt lahjaks ning soov oli turbo masina järgi saigi eelmise aasta lõpus nimetatu müüdud ning nüüd ostetud omale vägagi meelepärane liikur Audi S2.
Masinal siis tehase poolt 162KW mida on chipiga tiba järele aidatud, Nm tehase poolt lubatud tiba üle 300. Kiirendust siis lubatud asjale 6,1s 100ni ning max kiiruseks 248km/h, tühikaal 1480kg.
Auto ostmislugu eriti pikk ei ole, oli vahepeal plaanis masin tuua väljastpoolt riiki kuid tekkis müüki üks vägagi sobiv isend mis alles aasta eest siiamaile saabus ning millele on tehtud juba omajagu modifikatsioone, sellelesamale silm peale visatud saigi ning nädala paari möödudes minu hoovi ta veeretatud sai.
Muudatused mis tehtud olid: terve ring polüuretaan pukse, reguleeritavad koni kollased amordid, puuritud pidurikettad, spetsiaal piduriklotsid, spetsiaal pidurivedelik. Lisaks sellele on asjale tehtud suht korralik hooldus mida nad kõik tegelikult kohe alguses vajavad, rihmad, õlid, puksid, laagrid, külge on keeratud ka RS2 replica esibamper jne jne jne.
All on masinal hetkel 16" originaal valud, kaasa tulid 15" valud Gislaved NF3 talverehvide ning jooks ¹likke.
Siin seal on iluvigu kuid 15a vana auto ei saagi ilma nendeta olla.
Edasised plaanid on nii ja naa, eks näis mis täpselt temaga ette võtma hakkan, sisse tuleb muidugi nagu minule kohane korralik "tümm" ning arvatavasti turgutaks seda motot tiba veelgi :D Sai ka juba soetatud AutoGauge kaks mõõdikut, turbo rõhk ja A/F (rõhu oma on juba sees olemas, kuid kuna PSIdega otsustasin BAR oma vastu ära vahetada) ja peale nende installi vast tõstab tiba turbo rõhku kah (hetkel 1BARi peal).
Alustuseks mõni pilt haapsalu kiirenduselt kus suutsin välja sõita parimaks ajaks 14,1s
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  ranz [ 22.05.2006 19:08 ]
Teema pealkiri: 

Sai väike nokitsemine siin eile tehtud ja nüüd siis väike pildimaterjal sellest.
Enne oli siis sees selline PSIsid näitav kell:

Pilt

See sai sealt uute paigaldamise mõttega ära võetud, veetud sai ka uued kaablid ja voolik:

Pilt
Pilt
Pilt

Lammutamisel märkasin et kelladeplokil on miskid jumperid küljepeal... oskab keegi öelda mida nad teevad?

Pilt

Sisse tuli siis uus BARe näitav AutoGauge rõhukell ning lisaks ka A/F meter:

Pilt
Pilt

Kuna segukell sisse sai pandud oli mõte ka tõsta tiba turbo rõhku. Sai see metallplaat sealt maha puuritud ning proovitud siis asja keerata... no tee mis tahad ei liigu see asi seal:o sai proovitud nii üht kui teistpidi ja no ei liigu. Sai siis WG kaan maha keeratud ja altpoolt siis asja uuritud, no kõik igati ok aga keerata ei jõua, näha kuidas juba kuuskant seal sees hakkab kohe kohe üle minema. Mis seal siis ikka, keeran teise auto pealt WG kaane maha ja ikkagi keeran peale :P

Vahepeal leidis omale armatuuris koha Becker Traffic Pro CD mängija:

Pilt

Autor:  Mihkel [ 22.05.2006 20:18 ]
Teema pealkiri: 

Muude kellade vaatamist need lisakellad ei sega?

Kus kohast korpused hankisid lisakelladele?

Autor:  hents99 [ 22.05.2006 20:19 ]
Teema pealkiri: 

Mis firma rõhu kell sul ennem oli? Autometer? Praegu tundub küll, et vahetasid korraliku autometeri mingi odava jura vastu.

Autor:  Mihkel [ 22.05.2006 20:24 ]
Teema pealkiri: 

Autometer paistab jah olevat.

Autor:  ranz [ 22.05.2006 20:31 ]
Teema pealkiri: 

Kusjuures ei jää need kellad ette mitte kui millegile tõesti, ära kadus vaateväljast digitaalne kell tahhomeetri all ning need kaks reguleernuppu, ning spidomeetri 270 ja üle selle skaala, kõik muu nähtaval.
Üks korpus oli enne olemas, teise korpuse sain Noore Tehniku kauplusest sealt tartu mnt järvevana ristilt (juhtusin seal seda silmama ja ära kohe ka võtsin).
Tsiteeri:
Mis firma rõhu kell sul ennem oli? Autometer? Praegu tundub küll, et vahetasid korraliku autometeri mingi odava jura vastu.

