Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 16:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Fiat 127 1,0l 79a. Silvia
PostitusPostitatud: 27.02.2013 0:48 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Kuna turbo on nüüd olemas julgen ka teema teha :-D
Nimelt jõudis aeg sinnamaale, et vaja mootorit tegema hakata ja lihtsalt karpa pilliks ma teda jätta ei soovinud ja otsustasin proovida võimalikult väikeste kuludega karpa koos turboga tööle saada. Karpa panen siis turbo ette ja turbo ise saan nii paigutada, et teekond sisselaskekoldesse on lausa olematu. Turboks leidsin ma töö juurest Toyota Yarise 1,4d 66kw turbo mille tehas on käskinud mingil põhjusel välja vahetada. Kuna auto kaalu ma täpselt ei tea ja erinevate andmete põhjal võib see jääda 650kg ja 800kg vahele siis ma väga hulluks vast ei tahagi minna ja oma vaimusilmis 37kw-ist sooviks 50-60kw võluda aga kas see õnnestub saan ma üsna varsti teada.
Jah riiulis on mul olemas Fiat uno 1,3 turbo mootor mis on ka plaanis kunagi kokku laduda ja 127 südameks siirdada aga präegu jääb originaal mootor koos karpa ja turboga.
Pole veel täpselt selgeks teinud mis on antud mootori surveaste ja kas seda muutma hakkan, küünalde otsimisega ma kindlasti ise hakkama ei saa. Murelaps on ka nukkvõll kuna see on keevitatud ja selle peaksin välja vahetama, muidu on mootor heas seisus kuna on saanud vist tänu nukvõlli purunemisele korraliku taastamise ja peale seda tundub mootor korralikult hooldatud olevat.
mõned pildid ka
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.02.2013 15:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.02.2013 21:44
Postitusi: 75
väga äge pill

_________________
Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.02.2013 12:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2011 11:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tln
sellest tõotab äge süstik tulla

_________________
Nissan 200SX S14


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.03.2013 16:03 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Arvutasin surveastme ära 9,5:1 ja kui oleks 2mm kaanetihend saaks 8,4:1 mis oleks ma arvan natuke parem. Pole veel uurinud, kui pakse tihendeid saada on. Mootor on lahti võetud ja raamsaaled jäävad vanad kuid kepsusaaled vahetan ära, muidu raamsaaled on 0,020 remont mõõdus ja välja näevad nagu uued. Kuna originaal karpa on seismisega korralikult kinni roostetanud peaks otsima mingi sigulli Weberi karpa.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.03.2013 9:22 
Eemal

Liitunud: 29.04.2006 19:53
Postitusi: 100
Asukoht: Tartu
Ei tea küll palju nende Weber karpade hinnad.Aga kas tsikli karpade peale pole mõelnud.Kasutatakse päris palju turbo msinate juures.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.03.2013 9:45 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Enamus tsiklitel on iga silindri kohta 1 karpa. Mõtlesin ka seda, et ei pane turbot ja paneks 4 karpat aga need tsikli karpad on kallid. Sigullidel on 2lõõriga weberi karpad neid peaks kellegil ikka vedelema. Mõtlesin, et lähen vaatan ÜLO ÄRIST palju uued maksavad.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.03.2013 10:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Kasutatud tsikli karpasi liigub päris palju ja suht mõistliku hinna eest.
Kui sigulli karpat siis vast jah seda esimest sort karpat nn. weberit õigemini weberi koopia, millel oli mõlemad lõõrid sama jämedada. Aga neid karpasi liigub vähem kõvasti kui tavalis ja neid kasutatakse nn. põllurallikatel. Oli aeg kui minulgi oli neid mitu riiulis aga vist on kõik ära jagatud.
Samas võid mõledak näiteks tsikli pritsele.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.03.2013 10:29 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Ost/müük teemas on üks 350 Eur MS2 müügis.
Kui korralikku turbokat väga ehitada tahad, siis alla selle ei ole midagi mõelda :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.03.2013 12:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Kui eriti säästukas siis leian 100€ odavamalt ka mõningate lisadega ms1

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.03.2013 13:18 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Point präegu ongi see, et ma ei taha progreaju. See aju teema tuleb aktuaalseks alles siis, kui ma jõuan Uno 1,3 turbo mootori komplekteerimisele, präegu jääb karpa. Ma teadsin juba ette, et hakatakse aju teemat aretama, et mis sa selle karpaga ikka jändad jne.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.03.2013 14:59 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
No aga see on ju normaalne.
Ja see aju sobib su 1,3 ja kasvõi 3,0 liitrisele kah.
Eks sa ise tead


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.03.2013 16:05 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Präegu jääb pigem raha taha. Kuna turbo on endal olemas ilma rahata ja uue karpa pean igal juhul otsima siis jääb esialgu nii. Muidugi tahaks panna kohe selle 1,3l mootori vahele aga seal vaja vänta lihvida, uus aju jne.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.03.2013 23:25 
Eemal

Liitunud: 29.04.2006 19:53
Postitusi: 100
Asukoht: Tartu
Tegelikult ma mõtlesin et igale silindrile karpa ja turbo samuti.Kahjuks enam ei toimi lehekülg kus Rootslastel oli Yamaha R1 turbo ja orig. karpad.Muidu vaakumiga karpadel tuleb,voolikud ringi ühendada et rõhk hakkaks karpadega toimetama.Ja hinnaks 4karpat ka Eestis 100euri vahel ka vähem.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.03.2013 0:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2008 1:28
Postitusi: 461
Asukoht: tallinn
r1-l ilmselt ITP-d mitte karpad.

_________________
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.03.2013 0:30 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Näiteks 1998a omal olid küll karpad, mul oli selline, 110kW oli vist mootor.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 59 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11