Aastal 2005 sai algust tehtud valge 200sx, CA18DET mootoriga, millega saavutasin märkimisväärt tulemusi:
(Plasmet TopSpeed 2006 230km/h, B-klass II koht, BHRA Finals 2006 13,0 sek.1/4 mile, bracket III-koht. jne)
Näpu andsin võttis terve käe ja rohkemgi veel ...erinevate projektide ehitamisel aga olen jõudnud jälle S13 juurde...:
"Mootor"
200sx S14 SR20DET black-top
Custom top-mount väljalaskekollektor
Custom XXL downpipe+3" summutisüsteem+3"sukk+3" sisend/3,5" väljund lõpupütt
Overrev Group termoteip ca.1000 kraadi C
Garrett GT2860RS aka "Disco-Potato" turbo .86 A/R kuumosaga
JECS 630cc@3bar kütusepihustid
Apex`i kuivkoonus õhufilter+3"poleeritud imutorustik
Custom 3" poleeritud vahejahuti torustik
Vahejahuti(600 x 300 x 76mm)
Custom KOYO veejahutusradikas
Made in China 2x 280mm, 1306m3/h, 12v imevad ventilaatorid
Custom Roolivõimujahutusradikas
Mocal õlijahutusradikas
Circuit Sports õlikoguja
Walbro 255 kütusepump
300zx/N62 õhulugeja
Nistune Ver3 juhtaju (Tuned by Yauheni R; 1,3bar@350whp Dynomax)
"Ülekanne"
Sidur ACT heavy duty street/strip (NS1-HDSS) clutch ~400hp
JGY aluminium 3,2 kg hooratas
SR20DET 5 k manual käigukast
S14 differentsiaal
"Veermik"
Apex`i performance coilovers spring rate 6/5
Apex`i perfromance polüretaan puksid
Circuit Sports reguleeritavad rooliotsad
Cusco strutbars x3
Esimesed pidurid S14 kettad ja 4 kolviga support
Uus piduritorustik+Goodridge pidurivoolikud
R33 Skyline RHD piduri peasilinder+
custom reservuaar
Custom kiirem roolisüsteem
Custom õõtshoovad
Custom käändmikud
reguleeritavad parallelvardad
Hawk HPS 50 mm vaheflantsid
17" Riverside Stitch, 8" laiad ees, 10" laiad taga, 3-osalised, T-Lab
custom värvitud valuveljed
"Salong“
OMP rool
Sparco pedaalid
Apex`i shortshifter
Nismo käiguhoob
Autometer gauges (õli rõhk, õli temp., vee temp, turborõhk)
240SX SE digitaalne kellade blokk
Wilwood hüdrauliline käsipidur
Sabelt Racer homogleeringuga reguleeritavad korvistmed
Sabelt 4 punkti turvarihmad
Eestimaa pinnale jõudes 2009 a. sügisel oli auto selline:
Firststop Driftcup 2010 september:
Totaalne muutumine 2011:
Ise tehtud, hästi tehtud,
custom top-mount väljalaske kollektor:
Power-package by Estperformance Group:
Enne värvitöökotta T-Lab minekut:
Lõpptulemus kevad 2011:
Tänavaklassis tänavarehviga III koht 13,4 sek@180km/h
Sihtotstarbeliselt sõiduoskusi harjutamas:
Projekti toetasid: As Dimela(
http://www.doktorstern.ee), T-Lab värvitöökoda(
http://www.t-lab.ee), AG-Performance(
http://www.ag-performance.ee), Ropka Autohooldus, Estperformance Group, Emajõe Disain(
http://www.emajoedisain.ee), Japanparts(
http://www.japanparts.ee), RSAuto(
http://www.rsauto.ee), SeriDisain(
http://www.seridisain.ee)
Vastavalt võimalustele üritame jõuda erinevatele
driftingu, kiirenduse-lõppkiiruse ja opentrack`i üritustele.
Täname tähelepanu eest, Renn