Oli tõesti jah autometer, kuid oli PSIde ning soov oli saada BAR näiduga. Kellele jura kellele mitte, selle üle vaidlema hakata pole mõtet, olen lugenud seda näidukte teemat ning nagu näha on probleeme mõlemil, missiis, et teine on kordi kallim. Teiseks ei näe ma küll vahet kas see kell näitab mul 0,1 rohkem või vähem (sellel on 0 tiba nihkes ja oli ka tegelt teisel) tähtsaim on see, et näen enamvähem rõhku ning täpselt segu.

Autor:  Krst [ 22.05.2006 22:42 ]
Teema pealkiri: 

täpset segu sa selle kellaga küll ei näe..... :roll:

Autor:  ranz [ 22.05.2006 22:50 ]
Teema pealkiri: 

Krst kirjutas:
täpset segu sa selle kellaga küll ei näe..... :roll:

Seda küll jah... et eks kehtib ikka reegel odavalt ei ole võimalik head asja saada. Näen ma samas ära kas segu on lahja või rikas :D
Kunagi oli mul isegi isetehtud A/F (ca 100.- juppide peale) ka see näitas selle ära mida näha vaja oli, kuid puht ilu pärast sai nüüd see eraldi kell ostetud.

Autor:  Ragnar [ 23.05.2006 0:40 ]
Teema pealkiri: 

puht ilu pärast on täitsa õigesti öeldud. üldiselt 0-1v lambdaga ongi nii, et kas ta näitab, et ääriveeri on segu enamvähem või täitsa lahja. rohkem kasu sellest pole.

Autor:  ranz [ 24.05.2006 0:20 ]
Teema pealkiri: 

Täna siis juhtus selline asi, et kukkus masina alt ära sumps:P :
Pilt
Pilt

Asendus see asi loomulikult otsetoruga :D

Juhtus kätte ka jube odava hinna eest üks Pioneeri Prose mis ka oma koha seal masinas leiab:

Pilt

Kuna siis pealolev WG kruvi mitte mingi valemiga liikuma hakata ei tahtnud sai teise masina pealt juba lahtise kruviga kaan võetud, sealt alt leidsin ka vähe kangema vedru mille ka oma masina peale installisin. Nüüd siis rõhk 1,5BARi ja turbo rakendumine ikka kõvasti paremini tunda :D

Autor:  ranz [ 24.05.2006 22:50 ]
Teema pealkiri: 

Tehtud sai ka täna masinale väike saleduskuur, üle jäid kiirelt selline hunnik juppe:

Pilt

Peale seda nägi auto tagaosa välja selline:

Pilt

Autor:  ranz [ 26.05.2006 11:39 ]
Teema pealkiri: 

Sai siin pikalt mõeldud veljevaliku üle, et kas panna 18" või mitte... mõtlemist oli pikalt ning peaaegu oleksin läinud ja ühed ka ära ostnud aga lõpuks ikkagi mõtlesin ümber. Masin suht jäik juba ning 18" velgesid hakkaksin ma meie teede juures peale igat hooaega sirgeks ajama... see 16" ja 55 profiiliga rehv on piisav, et ta peal mängima ei hakkaks ning muud mul vaja polegi. Ühesõnaga täna sai alt minema visatud seal olnud suht juustuks sõidetud rehvid ning asendatud vähe parematega :D

Autor:  Ar21 [ 26.05.2006 12:40 ]
Teema pealkiri: 

Huvitav mispärast tal see summuti niimoodi keskelt kahearuliseks on aetud. Et katalüsaatori(te) eluiga pikendada !?

Autor:  Breakaway [ 26.05.2006 12:42 ]
Teema pealkiri: 

poole vähem takistust katalüsaatoritelt?

Autor:  ranz [ 26.05.2006 12:45 ]
Teema pealkiri: 

Ma ise arvan, et äktse üks nii väike katalüsaator ei suuda nii palju gaase läbi lihtsalt lasta sealt, et siis oli vaja pinda suurendada. Miks ei tehtud üht suurt kati... ei teagi, kaks tavalist oli võibolt lihtsam panna :P sest vabalthingaval on suht sarnane üks all.

1. leht 14-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/