TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=11597 |
1. leht 2-st |
Autor: | Audison [ 30.03.2013 3:06 ] |
Teema pealkiri: | Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison |
Hei Auto peaks olema foorumirahvale teada eelnevalt kasutaja Renn omandusest. Soetamisplaan antud autole tekkis juba eelneva aasta sügisel ja lõplikult sai käed löödud 27. märts "Mootor" 200sx S14 SR20DET black-top top-mount väljalaskekollektor Custom XXL downpipe+3" summutisüsteem+3"sukk+3" sisend/3,5" väljund lõpupütt Overrev Group termoteip ca.1000 kraadi C Garrett GT2860RS aka "Disco-Potato" turbo .86 A/R kuumosaga JECS 630cc@3bar kütusepihustid Apex`i kuivkoonus õhufilter+3"poleeritud imutorustik Custom 3" poleeritud vahejahuti torustik Vahejahuti(600 x 300 x 76mm) Custom KOYO veejahutusradikas Made in China 2x 280mm, 1306m3/h, 12v imevad ventilaatorid Custom Roolivõimujahutusradikas Mocal õlijahutusradikas Circuit Sports õlikoguja Walbro 255 kütusepump 300zx/N62 õhulugeja Nistune Ver3 juhtaju (Tuned by Yauheni R; 1,3bar@350whp Dynomax) "Ülekanne" Sidur ACT heavy duty street/strip (NS1-HDSS) clutch ~400hp JGY aluminium 3,2 kg hooratas SR20DET 5 k manual käigukast S14 differentsiaal "Veermik" Apex`i performance coilovers spring rate 6/5 Apex`i perfromance polüretaan puksid Circuit Sports reguleeritavad rooliotsad Cusco strutbars x3 Esimesed pidurid S14 kettad ja 4 kolviga support Uus piduritorustik+Goodridge pidurivoolikud R33 Skyline RHD piduri peasilinder+custom reservuaar Custom kiirem roolisüsteem Custom õõtshoovad Custom käändmikud reguleeritavad parallelvardad Hawk HPS 50 mm vaheflantsid 17" Riverside Stitch, 8" laiad ees, 10" laiad taga, 3-osalised, T-Lab custom värvitud valuveljed "Salong“ OMP rool Sparco pedaalid Apex`i shortshifter Nismo käiguhoob Autometer gauges (õli rõhk, õli temp., vee temp, turborõhk) 240SX SE digitaalne kellade blokk Wilwood hüdrauliline käsipidur Sabelt Racer homogleeringuga reguleeritavad korvistmed Sabelt 4 punkti turvarihmad |
Autor: | maario123 [ 30.03.2013 9:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison |
Tuttav auto jah.. Mis plaanid autoga ? Jätad kõik nii nagu on ja naudid sõitu ? Tänavale ainult või kuskile rajale ka plaaanis minna ? |
Autor: | Audison [ 01.04.2013 18:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison |
maario123 kirjutas: Tuttav auto jah.. Mis plaanid autoga ? Jätad kõik nii nagu on ja naudid sõitu ? Tänavale ainult või kuskile rajale ka plaaanis minna ? Hei, hetkel on VÄGA keeruline öelda, et mis edasi teha, praegu sai masinaga sõidetud ainult 0.9bar-1 rõhuga ja jään ootama suvisemaid kuivasid teid, et saada mingi pilt ette mis võiks puudulik olla. Hetkel mõlgub mõttes plokikaas, nukad ja sl. kolle vahetus. GT28RS suure kojaga on aga minule üllatuseks ikka väga jõuline Hetkel paar pisiviga vaja likvideerida ja ehk 2013a suvi pühendada auto tundma õppimisele. KINDLASTI näeb masinat ka rajal Eile siis juhtus selline äpardus et sai käidud sõbral raadi liberajal järel ja tsut-tsut proovitud juhitavust märjal betoonil, peale mida kadus aga ära laaderõhk, loodan et tegemist on vaakumilekke või mõne lõdvikuga. Polnud lihtsalt aega asjasse süübida. Paar pilti siis eestist lahkumise eel pesulas käigust: Häbi mulle kvaliteedi pärast Päikest Tõnis |
