Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 12:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 41 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: lada 2105:1987:Wilson
PostitusPostitatud: 14.05.2006 11:13 
Eemal

Liitunud: 23.10.2005 19:46
Postitusi: 215
Asukoht: Läänemaa
järjekordselt siis yks lada projekt.mootor on hetkel tavaline.ainuke lisa on hooratas.1500cm mootor.surveaste jäi 9 kanti igas pytis kuigi originaalis on 8.5!mõttes on draw through variant.ehk siis karpa-turbo-mootor.kasutan vw jetta turbodiisli turbot.hetkeliselt mootoril midagi ei muuda.suurim kartus on sidur,et mis sellega teha?nukkvõll jääb originaaliks.kavas veel suurendada karpa dyyse!
kas selline asi sobib,kui sisselaske ava on ovaalne(staadioni kujuga) kas sobib kui sinna peale panna vaid yks auk?kas jagab iseseisvalt bensusegu mootorisse? või oleks ikka parem teha nagu karpast tuleb et siis kaks auku selle ovaal osa peale??? hetkel veel pilte ei saa,kuid varsti ikka.

Kõik + ja - välja tuua ja oma arvamus asjast!!

_________________
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: lada 2105:1987:Wilson
PostitusPostitatud: 14.05.2006 11:31 
Eemal

Liitunud: 05.03.2005 13:31
Postitusi: 65
wilson kirjutas:
mootor on hetkel tavaline.ainuke lisa on hooratas.


ega sellist asja tavalisel mootoril ei leia küll.. :)
aga järgmise kommentaari teen siis kui asi kokkuladumise staadiumini jõuab, et oleks mida vaadata.

_________________
jou


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.05.2006 12:15 
Eemal

Liitunud: 23.10.2005 19:46
Postitusi: 215
Asukoht: Läänemaa
järgmine nädal loodan saada flantsid valmis!et saaks lõpuks ometi kolled kokku keevitada

_________________
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: lada 2105:1987:Wilson
PostitusPostitatud: 15.05.2006 10:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
wilson kirjutas:
surveaste jäi 9 kanti igas pytis kuigi originaalis on 8.5
järjekordne mees, kes surveastme kompressiooniga võrdsustab. No nii ei saa autot ehitada....muidu oleks turbotamine ikka väga lihtne, kui madala surveastmise saavutamiseks vaja mootor kohviks ajada :-D

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.06.2006 7:56 
Eemal

Liitunud: 23.10.2005 19:46
Postitusi: 215
Asukoht: Läänemaa
sai siis kokku pandud ja tööle isegi,õhtul peaks pilte ja video saama!

_________________
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.06.2006 17:57 
Eemal

Liitunud: 14.01.2005 21:28
Postitusi: 6
Wilsoni tungival soovil panen video!

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=check_download&ufid=D3B39E166DC2FF14&key=6da6a323303c72651b8d7214d85c4bcef5761f60


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.06.2006 10:47 
Eemal

Liitunud: 10.05.2005 12:17
Postitusi: 105
teema püstitaja teeb kas joke'i või on teadmised automootori tööpõhimõtetest kaunis udused

mõlemal juhul jääb toimiv asi ilmselt unistuseks :badgrin:

kui lada mootori kompressioon on 9, siis pole sellega midagi teha enam, kõikepealt tuleb see ära remontida

soovitaks soojalt teha endale asjad enne selgeks, muidu ilmub siia varsti järgmine teema "minu turbo lada sõidab 50 meetrit ja siis on hing kinni ja detoneerib ja paari katse järel sulasid kolvid üles".

inimeste laiskus (või visadus trollteemade tegemisel) on lausa imekspandav ja ikka ja jälle ilmub välja seltsimehi, kellele search on võõras teema

kõik siit läbi jooksnud blow-throuh asjad kannavad kaasas ühte ja sama viga - no arvake, mis juhtub karburaatoris bensiiniga, kui lada mehhaanilise pumba surve on alla 0,4 bar ja te lasete sinna 1 bar boosti peale :?:

Enginemasters tegi kunagi katse, kus kontrolliti, kumb annab rohkem võimsust, kas blow-through karpa või EFI. Tulemused tulid kaunis ligilähedased. Saab teha küll kui tahetakse ja osatakse.

lugege läbi ja vaadake, kuidas asjad lahendatakse, et pärast ei puhu turbo bensiini paaki tagasi ja karpa tihendite vahelt lendav segu autot põlema ei pane


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.06.2006 13:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
mootori korrasolekuga olen päri aga kus sa blow through systeemi näed? Antud setup on draw through ahk tõmmataks eläbi karpa ja ei tule probleemi sellega et turbo rõhk on suurem kui pensu pumba rõhk


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2006 17:25 
Eemal

Liitunud: 23.10.2005 19:46
Postitusi: 215
Asukoht: Läänemaa
no tõesti on asju mida ma ei tea.originaalis on 8.5 .
mul on tegu kus bensiin ja õhk lähevad koos turbosse.kui ainult turbo puhuks karpasse siis lööks surve bensu paaki tagasi.
raha mul sinna alla veel läinud pole,nii et jah.

_________________
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2006 19:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
ärge ajakse jälle kompressiooni ja surveastet segamini! :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.06.2006 10:57 
Eemal

Liitunud: 23.10.2005 19:46
Postitusi: 215
Asukoht: Läänemaa
hetkel pole kere kuhu see mootor panna ja ka sõitma saada.õli tagasivool turbost on ka veel vaja teha,samuti ka suuremad düüsid ja väljalase.

_________________
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.06.2006 12:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kui sul õli tagasivool veel tegemata, kuidas sa siis mootori käima panid vahepeal?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.06.2006 17:16 
Eemal

Liitunud: 22.03.2005 18:10
Postitusi: 385
M-Tech kirjutas:
Kui sul õli tagasivool veel tegemata, kuidas sa siis mootori käima panid vahepeal?


Juhid turbost tuleva õli mingisse pange, pudelisse. Ega seda õli sealt nii palju ka ei lahma et õli karteris väheks jääks selle väikese ajaga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.06.2006 19:05 
Eemal

Liitunud: 23.10.2005 19:46
Postitusi: 215
Asukoht: Läänemaa
oli olemas ikka.käis õlimõõtmis auku aga polnud õiget ära voolu.

_________________
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.06.2006 19:09 
Eemal

Liitunud: 23.10.2005 19:46
Postitusi: 215
Asukoht: Läänemaa
Pilt

_________________
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 41 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 86 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11