Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 12.05.2024 1:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 119 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.01.2008 16:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
seda riista tahaks oma silmaga sõitmas näha, päris äge.

Vaatasin, et sul koonus on täpselt turbo kuuma osa kõrval, viska mingi eraldusplaat või midagi vahele sinna, detonatsiooni oht on kõvasti väiksem kohe ja ma usun, et isegi tuntav vahe minekus.

Kõva projekt 5+

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.01.2008 18:29 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Filter enam seal ei asu. Õhuvõtt on tiiva sees. Lk5 on ka piltidelt näha.

Mootori kohta niipalju, et ülemine ots läks ikka paremaks küll. Käiguvahetused on paras nüüd umbes 500 pööret kõrgemal teha.
Nukkvõll on ikka see sama. Sisselase/väljalase 245 kraadi ja klapikattuvust 27 kraadi. Praegu seadistatud täpselt keskele, aga selle keerab vast mingi aeg 5-10 kraadi hilisemaks.

Madalatel pööretel veab veel täitsa talutavalt. Käiguühtlus läks küll halvemaks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.01.2008 19:59 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Nüüd ka põhjus teada. Silindrite surved olid 4, 8, 8, 6. Oleks pidanud enne klapid üle kontrollima ikka. Aga noh, kiire oli ja lootsin, et ehk väga hull ei ole.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: --
PostitusPostitatud: 15.01.2008 13:17 
Eemal

Liitunud: 12.01.2008 23:45
Postitusi: 3
Asukoht: Tartu
Aga kui aus olla siis palju see umbes maksma võis minna??

_________________
Volly


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.01.2008 18:50 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Kaane vahetus? 5000.- oli kaane hind ja uus tihend maksis 100.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.01.2008 15:09 
Eemal

Liitunud: 12.01.2008 23:45
Postitusi: 3
Asukoht: Tartu
Seda ka jah.. aga palju kogu selle auto peale läinud on praeguse seisuga??
See on ikka päris suur ettevõtmine Ja see on ikka päris lahe asi.::D Ilus vaadata..:D Jätka smas vaimus.:D

_________________
Volly


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.01.2008 23:27 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Ei ole arvestust pidand. Aga noh, sõitvale autole läheks praeguse süsteemi tegemine juppide poolest maksma umbes 10000kr, ma arvan.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.02.2008 19:27 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Käisime dünos täna. 181hj ja 252nm rattast (208hj, 290nm mootorist). Teise ja kolmanda tõmbe graafikud on siin.

Maksimaalne moment on täitsa hea kohapeal, ainult et lõpp vajub mingil põhjusel liiga kiiresti ära.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.02.2008 21:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
vaadates graafikut, ja natuke kuu seisu kah :D
siis tasuks vast mõelda korraliku mootorijuhtimise peale?
Saad segud paika ja arvatavasti ka graafiku vähe lamedamaks.
Lisaks arvatavasti nii mõnedki jõud juurde...

Aga lada mootori kohta väga proo :)
rohkemgi, kui mu 2.5 vabalthingav bemm :D

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.02.2008 11:44 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Pärast autoga sõitma minnes tuli veel üks pisiasi välja. Nimelt gaasipedaal tundus liialt pehme ja selgus, et pedaali põhja lüües ei läinud siiber täielikult lahti (trossipinguti järgi andnud vm). Kas see juhtus dünomise ajal või hiljem, ei tea aga põhimõtselt võiks see momendilangust seletada küll.

Praegu veel korda ei teind. Peaks mingi aeg rõhunäidiku otse kollektorisse ühendama ja vaatama, kas mõjutab. Hetkel võtab rõhu näidu vahetult enne siibrit.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.02.2008 11:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
äkki ikkagi megasquirt v3? :P
Võin teha ühe VägaHea hinna :badgrin:


kui huvi, saada meil.

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.02.2008 13:53 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Väga hea tulemus. Soovin edu ja vastupidavust, et mootor laiali ei läheks.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.03.2008 15:35 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Ei usu mina, et megasquirt siin veel imetegusid teeks. Ökonoomsemaks saaks kindlasti - aga pole hullu :). Pigem sisse/väljalaske geomeetria süüdi selles, et lõpp ära kaob. Väljalase algab ju originaal malmkollektoriga, kanalid imepeenikesed. Sisselase küll jäme aga k*t seda teab, mis keerised ja pöörised seal õhuvoolu võivad takistada.

Sai praegu rõhk 0.5 peale langetatud niisama kulgemiseks. Käigukast kuidagi häälekaks läinud koormuse all..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Kapotialune
PostitusPostitatud: 21.03.2008 20:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2008 20:25
Postitusi: 15
Asukoht: Saaremaa
Kapotialune ikka mõnusalt täis :-D

_________________
Kaaluvõit = kiirem sõit!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.04.2008 0:04 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Väljalaske kolle nüüd kah uus tehtud, natuke sujuvam ja jämedamate torudega. Saab ehk mõne hobese veel juurde.

Kahjuks pilti veel pole, aga vana nägi välja selline:
Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 119 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 26 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11