Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 9:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 34 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 07.10.2012 16:59 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
See Tallinna roheline peakski Fosi oma olema, vist ning on esivedune. 1995a vist. Kuskil isegi paar pilti sellest mul olemas.

Mis teed nende autodega??

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.10.2012 17:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2006 9:32
Postitusi: 183
Asukoht: viljandi
Ei ole Fosi. Kunagi sõitis yks 2g dragi ka, kasutaja "Blu" oli vist.... Ei tea, kas tal alles(väidetavalt tal veel 1g DSM ka)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.10.2012 23:01 
Eemal

Liitunud: 15.12.2007 13:24
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn, viimsi
Te pole 4 aastat seda aparaati liikumas näinud. Project 600whp. Regatud 97 aasta alla kuid on tegelikult 98.
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.10.2012 0:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.10.2012 19:50
Postitusi: 13
Kas see must talon siis liigub ka kuskil veel w ?? või pilt ainult vanast ajast ??


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.10.2012 0:24 
Eemal

Liitunud: 15.12.2007 13:24
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn, viimsi
Seisab Viimsis Garaažis mul juba 4ndat aastat.
Ehitan teda tasapisi.
Varsti teen võibolla teema ka siia ehituse kohta.
Aga ehituse kohepealt: Täislaks on tulemas ehk pmst kõik vahetusse.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.10.2012 10:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.10.2012 19:50
Postitusi: 13
Või nii,päris huvitav oleks seda projekti näha ja selle kohta lugeda,et mis muutused siis toimuvad ka selle autoga kuna pildil paistab see auto toona juba täitsa korralik ja ilus :).Aga eks siis tuleb oodata veidi ennem kui selle projekti kohta rohkem infot näeb.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.10.2012 16:47 
Eemal

Liitunud: 15.12.2007 13:24
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn, viimsi
Kolbide kohapealt ma soovitaks sul leida kasutatud, korralikult.
Või siis osta juba korralikumad, ala Wiseco, Manley vms.
Tavaliselt süües isu kasvab...ma soovitaksin isegi juba balanseeritud stroker osta kui rahakott lubab :)
Ning kindlasti igasugused muud pisidetailid ära vahetada:
1. Balance Shaft eleminator
2. Arp Head studs
3. Kaane tihend kindlasti korralikum(cometic näiteks) Mul läks ca 350 jõu pealt org. tihend 3,4 silndri vahelt puruks.
4. hooratas ja sidur

Aga jõudu sulle :)
Küsimuste korral olen nõus igati abistama.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.10.2012 21:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.10.2012 19:50
Postitusi: 13
Et eks see ehitamine ole jah nii nagu rahakott lubab,eks ma uurind ka neid igasugu juppe et kuskohast saab ja palju maksavad jne.Mul esialgu plaanis pole veel väga palju kw taga ajada et jään esilagu sinna kus ta on (väidetavalt 200 kw ja veidi peale) et chipitud ajuga,eks saab proovida ära kuidas on ja eks tulevikus saab juurde aretada neid asju.
Et kindel pole aga plaanisin muidu panna Nippon racing kolvid,ja siis kõik tihendid mootoril ka sama firma omad,et ei oska veel ise midagi öelda et kui head nad on,et kirjade järgi kõige kehvemad ei tohiks olla,plaanis siis ongi et vanast mootorist jääb plokikaan ainult,et teine plokk sai hangitud ja sealt siis jääb plokk,väntvõll ja kepsud et saaled ja kolvid rõngad ja muu kraam tuleb uus.Saab ka õliradika see mootor et tehase poolt seda ei olnud aga arvasime vennaga et parem oleks vast ja sai juba ostetud ka evo radikas.
Ma ikka järgmine suvi tahaks sõita sellega kuna pole ju saanud ültse sellega veel liigelda,et eks siis järgmisel talvel jälle saab edasi aretatud neid asju,et sõidurõõmu ka vahepeal vaja :) selleks ju autod on :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.10.2012 21:47 
Eemal

Liitunud: 15.12.2007 13:24
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn, viimsi
Mis chipiga?
Kui sa soovid kõigest Boosti tõsta ning kütusesegu, siis ma soovitaksin sulle GM Maf'i koos MAF translatoriga. Saad vana õhulugeja ära panna ning ilusti ka Blow off klappi panna ilma muredeta. Siis saad psstt teha :-D
Või sa tahad Eprom ecu'ga sõitma hakkata?

Nipponi kohta ei oska ma midagi öelda, esmapilgul tunduvad nagu tavalised B varuosa kolvid.
Head kohad usast kust võib hästi jutule saada on http://www.built4g63.com seal üks omanikest on üks endistest Manley inseneridest.
Teine on slowboyracing aga nad on vahel väga aeglased.

