TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Fiat 127 1,0l 79a. Silvia
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=11466
2. leht 2-st

Autor:  KaroK [ 05.03.2013 1:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat 127 1,0l 79a. Silvia

Yamaha R1 sai 2002 aastal pritse, R6 2003.
Suzuki gsx-r1000 on algusest peale, ehk 2001. aastast pritsega.

Gsxr,i throttlebodyd on vast hea õnne korral Inglismaaalt 100 naelaga kätte saada.
Seal juba ca. 120 kW jaoks piisavad pihustid küljes jne.

Uus sigulli (daaz) karpa maksab 100Eur - olen ostnud ja tean.
On veel weber, osoon, solex jne.

Autor:  kurikristjan [ 05.03.2013 4:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat 127 1,0l 79a. Silvia

Kui baigi karpadega blow through mõtteis, siis karpade ostmisel tuleks kindlasti teha taustauuringut. Päris iga karbuss ei pruugi soovitud kombel tööle hakata. Julgen panustada gsxr 1100 "slingshot" 36 mm karpadele, uuemate gixxerite 38 ja 40 pidi vähemalt tsikli peal olema keerukam tööle ajada, samas kui 34mm gsxr/gsxf karpade metallist membraanikaaned taluvad kõrgemat boosti sest nad on metallist... :)
Väike nõks karpade survestamisel on boostitorust ujukikambritesse rõhu võtmine õigesti, kuid selle kohta netis infi liigub, kui teooria selgeks teha ja kõik vahendid olemas, siis peaks ettevalmistus olema kökimöki... hilisem seadistamine aga üksjagu ettevõtmist ;)
Jõudu tööle

Autor:  Robo [ 06.03.2013 10:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat 127 1,0l 79a. Silvia

Julgeks ka sellele autolee soovitada pritsungiga (2001 ja edasi aasta ) Suzuki GSXR 1000 drosseleid originaal pihustitega ja misiganes progeaju selle juhtimiseks ;) Karpa on eelmine sajand :okse (Kui Sa muidugi TÄPSELT ei tea mis sa teed kui turbotad karpadega )

Tervitades Deiv :bb

Autor:  silvia [ 08.03.2013 1:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat 127 1,0l 79a. Silvia

Karpa olemas nimelt Weber 36DCNVH. Googeldamine andis väga üllatava vastuse nimelt täpselt see sama karpa on ka Maserati twinturbo v6 mootoril kasutusel http://4.bp.blogspot.com/-ivxSmLTAFDs/T4Hp4PuKsPI/AAAAAAAASZs/ejKe6xEncTw/s1600/DSC02423.JPG

Sain ma selle juhuse kaudu, müüja ei teadnud mida ta müüb ja minule sobis hind kuigi ma ise ka ei teadnud mida ma täpselt ostan.
Igatahes pean ma düüsid väiksemad panema :lol:

Aga siis pilt ka minu karpast.
Pilt
Pilt

Sai ka mootorile uued kuludetailid tellitud aga nendega läheb aega.

Autor:  jeff01 [ 08.03.2013 16:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat 127 1,0l 79a. Silvia

sel juhul saad karpast ikka õhu läbi suruda kui ta tehase turbokalt pärineb ja saad ka intercoolerit kasutada.

EDIT: vaatasin pilti...niisama see karpa siiski boosti all ei tööta :)

Autor:  silvia [ 08.03.2013 16:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat 127 1,0l 79a. Silvia

Jah see karpa on tehases turbotatud nö. karbi sees rõhu all. Lingil oleval pildil on seda hästi näha

Autor:  silvia [ 09.03.2013 14:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat 127 1,0l 79a. Silvia

Eile trantsportisin Fiati töö juurest enda garaaži ja alustan vaikselt komplekteerimist. Oleks vaja teada kus saaks Tartu lähedal poldid jamutrid kalvaanikasse viia, äkki keegi teab? Arvan, et pean võru poole sammud seadma nimelt vg holdingusse, äkki keegi teab mõnda kohta lähemal?

Autor:  silvia [ 07.04.2013 20:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat 127 1,0l 79a. Silvia

Hetkel olen tegelenud asjade puhastamisega ja mootori tarbeks kuluosade otsimisega.
Sellise ehitusega kolbi ma polegi näinud.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Need pole kõik Fiati poldid ja mutrid :D
Pilt

Autor:  jeff01 [ 10.04.2013 14:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat 127 1,0l 79a. Silvia

Vana MAHLE ongi selline kui õlirõnga alust pilu silmas pead. Volkarites väliselt identsed kolvid. Mitu mm läbimõõt?

Autor:  silvia [ 10.04.2013 23:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat 127 1,0l 79a. Silvia

jeff01 kirjutas:
Vana MAHLE ongi selline kui õlirõnga alust pilu silmas pead. Volkarites väliselt identsed kolvid. Mitu mm läbimõõt?
]

Viimane kord, kui juttu käisin puhumas siis nägin riiulis vist põrnika kolbe ja oli tõesti samasugune õlikanal kolvis aga, kui sa küsid kolvi läbimõõtu siis see on 76.57mm

Autor:  jeff01 [ 11.04.2013 9:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat 127 1,0l 79a. Silvia

great.... rebuild siis ehk põrnika juppidega võimalik sest 1200sel ja 1300sel on 77mm kolvid :bb
EDIT: sõrm põrnika raipel vist hirmus jäme vaid

Autor:  omega7 [ 01.04.2014 22:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat 127 1,0l 79a. Silvia

Leidsin nukkvõlli koos mootoriga, ehk pakub huvi ;)

http://www.ebay.de/itm/Fiat-127-Motor-/111313729255?pt=DE_Autoteile&hash=item19ead0b6e7

Muide, tore, et see auto elus on ja kere nii kenaks tehtud :). Mina ostsin selle auto 2005a, enne seda oli aastaid vanema mehe käes Viljandimaal. Lahe pill oli, juba siis oli linnas täielik pilgupüüdja, eristus teistest oma suuruse ja värvi poolest ja laheda välimusega :D. Loodan, et saad asja liikuma mingiaeg.

Autor:  silvia [ 02.04.2014 22:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat 127 1,0l 79a. Silvia

Kuna plaanin täiesti enda garaaž suvel valmis saada, et talvel saaks enda pinnal muretult oleleda ja teha mida hing ihaldab pean ma aega põhiliselt jaotama maja ja VAZ 2101(projekt mis peab suveks sõitma) vahel. Fiati mõlgub igapäev mõtetes aga tahan üüripinnast järgmiseks talveks lahti saada ;)

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/