Mõned projektid - krss
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 29.11.2004 16:18
http://youtube.com/watch?v=GOFbsaNeZps
See on neile kellel vana masin ja pumbast pohh?
Et kui natuke aega sõita ka tahaks siis peaks
a)glyceriinist vabanema, 20% alkoholi ehk siis piinarikas biodiisle leiutamine
b)kraanid vahele ja soojendus
See on neile kellel vana masin ja pumbast pohh?
Et kui natuke aega sõita ka tahaks siis peaks
a)glyceriinist vabanema, 20% alkoholi ehk siis piinarikas biodiisle leiutamine
b)kraanid vahele ja soojendus
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 29.11.2004 16:18
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 29.11.2004 16:18
Kui mõtled, kuidas taolist jutuajamist alustada siis alusta väikse lõunaga ja seejärel astu ligi ning räägi asjast.
Kui sul oleks hoovi peal hunnik vanu autorehve mille äravedu sitaks kallis ja keegi ütleks, et heast südamest viiks ära siis sa ju ei solvuks et ta just suitsupausi ajal suga rääkima tuli
Kui sul oleks hoovi peal hunnik vanu autorehve mille äravedu sitaks kallis ja keegi ütleks, et heast südamest viiks ära siis sa ju ei solvuks et ta just suitsupausi ajal suga rääkima tuli
Soojendamine on vajalik ALATI ning ka kasutamata rapsiõli puhul, kusjuures see peab olema piisav. Jah, saab ka teisiti, iseasi kui kaua. Mõnedel mootoritel soojeneb ka pump ise nii palju, et see soojendab õli, aga siiski mitte 70 kraadini. Aga õli soojendaja tegemine on lihtne, vask on hirmus hea soojusjuht, ainult oma fantaasia küsimus, kuidas neid torusid seal kapoti all väänad (kas mõne lõdviku sisse või lausa leegitoru ümber). Minul kulus soojusvaheti tegemiseks kusagil 3.5m toru. Edasi tuleb hoolitseda veel selle eest, et korra kuumaks aetud õli enne pihustiteni jõudmist maha ei jahtuks. EHk siis kõik see, millest juba varem juttu oli.rookierice kirjutas:Kas see soojendamine on
a) vajalik ainult talvel
b) vajalik ainult kasutamata rapsiõli puhul?
Glütseriini pärast eriti ei muretse, kuna alati enne ja pärast õli kasutamist pestakse ju kogu süsteem õige diiselkütusega jälle läbi, sest nii käivitamine kui mootori seiskamine (st sõitmine viimased kilomeetrid) peavad toimuma tavakütuse pealt. Levinumatele mootoritele (Audid-Volksud) olen ostnud kõrgsurvepumbad alati alla 1000kr raha eest, nii et pumba ostmiseks kuluva raha hoidsin kokku juba esimese nädala jooksul. Rohkem on siiski huvi ise neid "loomkatseid" teha, sest foorumites on igal pool seletajaid palju, kuid tõde ning tegelikud probleemid selguvad tavaliselt ikka alles siis, kui ise järele proovid, sest internetikeskkonnas lihtsalt iga l*ts kiidab oma v*ttu, mitte ei räägita asjast. Odavama auto puhul teenib juba suvega tagasi kogu auto ostmise/ümberehitamise raha, nii et selliste projektide ehitamisega rahaliselt kindlasti ei hävi, kuigi uue kogemuse eest oleks isegi nõus kooliraha maksma. Eelmise suurema projektiga hävisin uue "säästuauto" jagu raha, mille eest sain muidugi jälle kõvasti ehitamisrõõmu, katsetamist ja krooniliselt mustad küünealused aga tore on vahelduseks ka midagi odavamat ja praktilisemat teha.
Re: Mõned projektid - krss
Jõudu, 10 aastat möödas Patrol 3.3TD projektist - kas liigub veel endiselt rapsiõliga?
Palju veel on jäänud toiduõliga sõitjaid?
10 aastaga on mootorid läinud tundlikumaks kütuse koostise ja kvaliteedi suhtes, kaua näiteks 2006–2008 Transiti common rail TDCi (2.2, 81 kW, 110hj) mootor võiks kesta filtreeritud toiduõliga sõites? Eelduseks tingimused, mida krss eelnevalt kirjeldas.
Ise suht võhik selles teemas, sestap küsin targematelt nõu
Palju veel on jäänud toiduõliga sõitjaid?
10 aastaga on mootorid läinud tundlikumaks kütuse koostise ja kvaliteedi suhtes, kaua näiteks 2006–2008 Transiti common rail TDCi (2.2, 81 kW, 110hj) mootor võiks kesta filtreeritud toiduõliga sõites? Eelduseks tingimused, mida krss eelnevalt kirjeldas.
Ise suht võhik selles teemas, sestap küsin targematelt nõu
Re: Mõned projektid - krss
Patroli osas jään vastuse võlgu. Pole sellest peale müüki midagi kuulnud ega tea ka järgmis(t)e omaniku kasutusharjumustest midagi.
Samuti ei taha hakata spekuleerima eriti crd ja rapsiõli teemadel. Ega ka mitte katsetama (hetkel sõidangi crd-ga), kuna need kõik on üsna pirtsakad juba tanklate kütuse kõikuva kvaliteedi suhtes ja pihusti+regulli hinda vaadates on riskid natuke liiga suured, ei motiveeri proovimagi. Otsepritsediislitega küll sõidetakse, just eelkõige filtreeritud vanade mootoriõlidega, aga minu silmis on see pigem ikka vanakooli ja pigem rida- kui rootorpumpade teema. Sisuliselt on see läbitud etapp mu elus, piirid kombitud ja rohkem huvi pole. Kui maailmalõpp tuleb, oskan vast ka praeguse ridapumbalise japsidiisli jätkusuutlikul viisil õli põletama panna. Tänase õli/kütuse hinnasuhte juures eelistan sõita tänavail pigem lihtsalt ökonoomsema diisliga.
Samuti ei taha hakata spekuleerima eriti crd ja rapsiõli teemadel. Ega ka mitte katsetama (hetkel sõidangi crd-ga), kuna need kõik on üsna pirtsakad juba tanklate kütuse kõikuva kvaliteedi suhtes ja pihusti+regulli hinda vaadates on riskid natuke liiga suured, ei motiveeri proovimagi. Otsepritsediislitega küll sõidetakse, just eelkõige filtreeritud vanade mootoriõlidega, aga minu silmis on see pigem ikka vanakooli ja pigem rida- kui rootorpumpade teema. Sisuliselt on see läbitud etapp mu elus, piirid kombitud ja rohkem huvi pole. Kui maailmalõpp tuleb, oskan vast ka praeguse ridapumbalise japsidiisli jätkusuutlikul viisil õli põletama panna. Tänase õli/kütuse hinnasuhte juures eelistan sõita tänavail pigem lihtsalt ökonoomsema diisliga.