Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 14:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 50 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: BMW E36 325t - v1llu1
PostitusPostitatud: 15.04.2013 23:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.03.2013 22:22
Postitusi: 52
Tervist
Sai siis ühele 325-le turbo peale pandud :P
Tegemist on säästuprojektiga

Masina südameks on M50B25 ilma vanoseta
kastiks tavaline 2.0i getrage
differ 318IS lsd :P
Sidur on pidurimeistri katetega
Hooratas ühemassiline
Turboks on BMW 2.5 TDSi turbo
seda juhib originaal aju
Pihustid on pärit S50B32-lt
IC on ka TDSilt
kolle on ise tehtud 2.8 omdaest
näidikutest on lisatud rõhukell
Rokkori coiloverid
Istmeteks bmw originaal spordid
Paksus alumiiniumist karterikaitse
Otseläbi korralikust jämedast torust sumbuti
Kolm jooksu 15" valusid, et koguaeg rehve ei peaks vahetama :)


Teema mõte on nõu ja abi saamiseks :P

Siin paar pilti ka autotst

Pilt
Pilt
Pilt


Aga nüüd ongi mure.
Peale M3 pihustite paigaldust madalatel pööretel kipub natuke üle uputama aga kõrgematel pööretel kus turbo juba töötab, käib mootor ilusti ja kütte nälga ei jää.

Kas tühikäigu pöörete tõstmine teeks siin midagi paremaks või mida tuleks teha ?


Tervitades Villu

_________________
e38 730d/e34 525i turbo


Viimati muutis v1llu1, 26.12.2013 2:31, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.04.2013 8:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
APPI 105kw puhuva turbo panete mootorile mil 141kw?
Ja vastuseks su küsimusele, et mida teha ei ole samuti midagi kosta. Pigem küsiks mida sa siis ootasid, et ta teeb suuremate pihustitega?

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.04.2013 8:28 
Eemal

Liitunud: 01.06.2007 14:01
Postitusi: 452
Asukoht: Tallinn
Sellele motole on isegi 2 tdsi turbot vähe :)

_________________
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.04.2013 19:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
Kütuseprobleemi lahendab BEGI + Google :bb

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.04.2013 22:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.03.2013 22:22
Postitusi: 52
Suured tänud sooja vastuvõtu eest foorumi rahvas.
Kui leiate, et see teema pole sobilik siia, siis minugi poolest võib sulgeda.

Villu.

_________________
e38 730d/e34 525i turbo


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.04.2013 22:43 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Villu, vaata mööda.

Millal suurem turbo tuleb? Kui hetke kompott jookseb, siis süües kasvab ju isu :)

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.04.2013 22:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.03.2013 22:22
Postitusi: 52
Tundub, et praeguse süsteemi saime täna tööle.
Kütuse probleemi lahendasime tühikäigu pöörete tõstmisega.
Soojast peast pöörded tõrtsu üle tuhande ja mootor ei puterdanud enam.

Eks see isu muidugi kasvab ja suurema turbo plaanid algusest saati peas olnud aga kahjuks hetkel rahakott ei jõua sellele nii kiiresti järgi.

_________________
e38 730d/e34 525i turbo


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.04.2013 23:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Normaalne rotikas! Kui korralikult käima panna, jääb turbo ilmselt tõesti juba 4000rpm peal liiga väikseks.

Tühikäigu pöörde tõstmine aitab mootoril natuke paremini käia kindlasti, kuid arvestades veel, et segu on ikkagi liiga rikas, võib sellest päris kiiresti tekkida mootori ülekuumenemine tühikäigul.

Originaalajuga asja enam-vähem normaalselt käima panna õnnestuks ilmselt kas õhukulumõõtja või temperatuurianduri näitu muutes. Temperatuuriandur näiteks on lihtsalt üks takisti, mille takistus muutub vastavalt temperatuurile. Kui panna mõni täpselt välja kalkuleeritud teine andur, võib aju arvata 80°C mootoritemperatuuri asemel, et temperatuur on näiteks 100°C ning selle võrra vähem kütust peale anda. Muidugi peaks siis kõigepealt teadma, et originaalaju 100°C peal vähem kütust kui 80°C peal annab... Aga idee siis selles, et madalama temperatuuriga annab aju rohkem kütust.

Veidi pikemas perspektiivis usun, et leiad Megasquirt I - II aju mitte liiga kallilt. Saab kindlasti isegi lairiba lambdata panna natuke paremini käima kui originaalajuga. Megasquirti saad siis panna kas originaalaju asemele või lihtsama variandina juhtima ainult lisapihusteid.

