Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 17:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 14.06.2013 8:25 
Eemal

Liitunud: 06.01.2011 13:28
Postitusi: 22
Nonii, üle pika aja siis tagasi turbo auto roolis, mille üle endal igati hea meel.
Auto siis soome registris, kuna soome toll ei lubanud mul enam eesti registris oleva autoga sõita seal.
Saigi auto müüki pandud ja soetatud endale soome auto. Autot sai valitud jupp aega sest siinsete autode
hinnad on vähe teistsugused kui eestis ja liisingusse osta ei soovinud, ja üks oli kindel, pidi kindlasti olema
bensiini mootoriga turbokas.
Auto on ostetud soomest uuena ja olnud korraliku pedandi hoole all, lisaks on olnud hobiauto ja pole talvel sõidetud. Läbisõit oli tol hetkel 97500km(Hooldusraamat).
Õlivahetused on tehtud iga 6000km tagant.


Lisad tehasest:

Istmesoojendused,
Aux in, bluetooth telefoniga ühendatav.
Rehvirõhukontroll,
Xenon tuled (kurvituled),
4x el. Aknad,
El. Peeglid kokkuklapitavad,
Multifunktsionaalne rool,
Püsikiirusehoidja,
Kliima aut.
Vihmasensor,

Mootor ja veermik

Eibach sport-line vedrustus, uued pidurikettad + klotsid ees ja taga, k&n typhoon induction kit + Bsr design moottorikate ja Bsr roostevaba terasest 3" väljalase, k&n koonusfilter, uus audi s3 turboradikas, golf r32 õhulugeja, chip-tuning.fi paigaldatud korralik soft, äsja vahetatud veepump ja hammasrihm. (Hetkel ei tule meelde rohkem mis mootoril näpitud on, vaatan hiljem paberitelt järgi)

Nüüdseks 205,117kw ja 457nm mootorist, mis veab seda masinat korralikult edasi, jõudu jätkub iga käiguga ja mingeid mõttepause vahele ei teki, sai isegi ühele 335ile tagatulesid näidatud.

Plaanis veel endal autot edasi arendada ja kõiki foorumlasi sellega kursis hoida.
Varsti rohkem pilte.






Pilt
Pilt


Viimati muutis replica22, 08.01.2014 11:49, muudetud 4 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.06.2013 9:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2011 11:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tln
Paistab päris korralik tõesti. torque steering on vist päris jube? või sellel oli tehasest LSD juba ?

_________________
Nissan 200SX S14


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.06.2013 22:29 
Eemal

Liitunud: 06.01.2011 13:28
Postitusi: 22
turbonissan kirjutas:
Paistab päris korralik tõesti. torque steering on vist päris jube? või sellel oli tehasest LSD juba ?


Peaks olema Electronic Differential Lock system, 100% kindel pole.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.06.2013 11:54 
Eemal

Liitunud: 06.01.2011 13:28
Postitusi: 22
Keegi oskab soovitada kus paigaldatakse näidikuid ukse piilarisse?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.06.2013 19:52 
Eemal

Liitunud: 06.01.2011 13:28
Postitusi: 22
Kapoti alt ka mõni pilt:

Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.06.2013 21:53 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
Originaalis on sellel 240 hp?
Tead sa öelda, mis turbo sellel kasutusel?

Huvitav, mis pihustid ja pump tal on?

_________________
Volvopower @400+


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.06.2013 22:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.07.2006 1:08
Postitusi: 75
Asukoht: Tallinn
FR-il siiski stockis 147kw
Ilmselt peavad ka teised pihustid ja turbo olema, et juba 240kw pingis tõmbas. :)

_________________
Audi S2 limo / Subaru Impreza GC8 JDM STI


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.06.2013 23:19 
Eemal

Liitunud: 28.09.2008 17:25
Postitusi: 37
Asukoht: Tallinn
TEH kirjutas:
FR-il siiski stockis 147kw
Ilmselt peavad ka teised pihustid ja turbo olema, et juba 240kw pingis tõmbas. :)


ee ju cupra ning cupral 177kW stock. Sealt 240kW saada ka originaal tehnikaga pole ka kuigi keeruline. Näiteks Wetterauer chip-tuning pakub 221kW. Sealt sisse- ja väljalase vahetada ning peakski olema.

_________________
Porsche 944Turbo


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.06.2013 23:24 
Eemal

Liitunud: 06.01.2011 13:28
Postitusi: 22
See on siiski jah Fr mis on cupraks tehtud, võimsamaks kui cupra siis.
Sellest ka need "_" sõnal cupra. Ja Pingist need numbrid mõõdetud on.

Eesti tulles proovin yht-teist veel autol teha ja siis uuesti pingis käia.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.06.2013 23:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.07.2006 1:08
Postitusi: 75
Asukoht: Tallinn
sõitu tahaks :)

_________________
Audi S2 limo / Subaru Impreza GC8 JDM STI


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.06.2013 8:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.07.2006 18:17
Postitusi: 32
Asukoht: Harjumaa Saue vald
Ilus, väga ilus.

Ma ise läksin lisanäidikute asemel lihtsamat teed pidi, bluetooth adapter ja android telefon näitab kõik andmed ära , 25 euri.

Tule ka margiklubisse, http://www.seatclub.ee.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.06.2013 10:23 
Eemal

Liitunud: 06.01.2011 13:28
Postitusi: 22
TEH kirjutas:
sõitu tahaks :)


Millal eestis oled? mul juulis puhkus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.06.2013 13:40 
Eemal

Liitunud: 06.01.2011 13:28
Postitusi: 22
Ants1 kirjutas:
Ilus, väga ilus.

Ma ise läksin lisanäidikute asemel lihtsamat teed pidi, bluetooth adapter ja android telefon näitab kõik andmed ära , 25 euri.

Tule ka margiklubisse, http://www.seatclub.ee.


Sooviks ikka näidikud panna ma arvan. :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.06.2013 15:20 
Eemal

Liitunud: 06.01.2011 13:28
Postitusi: 22
Täna sai tellitud juurde 3" BSR downpipe, siis saab algusest lõpuni olema BSR 3" väljalase.

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.06.2013 21:22 
Eemal

Liitunud: 07.03.2007 22:32
Postitusi: 69
Mina iseloomustaks seda autot nii, et nende kahekümne tolliste dieetpüksirihmadega on pidamine olematu, turbolag kui selline selle auto puhul miskipärast ei eksisteeri(Minul algab elu alles 3000RPM ja siis jalaga selga), mistõttu saab järeldada turbotööd ainult läbi kõrgtehnoloogilise K&N sisselaske, mis teeb metsikumat vilet kui T150-e 2 turbot kokku. Tagant kuulates töötab ta nagu hübriid, aga selle vea me parandame tulevase teisipäeva hommikul ära, seniks olge mõnusad!

:burn

_________________
Powered by K04


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11