TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
Bmw E46 330d (m57d30) sedaan http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=11817 |
1. leht 2-st |
Autor: | bmwre39 [ 07.06.2013 12:17 ] |
Teema pealkiri: | Bmw E46 330d (m57d30) sedaan |
tervist kõigile turbotajatele autoks siis pealkirjas mainitud bmw e46 m57d30 mootoriga millel 184hp ja 135kw Mootor 535d pihustid turbo-Master power r545 Gaase juhib simonsi 3" torustik ( lõpus simonsi turbonetics pütt) autobahn88 silikoonlõdvikud UM-ist-sisselaske kollektori tihendid custom EGR delete kit Snow performance methanol injection kit victor reinzi väljalaske kolde tihendid suur IC vaakumvoolikud soetasin DB-HP-st plokikaane väljalaske avad porditud Väljalaske kolle custom Välimus M-tech 2 esistange kere värv Schwartz 2 668-2 sisu autogage boost kell istmed esialgu originaalid (tekstiil,manual) veermik-ülekanne StageIII CG-Motorspordi keraamiliste katetega sidurikomplekt Bagid piduriklotsid 5 käiguline manual kkast diff ratio 2.28 Hartge Design A 17" 8.5" kergsulam valuveljed ATE blue racing pidurivedelik peatselt täiendab |
Autor: | Siller [ 10.06.2013 21:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E46 330d (m57d30) projekt |
Googeldades leiab infot küll, kuidas antud mootorit kiiremaks saada. |
Autor: | _siim_ [ 13.06.2013 21:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E46 330d (m57d30) projekt |
Korralik cooler kindlasti pane,siis v6tad 335/535 pihustid ja mingi mõistliku turbo,korralik kolle ning soft soomes oli ca 500-. tulemuseks saab mingised ca 800-900nj ja ca 400hp oleneb turbost kõik,parema tulemuse saab küll kahe turboga,üks suur ja teine väike. Midagi meie majast Kui 46 navi üle jääb siis olen äkki isegi huvitatud. |
Autor: | bmwre39 [ 05.11.2013 23:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E46 330d (m57d30) projekt |
. |
Autor: | bmwre39 [ 18.11.2013 23:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan |
Manus: IMG_3383.JPG [ 62.81 KB | Vaadatud 19595 korda ] Manus: IMG_3384.JPG [ 87.55 KB | Vaadatud 19595 korda ] paar kuud tagasi jõudis minuni siis selline asi Manus: IMG_3385.JPG [ 85.26 KB | Vaadatud 19595 korda ] vahetamist vajab veel väljalaske kolde tihend,mootoripadjad,turbo,MAP(314KPa),vaakumvoolikud,kõik mahlad jms. kell natuke hiline ja peatselt täiendan |
Autor: | Cofy [ 21.11.2013 22:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan |
Päris huvitav. Oled juba palju teinud ka sel mootoril. Kas sihiks on mingit jõudu ka..või siis 1/4 aega? |
Autor: | bmwre39 [ 21.11.2013 23:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan |
Cofy kirjutas: Päris huvitav. Oled juba palju teinud ka sel mootoril. Kas sihiks on mingit jõudu ka..või siis 1/4 aega? niipalju kui töökõrvalt aega leian siis üldiselt iga õhtu on sisustatud.Homme saan paar detaili kätte mis andsin treiali teha siis saab hakata asja edasi aretama ja nuputama.Hetkel otsin uut turbot-see mida ma sooviksin sinna ei hakka kahjuks hetkel rahakott peale. väljalaset juba vaikselt ehitan-"pole suuremasi keevitaja seepärast üritan punktida asja kokku ss viia ühe tuttava juurde kes aastaid juba piimatorusi kokku keevitanud jne Tööd on ikka veel omajagu-tuleb leida korralik sidurikomplekt (arvatavasti 4 labaga ketas),performance mootoripadjad (ei ole nii rikas enam et iga kuu neid vahetada),tagasild tugevndada-tuleb kinnitustele keevitada korralikud plaadid ja vastused sinna (tagasilla kergelt juba lahti rebinud),sisselaske kollektor saab kerge muudatuse,esialgu esisilla detailid taastan aga tagasilda läheb Powerflex puksid. Väljalaske kollektorit ümber esialgu tegema ei hakka vaid eemaldan sealsed crashid ja sobitada paremini kokku kui on originaalis. Fortex karterituulutus filter vedrustus saab samuti kerge muudatuse ja soov natuke masina kaalu alandada ca 100kg mida on ikka omajagu kui soov mugavust natukenegi jätta Esialgu jõudu loodan ligemale 300hp saada aga eks see paistab...stock pihustite ja natuke suurema turboga ca=270hp masinaid meil põhjapool liigub täitsa edukalt. Rando |
Autor: | _siim_ [ 24.11.2013 20:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan |
Tuttaval e60 lci-st pakkuda osadena terve 3,0d mootor ja juhtmestik,pihusteid ja turbot pole. Hinda vist kysis 350-. Ülelahe siis. Kui vaja peaks miskit minema. Sinna lähevad 335/535 pihustid kylge ja siis on võimeline yle 400hp tegema. |
Autor: | bmwre39 [ 24.11.2013 22:00 ] | |||
Teema pealkiri: | Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan | |||
_siim_ kirjutas: Tuttaval e60 lci-st pakkuda osadena terve 3,0d mootor ja juhtmestik,pihusteid ja turbot pole. Hinda vist kysis 350-. Ülelahe siis. Kui vaja peaks miskit minema. Sinna lähevad 335/535 pihustid kylge ja siis on võimeline yle 400hp tegema. kui midagi peaks vaja minema siis annan kindlasti teada...
