TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

BMW E36 325t - v1llu1
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=11658
3. leht 4-st

Autor:  cb4_335 [ 01.04.2014 22:18 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 325t - v1llu1

v1llu1 kirjutas:
Sinna pigem tuleks juba 540i-ga.


540 E34 on miski 14.5s veerand miil. Midagi 328 E36 kanti.
Turbokas väledam pole?

Autor:  v1llu1 [ 02.04.2014 20:54 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 325t - v1llu1

Eks ta oleks väledam ikka kui nüüd suurema turbo peale saab.

Kohale jõudis kaua otsitud wg ja lõpuks sai algust tehtud ka uue turbo külge aretamisega.
Vanat süsteemi võtsin ca tund aega maha. Lihtsalt ei mäletanud enam mis järjekorras miski ära tuleb võtta :)
Kuna uus turbo on tunduvalt suurem siis võtsime vastu otsuse et see raamistik kuhu radikas ja kapott kinnitub, lendab sealt eest kogu täiega minema ning teeme torudest uue, et oleks lihtsam coolerit kinnitada ning cooleri torustikku ehitada.

Praegu auto veel kodus kuid mingipäev tõmbab londi otsas töökotta ning alustab uue kollektori ehitusega.

Pilt

Villu.

Autor:  v1llu1 [ 06.04.2014 21:02 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 325t - v1llu1

Tibakene sai nüüd nv nokitsetud töökojas.

Kuna ajaliselt pisut kitsas, siis läks käiku vana kolle kuid sellel sai tehtud veidike modifikatsioone ja osad torud jämedamate vastu vahetatud ning lisaks sai ka wg väljavõte tehtud. Turbo ja wg nüüd omal kohal ning wg-l torugi põhja alla veetud.
Veidikene sai ette juba torusi ka keevitatud ning radikas ja el.vent kinnitatud.

Nädala sees tuleb nüüd viimased torud ära vedada, cooler paika panna ning õlitusele mõned stutsid osta.

Kõigele lisaks lubas ka üks foorumi kasutaja aju veidike näppida ning kuidagi moodi süüte nurka muuta, et asja veidike ohutumaks saada.

Villu.

sellel pildil veel mõni toru ninast puudu.
Pilt

Autor:  cobra [ 07.04.2014 19:20 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 325t - v1llu1

wg toru on nn. Screamer pipe? See läheb siis otse põhja alla jah? Eeldan et on, aga kuidas siis seade paika saad? Kui osa heitgaase lambdast mööda lähevad?

Autor:  Kpt. Trumm [ 07.04.2014 20:44 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 325t - v1llu1

Vereanalüüsi tehes ei imeta ka inimesest kogu verd välja. Tähtis pole segu määramisel heitgaaside kogus vaid koostis.

Autor:  v1llu1 [ 05.05.2014 12:30 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 325t - v1llu1

Natuke liikuvat pilti raplas käigust.

https://www.youtube.com/watch?v=hqMenngXt-s#t=20

Autor:  v1llu1 [ 05.05.2014 23:41 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 325t - v1llu1

Mõni video ka esimestest proovidest kus ajus oli kütet julmalt peale keeratud. Nüüdseks aju enamvähem paigas.

Siin videol näpitud ajuga.
https://www.facebook.com/photo.php?v=65 ... =2&theater

Välja suremise põhjus ei olnud mitte väheses küttes vaid just liiga palju voolas peale.

Sai korra proovitud ka originaal ajuga.
https://www.facebook.com/photo.php?v=45 ... =2&theater

Mõned pildid raplast.

Pilt
Pilt
Esisillas leidsid taaskord oma koha 16" Avoni asfalti rehvid. Soojaks sõidetuna kurvis naljalt otse ikka ei lähe :)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Üldiselt pidas masin vastu ning sai päeva nautida.
Hommikul muidugi peale esimest ringi andis differ järgi, kuid see sai kohapeal kohe ära vahetatud :)

Autor:  cb4_335 [ 06.05.2014 7:11 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 325t - v1llu1

Sa sõidad drift või niisama rada? :-D

Autor:  v1llu1 [ 06.05.2014 8:37 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 325t - v1llu1

Ei tea veel isegi. Rohkem meeldib ikka külgees kulgeda.
Sellep tuleb nüüd ka parema ülekandega differ leida, kuna 2 käik on nagu aeglane ja 3 käiguga hakkab jälle kole palju vudima põhja alla ja hakkab spinne tulema.
Eks asi ole ka väheses kogemuses asfaltil sõidus. Ca 4 aastat kruusa rada sõitnud.

Autor:  kilplane [ 06.05.2014 8:44 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 325t - v1llu1

päris koll näeb välja.

jätka samas vaimus! :burn

Autor:  v1llu1 [ 06.05.2014 11:18 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 325t - v1llu1

Välimuselt just kõige esinduslikum ei ole jah kuid põlve otsas ehitades ei suutnud paremini ka teha.

Autor:  Aigo [ 06.05.2014 12:39 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 325t - v1llu1

v1llu1 kirjutas:
Välimuselt just kõige esinduslikum ei ole jah kuid põlve otsas ehitades ei suutnud paremini ka teha.



Kas turbsi kuidagi allapoole ei kannatanud istutada? turbsil enamasti saab ju tigusid keerata.

Autor:  Aigo [ 09.05.2014 11:35 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 325t - v1llu1

Küsiks siis ära ka, et uue stinguga palju rõhku kasutusel on? Samas ka et kuna otsid väiksema kuumaosaga turbsi siis, et kui suur see lag on?

Autor:  v1llu1 [ 11.05.2014 11:53 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 325t - v1llu1

Turbo rõhk jääb hetkel sinna 0,5/0,6 bar vahele ning järgi hüppab ja kuskil 4500 pöörde juures või tiba hiljem. Piiraja on tõstetud veidike ülde 7000 rpm-i. Saab hullata küll.

Aga eila sai auto jälle käima pandud ning niiske ilmaga oli hästi näha, et kolle tihend kohe üldse ei pea.
Kui sinna nüüd uued tihendid vahele saab, hakkab vurr ka ehk paremini käima.

Autor:  marqz [ 30.05.2014 11:00 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E36 325t - v1llu1

v1llu1 kirjutas:
Turbo rõhk jääb hetkel sinna 0,5/0,6 bar vahele ning järgi hüppab ja kuskil 4500 pöörde juures või tiba hiljem. Piiraja on tõstetud veidike ülde 7000 rpm-i. Saab hullata küll.

Aga eila sai auto jälle käima pandud ning niiske ilmaga oli hästi näha, et kolle tihend kohe üldse ei pea.
Kui sinna nüüd uued tihendid vahele saab, hakkab vurr ka ehk paremini käima.



Pane seda kolle monteerimispastat ka kergelt vahele.. siis jääb hea tihke ja väiksemad ebatasasused tõmbab kinni ;)

3. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/