Autor: | Audison [ 05.04.2013 19:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison |
Sai veidike mägisel maal mõtteid mõlgutatud ja suviseid plaane tehtud, samal ajal ebays surfates... uus sisselaske kolle tundub ikka ahvatlev ja sinna juurde ka kangemad nukad. Tegemist vajab autol hetkel käigukast mis kergelt õli lekib ja kolin mis tuntavasti kardaanist tuleb. Siinkohal ootangi soovitusi nukkade osas, ehk mõnel SR-i mehel kogemusi mõne BC, HKS või Tomei tootega Päikest |
Autor: | uzzac [ 12.04.2013 11:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison |
Tomei Poncam nukaga sõitis see kena matt-punane S14. Pöördesse läks ikka kordades paremini ja spoolis ka kiiresti, niiet tuntavat lag'i polnud üldse. http://petrolheads.ee/2011/07/hasti-hoitud-saladus/ |
Autor: | Audison [ 12.04.2013 19:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison |
uzzac kirjutas: Tomei Poncam nukaga sõitis see kena matt-punane S14. Pöördesse läks ikka kordades paremini ja spoolis ka kiiresti, niiet tuntavat lag'i polnud üldse. http://petrolheads.ee/2011/07/hasti-hoitud-saladus/ Wow, masin super kena.. Jutt mis piltidega oli, sobis ka Kuna siin plaanid tiimiga veidi suuremad 2013a talvel siis just selle lag'i vastu võitlus saab peamiseks. Kas vahetatud olid ka vedrud, klapid? Kui palju tühikäik halvenes? Throttle response paranes ilmselt tunduvalt? |
Autor: | Renn [ 13.04.2013 12:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison |
Tsiteeri: Kuna siin plaanid tiimiga veidi suuremad 2013a talvel siis just selle lag'i vastu võitlus saab peamiseks. Tõnis Esiteks peaksid otsustama, mis sihtotstarbeline kasutus autole jääb/tuleb?! Kui just uue vl. kollektoriga pole spool-up oluliselt kehvemaks muutunud siis endiselt iseloomustab spool-up analoogne graafik(*Kahjuks Maxim ei saatnud graafikut peale seadistamist DynoMaxis 2011 aasta kevadel) Üks näide nuka vahetusest alljärgnevaset-up: homemade sr20det blacktop(forged) 264 bc cams 880cc side feed injectors emanage blue:D z32 afm gs racing hx35 twin scroll manifold with single synchronic wastegate |
Autor: | Audison [ 13.04.2013 12:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison |
Tänud Renn! Edasi hakkab autost saama niipalju, et 2013a suve liigub veel masin pühapäevaselt linnapildis ja loodetavasti ka paaril drifti etapil, milledele mitte jõudmine on tingitud lihtsalt ajapuudusest. Kuna ise pooldan turvapuuri kahe käega siis tänavatele ilmselt uuest aastast masin enam ei jõua. Laitse treeningpäevadele loodan siiski jõuda juba peatselt. Kuna aastatega on kogunenud Norras juba SR'i meeste poolt valesid tellimusi ja ülejäänud juppe liigselt siis panin endale kõrvale sellise komplekti: Eagle rods 850cc injectors Garret GT30R JE pistons HKS 264 cams JUN intake manifold BC valves, springs HKS rocker arm stoppers HKS lightweight pullys ja ninn-nänn veel + korralik mootori remont. Eesmärk turvaliselt saada 500hp ümbrusesse. See on siiski tulevik ja ei maksa siin ette hakata lootusi üles kruvima, esialgu vaja Eestipoolse tiimiga leida vaba tõstuk talveks. PS. Rene, ma ei tea kas sa ise ei proovinud aga lag on ropp, 3700-3900rpm tuleb pauk alles (süüdistame esialgu nistune't ja külma