|
Autor: | bmwre39 [ 15.12.2013 17:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan |
uuenduseks nüüdseks tehnika koos ja sai ka tehtud väike testsõit...ilmnes erinevaid vaakumlekkeid mis sai ka kõrvaldatud ja nüüd saab hakata vaikselt kapotialust korda seadma et natukenegi silmailu oleks:D uus turbo boostib üllatavalt kiirelt-ja natuke häirib see kaika efekt---st algus uimane ja kui boost järgi tuleb ss ei tea kuhupoole rattaid keerata täna sai metanooli süsteem ka toimima kuid vajab natuke seadistamist jne nüüdseks saab hakata vaikselt tegelema väljalaske süsteemi ehituse ja tagasilla tugevndamisega parimat |
Autor: | bmwre39 [ 29.12.2013 21:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan |
Manus:
Faili kommentaar: jõulutaat tõi uue telefoni ja nüüd natuke lihtsam jäädvustada. IMAG0012_1.jpg [ 120.28 KB | Vaadatud 15927 korda ] paar küsimust ka teemasse enne pühi sai suheldud Viljariga vesi-metanol pritse kohapealt ja ta soovitas aktiveerida selle alles siis kui boost on jõudnud 1bar"ini...aga hiljem hakkasin mõtlema kas selline hüpe küttesegus kuidagi kahjulik ei või olla? üks väike küsimus on ka turbo kohapealt...nimelt on mu turbol keevitatud uus geomeetria juhtimis hoob kuid see ei ulatu stop kruvini (see hoob oli eelmise turbo omaniku poolt juurde keevitatud) kas selline puudus tekitab mingeid probleeme või mismoodi leiaksin selle õige kauguse??? lähipäevil proovin teha sellele hoovale mingisuguse reguleeritava pikenduse..loodan et saite sellest aru mida proovisin siin lahti seletada ja ootan asjakohaseid vastuseid:) Lgp:Rando |
Autor: | Cofy [ 30.12.2013 23:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan |
Damn kui kena. Avatar ka päris raju. Kas mingit liikuvat pilti ka on jagada? |
Autor: | bmwre39 [ 31.12.2013 13:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan |
Cofy kirjutas: Damn kui kena. Avatar ka päris raju. Kas mingit liikuvat pilti ka on jagada? tänud:) liikuvat piltti pole kahjuks pakkuda:D välimuse osas tuleb veel toonklaas ja vb ka 18" Hartge veljed-sellega kaasneb ka tagumiste tiivaäärte laiendamine (keretööd teen enne kevadet (paar häirivat mõlgikest) kui kellegil on huvi 17"tagavara rattast,kliima ventikast,egr"ist ja selle torust, cd-boxi,navika ja maki osas siis võib julgelt märkku anda-asjad lihtsalt vedelevad kasutult nurgas |
Autor: | s3nder [ 05.01.2014 0:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan |
on sul mingeid kindlaid fakte ka ,et pohjapool 270hp m57d29 ringi liigub . uurisin yhelt chipijalt soomest kes asjaga tegelend 10a ja väitis ,et pole näinud kedagi veel 300hp-ga ja sellise setupiga naq sul. Väitis , et saab 260hp lagi ... endal samasuguse mootori ja setupiga e36 . Usun siiski ,et kui pump vahetada uuema vastu siis peaks reaalselt sinna 270-300hp juurde saama remapiga kuna m57 ja m57n mootoril ainult paar erinevust , yks on kaanes, m57n 1mm suuremad klapid ..? ja vändal 2mm suurem stroke . Nukad pidid samad olema ja väidedavalt surveaste uuemal väiksem . Edu projektiga |
Autor: | Maik [ 05.01.2014 1:08 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E46 330d (m57d30) sedaan |
See vesi metanool segu aktiveeritakse kõikidel autodel niimoodi,mismoodi sa seda teistmoodi mõtled teha siis ? Pole mõtet asju keeruliseks ajada. |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |