Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 15:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 07.12.2012 16:46 
Eemal

Liitunud: 27.06.2012 15:34
Postitusi: 4
Plaanis on projekt Corrado syncro. Töö auto kallal hakkas juba 5-6 aastat tagasi, aga siis jäi garaaži nurka tolmu koguma raha ja aja puuduses. Nüüd prooviks vaikselt seda elustama hakata. Mis täpsemalt sellest tuleb näitab aeg. Enne sooviksin koguda infot, et mis suunas liikuda. Ja et kõiki töid peaks tegema ühe korra ja korralikult. Projekti eesmärk on teha linnakõlbulik kiire ja pilkupüüdev auto. Eelmine kord oli plaanis 1,8 mootorile panna G60 asemel eatoni kompressor, suuremad pihustid ja suurema tootlikusega pensupump. Nüüd aga on soovid muutunud ja olen alguses tagasi.
Mis mootoriploki peaksin üldse valima, kas 1,8, 2,0 lühike plokk või 2,0 pikk plokk või üldse mõni muu?
Mis plokikaas kas 16V või 8V?
Kui palju nendest mootoritest oleks võimalik jõudu kätte saada, päris viimase piirini ei taha ajada? Nii et oleks mõistlik rahakotile aga samas ei tekiks tunnet, et puudu jääb. Ma arvan, et Corrado jaoks 300 kw on täiesti piisav.
Mis väntvõll, kepsud, kolvid tuleks valida sellise jõu juures?
Mis käigukast valida?
Mis auto tagasild ja differ valida?
Kas on mõtet ehitada Eatoni kompressoriga või vahetada turbo vastu?
Mis aju sobib seda kompotti jutima?
Küsimusi tekkis üksjagu ja kindlasti tekib neid veel ka juurde. Aga kuskilt tuleks peale hakata. Esmalt tuleb auto seest tühjaks rookida ja ära teha kõik keretööd ja paika aretada tagasild.
Olemas on 2,0 16V komplektne mootor ja 1,8 G60 mootor ilma originaal kompressorita
Eaton M64 kompressor
Üks enamvähem korralik kere, ilma suurema roosteta ja üks auto lisaks doonoriks
440cc pihustid
Cooler http://www.carshop.ee/tuuning/ulelaadim ... 97447.html
Walbro paagiväline bensiinipump täpsemaid andmeid praegu ei oska öelda
RV toru 3m ja põlvi 2,5", ja muud pudipadi rõhukell, koonusfilter, oil catch tank
Eelarvet paika pannud ei ole ja eks projekti valmimis aeg kulgeb ka vastavalt rahalistele võimalustele.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.12.2012 17:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
440cc pihustite arvutuslik maksimum peaks olema 250kw 100% juures ja tava oludes.
Sul kuluksid ära 650+cc siis me saame rääkida 80% dutyst juba nagu ilus oleks.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.12.2012 18:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.09.2006 15:36
Postitusi: 171
Noh võid algselt syncro tehnika osta, kuigi mina vaataks juba haldexi diffri poole. Tagasilda saad kasutada golfi oma või passat, vwklubis peaks olema üks golf2 sillatala müügis, tollel kolme poldiga kinnitused mis sobivad bolt-on alla, passati omall nelja poldiga, vaja juba natuke keevitada, et seda sinna külge panna. Pagassi põhja pead ka ümber tegema äkki saaksid tollelt golfilt pagassi põhja kah koos talaga, tunnel on corradodel kõrgem seda pole vaja vahetada. Tagumisi amorte vaja ka syncro omasid need lühemad. Syncro tehnikad suuremjaolt juba väsinud, viskod vajavad täitmist jne.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.12.2012 22:54 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Kus Eesti otsas oled ?
Meil garaazis üks must Golf 1 turbo syncro - Vemsiga.
Peaks olema PG keps ja kolb, suvaline 1,8 plokk ja 16v plokikaas.
Dünosse ilmselt tuleval nädalal, siis saab jõunumbritest ja muust rääkida.
Praegu sai esialgne seade 1,5 bari.
Visko töötab, kuigi auto on kõvasti piitsa saanud turboga - rõhk on käinud 2 bari juures korduvalt.
Tagasilla vabajooksusiduri elimineerisime, kuna süsteem ei töötanud ja oli tagurpidi sõites esiveoline.
See ragiseb ikka meeletult ja ilmselt pikalt ei ela :)

PS. kes teab, mis juppidest antud pill kokku on keedetud, võiks mulle ka kirjutada - oleks huvitav lugeda :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.12.2012 23:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.09.2006 15:36
Postitusi: 171
Siin teema selle auto ehitusest

http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=50&t=19535


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.12.2012 16:56 
Eemal

Liitunud: 27.06.2012 15:34
Postitusi: 4
Otsisin vw foorumist seda kuulutust aga ei leidnud vb juba müüdud. Kui kellelgi pakkuda golf 2 tagasilda siis võib ühendust võtta. Kas haldexiga differ sobib golf 2 tagasillaga?
To KaroK Auto on Rakveres ise elan Tallinnas


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.12.2012 15:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.09.2006 15:36
Postitusi: 171
Ei sobi ,aga saab sobima panna, ei ole raske. Kui sind huvitab, saaksin uurida, et vist oleks üks syncro doonoriks pakkuda?

Siin see syncro varuosadeks http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=58&t=91253


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.12.2012 15:48 
Eemal

Liitunud: 27.06.2012 15:34
Postitusi: 4
Oleneb mis hinnaga doonor saadaval on. Tänud lingi eest.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 54 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11