ilma. Vähemalt on tunne nagu oleks HX50 kapotiall ). Täna hommikul sõitsin 80% samas seades masinaga ja vahe on SUUR, mõistan ka sinu sõnu et "lag on olematu". rõhuleke ja madal boost on ilmselt tingitud kahtlase väärtusega WG'st mis ilmselt lekib või lihtsalt üle 1bar ei hoia, controller sai lõpuni keeratud ja üle 1bar ei tõusnud, samuti lekib ka turbo ja kolle vaheline tihend (sealt ka suits). Peale controlleri põhjak eeramist üle bar'i ei saanud ja tundub et wg' andis üldse otsad kuna rõhk ei tõuse ja kõrin millest rääkisin pärinebki just talle tilli moodi pendeldavast wg vardast. |
Autor: | Renn [ 13.04.2013 16:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison |
Audison kirjutas: samuti lekib ka turbo ja kolle vaheline tihend (sealt ka suits). Peale controlleri põhjak eeramist üle bar'i ei saanud ja tundub et wg' andis üldse otsad kuna rõhk ei tõuse ja kõrin millest rääkisin pärinebki just talle tilli moodi pendeldavast wg vardast. Palju ja mis moodi sa ära jõudsid peale kollektori vahetust sõita - sellepärast, et lekib tihendist ei tõuse ka boost... Kui tagasi jõuad käi Teppani juurest läbi, äkki saad leida muu wg või varrast tugevama vastu vahetada. |
Autor: | Audison [ 13.04.2013 17:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison |
Renn kirjutas: Audison kirjutas: samuti lekib ka turbo ja kolle vaheline tihend (sealt ka suits). Peale controlleri põhjak eeramist üle bar'i ei saanud ja tundub et wg' andis üldse otsad kuna rõhk ei tõuse ja kõrin millest rääkisin pärinebki just talle tilli moodi pendeldavast wg vardast. Palju ja mis moodi sa ära jõudsid peale kollektori vahetust sõita - sellepärast, et lekib tihendist ei tõuse ka boost... Kui tagasi jõuad käi Teppani juurest läbi, äkki saad leida muu wg või varrast tugevama vastu vahetada. Sõita otseselt palju ei saanud, raadi sissesõidu sirgel mõned kõvemad slaalomid veidi järsema gaasiga, möödasõidud tlna maanteel, ülejäänud ajast mõned otsad linnas. Tihend hakkas reaalselt lekkima peale seda sama proovisõitu, wg hakkas aga naljatama juba peale bc näppimist, lasi rõhku suva aegadel maha jne Üritan siit kaasa krabada prooviks ühe uue wg ja ehk leidub ka tihend |
Autor: | Audison [ 16.05.2013 13:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison |
Tõsiasi selgunud selleks korraks, turbost enam rõhku ei saa ja täna loodetavasti uut külge kruvima alla läheb siis identne GT28RS, mille eest tänud kasutajale patrick |
Autor: | Renn [ 16.05.2013 14:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison |
Kindlasti jaga infot kui selgub, mis turboga juhtus... |
Autor: | Audison [ 18.05.2013 21:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison |
Renn kirjutas: Kindlasti jaga infot kui selgub, mis turboga juhtus... Turbo siis viisakalt öeldes oli katki, lõtk oli üüratu ja tiivik käis kojas ära. ilmnesid ka mõned muud komplekteerimisvead viimase tööga Tänaseks siis masinal uus turbo, uued rehvid, uus rool ja muud nipet-näpet |
Autor: | Audison [ 20.05.2013 15:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison |
Autor: | MXS-PoWeR [ 20.05.2013 20:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison |
nojah jumaldan su lemmikut autot =) |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |