Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 5:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 41 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.09.2006 16:47 
Eemal

Liitunud: 23.10.2005 19:46
Postitusi: 215
Asukoht: Läänemaa
teen ymber teise systeemi peale kuna ei saanud turbo mootorit tööle korralikult! oskab keegi öelda mis ette võtta karburaatori juures?
yhesõnaga vean karpale turbost tuleva õhu peale!
mis tegema veel peaks?võimsam bena pump?veel miskit?

_________________
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.09.2006 18:27 
Eemal

Liitunud: 10.05.2005 12:17
Postitusi: 105
Lugeda läbi karpa ja turbo teemaline peatükk Belli raamatus :!:

Kui see oleks loetud, oleks ka eelmine tühi töö tegemata jäänud. :badgrin:

(draw-through= dead fish)

Vaja on
a) survekindlat (nitropropüleenist vms ujukit)
b) segusiibrivõllide tihendamist või pukside survestamist
c) boost-reference'ga bensiinisurveregulaatorit ja ühte vähemalt 3 bar töösurvega el. bensiinipumpa

Vastasel juhul juhtub
a) boost pressib lada õhukesest plekist ujuki lössi ja see upub ära
b) boosti all on bensiiniauru kõik kohad täis ja tuli varsti püsti
c) boosti tekkimisel läheb segu hetkega lahjaks, kuna boost (mis on eeldatavalt üle 0,4 bar) pressib bensiini ujukikambrist pumpa ja paaki tagasi. Auto sõidab 50 meetrit ja võtab hinge kinni.

Kas on nii raske see 5 lk inglisekeelset juttu läbi lugeda?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.09.2006 15:06 
Eemal

Liitunud: 23.10.2005 19:46
Postitusi: 215
Asukoht: Läänemaa
Pilt
selline systeem siis on hetkel

_________________
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.09.2006 17:11 
Eemal

Liitunud: 23.10.2005 19:46
Postitusi: 215
Asukoht: Läänemaa
aga kas IC on vajalik selle systeemi puhul?
nt vean turbost otse karpale õhu peale.muudan kõik vajaliku karpas ära.

_________________
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.09.2006 18:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.08.2005 3:26
Postitusi: 53
Asukoht: Tallinn
Kui mingit väga madalat (ja ikka väga madalat) rõhku mootorisse lased, siis IC pole otseselt vajalik. Samas mingitki jõudu bensumootorist saada tahtes peaks see siiski olemas olema. Kuum õhk = detonatsioon.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.09.2006 9:40 
Eemal

Liitunud: 23.10.2005 19:46
Postitusi: 215
Asukoht: Läänemaa
IC ei hakka auto ette otsa vedama.vaid samasse turbo kohale,nii et jahutuse saaks kapotile scoobi tegemise abil! või mis?
ujuki kohta nii palju et väike auk sisse ja makroflexi täis lasta siis ei pressi kokku!

_________________
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.09.2006 12:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.08.2005 3:26
Postitusi: 53
Asukoht: Tallinn
Et lased kuumal turbol IC'd ka kuumutada? ;)

Ja seda "väikest" auku makroflexiga täitmise jaoks tahaks näha :) Pigem hankida selle jaoks mõeldud ujuk või siis õigem karbuss.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.09.2006 19:47 
Eemal

Liitunud: 23.10.2005 19:46
Postitusi: 215
Asukoht: Läänemaa
sellepeale ei mõelnudki :S
siis ei jää muud yle kui ette vedada !
homme proovin vana systeemiga korralikult käima saada.
kui midagi head ei tõota siis tuleb alustada IC otsinguid

_________________
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.09.2006 10:14 
Eemal

Liitunud: 10.05.2005 12:17
Postitusi: 105
Ega Lada kolbide, surveastme kaanetihendi jms-ga üle 0,5 bar pole mõtet riskida. 200 meetrit vastu pidav mootori pole veel töötav projekt.

0,5 bar pole sinna intercoolerit eriti tarvis, enamus segu kuumutamisest teeb ikkagi väljalaskekolle, mis asub ladal otse sisselaske all ja see nullib selle IC asja omajagu.

pigem võiks tegeleda sisselaske isoleerimisega, võtta sealt välja soojenduse jne


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.09.2006 14:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Tsiteeri:
0,5 bar pole sinna intercoolerit eriti tarvis, enamus segu kuumutamisest teeb ikkagi väljalaskekolle, mis asub ladal otse sisselaske all ja see nullib selle IC asja omajagu.


Enamus autodel on see nii. Isegi minu autol. Selleks on isoleermaterjalid, et seda kuumust peletada.

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.09.2006 14:41 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
wilson kirjutas:
sellepeale ei mõelnudki :S
siis ei jää muud yle kui ette vedada !
homme proovin vana systeemiga korralikult käima saada.
kui midagi head ei tõota siis tuleb alustada IC otsinguid


Võta algatuseks mingi suvaline S13/S14 200SX tehase IC, neid vedeleb odavalt igal pool, sellisele Ladale peaks algatuseks piisama küll.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 41 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 73 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11