Jaksu!

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.04.2013 6:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
Jäi arusaamatuks, et mis selle temperatuuri anduriga sis asja point on.
Muutes väärtust takistiga või mingi teise margi anduriga mõjub see ikkagi
kogu pöörete ulatuses samamoodi kütuse etteandele.

Varjandid on BEGI või MS/Vems, odavaim neist BEGI

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Viimati muutis Mardo, 17.04.2013 19:15, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.04.2013 8:38 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Kas just mitte lahja seguga mootor kiirelt üle ei kuumene?
Rikka seguga ei juhtu midagi. Kütus ei jõua nagu nii ära põleda, siis ei tule ka korralikku pauku.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.04.2013 9:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Tahaks sellise autoga korra sõita. Tahaks väga teada kuidas käitub kui näiteks kolmanda või neljandaga piirajani lasta. Teiseks julgen seda arvata, et vasturõhu tõttu jääb selle mootori eluiga VÄGA lühikeseks. Kui palju boosti on, kuidas see üles tuleb ja kuidas ära kukub?
Minu aju ütleb, et see turbo vaid takistab ja piiraja all on jõudu vähem kui vabalthingavana. Neid turbosid pannakse 600stele bikedele. Mina panin 2tk 2 liitrisele mil originaalis vist ca 70kw aga jah sinu mootor vajaks neid 4tk.
Ära nüüd raha taha küll poe. M50ned töötavad igasuguste siin foorumis müüdavate rekka turbodega paremini kui selle niidirulliga. Suurusjärgus 60-100€ on siin üsnamitu valikut olnud viimase poole aasta jooksul.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.04.2013 11:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Mardo kirjutas:
Jäi arusaamatuks, et mis selle temperatuuri anduriga sis asja point on.
Muutes väärtust takistiga või mingi teise margi anduriga mõjub see ikkagi
kogu pöörete ulatuses samamoodi kütuse etteandele.

Varjandid on BEGI või MS/Vems, osavaim neist BEGI

Sul on õigus. Mu mõttemall on lihtsalt juba niivõrd progeaju põhine: äkki saab kuidagi madalatel pööretel kasutada üht näitu ja kõrgetel teist.. Aga originaalajuga on see kõik pisut keeruline, manuaalse lülitiga ei taha ju segu juhtida.
Originaalajuga lihtsaim variant on ilmselt originaalseade kasutamine ning panna rõhulülitiga lisapihustid või kütuserõhuregulaator, mis tõstab rõhku rohkem kui 1:1le.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.10.2013 0:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.03.2013 22:22
Postitusi: 52
Mingiaeg peaks lõuna-eesti mägede vahelt uus turbo saabuma.

Loodame, et saab parem kui varem.

Tegemist siiski kasutatud tootega.

Pilt


Nädalavahetusel suutsime raplas käies kasti ka laiali lasta. Kolmas käik ragiseb ega lähe sisse ning neljas läheb sisse aga ei taha hästi välja tulla.

Üks video sõidust.
http://www.youtube.com/watch?v=PaHyu7aACPw

Enne treilale ajamist sai ka viimane paar rehve ära lõpetatud.

http://www.youtube.com/watch?v=XctHxKhklf8&feature=youtu.be


Siiani mootor ilusti vastu pidand ning mingeid anomaaliaid pole esinenud.

Vahepeal alla pandud ka coiloveri vedrustus.


Üks suvine pilt.
Pilt

_________________
e38 730d/e34 525i turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325t - v1llu1
PostitusPostitatud: 16.11.2013 10:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.03.2013 22:22
Postitusi: 52
Kunas see T150 turbo oli ikka liialt suur ja mitte just kõige paremas seisus siis sai üks teist marki tubo koju veetud.

Garrett GT4082
Pilt
Pilt

Järgmisel kuul proovib kuskil välise WG klapi ka leida ning siis saab auto taas tööjuurde viia ning keevitama asuda :)

_________________
e38 730d/e34 525i turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325t - v1llu1
PostitusPostitatud: 16.11.2013 18:09 
Eemal

Liitunud: 11.01.2009 2:58
Postitusi: 52
Nii näen, et asi kohale jõudnud. Panen märgi maha ja jään ootama mis sellest combost tuleb :) Edu!

_________________
E32 M30B30


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 50 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 55 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11