Ma ei saa praegu aru. Kas sa tahad 6 bolt mootorile 7 bolt pea peale tõsta?? Võimalik, kuid ümberhitust on palju, esimene asi on kaanel on tarvis kaane poldiaugud suuremaks puurida ning suhteliselt palju muid asju veel.
ning sellele 6 bolt mootorile uued kolvid panna?
natukene lugemiseks sulle: 1g in a 2g http://magnusmotorsports.com/wp-content ... gina2g.pdf

ning väike pilt sulle 3st talonist eestis:
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.10.2012 22:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.10.2012 19:50
Postitusi: 13
Eks ma jõuan veel areneda selle turbo ja sellega seotud asjadega et kuna pole varem turbokat olnud ja mis chipiga tegemist on ei oska ka hetkel öelda et eelmine omanik lasi vist teha ja aga kas ta isegi teadis täpselt millega tegu oli ja see palju seal kw oli ka tema väide,et enam vähem põhja olid kõik asjad keeratud ka (tema jutu ärgi ) ja siis juhtuski et läks laiali see mootor.
Esialgu oli plaanis teha 6 poldi ploki peale kuna see oli juba olemas vennal ja väidetavalt pidi ka kõvematele jõududele vastu pidama, aga sai ka juba hangitud 7 poldi plokk et siis läheb see käiku et siis peaks ka kõik muud jupid lihtsamalt istuma jne.
Ega läheb veel aega sellega et aega ja võimalusi mööda saab seda teha ja suvi ka kaugel veel jne ega kiiret pole :)
Aga selle pildi kohta et kas sinu omal selle mustal on see suurem tagatiib ise ära võetud või pole olnudki ??
Et need teised kaks peaks olema 95-96 aasta mudelid mille veel ei olnud originaalis seda suuremat tiiba,et 97-98 aasta mudelitel peaks olema see suurem tiib seal taga.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.10.2012 22:39 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Raybert kirjutas:
Te pole 4 aastat seda aparaati liikumas näinud. Project 600whp. Regatud 97 aasta alla kuid on tegelikult 98.
Pilt


Ehk siis esivedusena????

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.10.2012 0:22 
Eemal

Liitunud: 15.12.2007 13:24
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn, viimsi
Jah, Tiiva ma võtsin ära, augud on kinni kaetud ning ilusti ära värvitud.
Kui ostsin, siis said 60-70% autost ära värvitud uuesti.

Aga jah, ta on esivedu F5M33 kastiga.
Hetkel rahalistel põhjustel ta jääb veel esiveoks, kuid Quaife'i LSD'ga. ning 2 aasta jooksul on plaan AWD conversion ära teha ning lootusega saada ka ShepTrans käigukast.
Aga pmst ma ehitan natukene sarnaselt dsm2gnick kasutajaga DSMTuners's aga teise strokeriga, BW S362 turbo ning muud nipet näpet asjadega http://www.youtube.com/watch?v=D-GfMpMu ... re=related
Temalt sain veidi inspiratsiooni :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.10.2012 10:07 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Aga miks teemat kuskile ei tee??

Loeks heameelega ja võimalusel annaks nõu ja saaks ise ka targemaks. Endal muidu garaazi all ehitusel 1G GSX Awd.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.10.2012 14:29 
Eemal

Liitunud: 15.12.2007 13:24
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn, viimsi
Ei ole teemat teinud seoses sellega, et ma ehitan teda väga aeglaselt ning mul polegi praegu nagu väga kirjutada.

Ma tahaksin teema teha alles siis kui ma hakkan kogu seda kompotti kokku panema.
Praegu on ta sellises staadiumis, et auto on pmst täiesti pulkadeks, kõik pisikesed roostetäkked eemaldatud ja eeltöö tehtud.
Ostan igalt poolt vaikselt osi kokku ning kui KÕIK osad on olemas siis panna 1-2 nädalaga terve auto kokku ning ära seadistada AEM EMS 2 plug & play ajuga.
Samuti ma tahan niiöelda lühivideo teha kuidas kogu autot kokku pannakse.
Viimane pilt autost on tehtud märtsis Pilt
Kuid nüüdseks on pmst kogu kapotialune ära töödeldud täketest ning ära värvitud ilusti.

Aga Mulle tundub, et Baisic'u teema on muutumas minu teemaks :D et võiksime tema auto teema talle jätta :) ning kui miskit on siis võib mulle alati PM saata või midagi.

Lisaks ma tahaksin öelda, et Venemaal on väga palju korralike asjapulki DSM'de osas ning osi liigub seal väga palju.
Niiet kui venekeel on suus siis sealt saab igast asju ;)
Ma ise käin mitu korda aastas Peterburgis ning toona pidevalt sealt osi juurde.
On olemas selline tore pood nagu http://qmile.ru/ seal toon pidevalt, ning lisaks sellele on selline foorum olemas nagu: http://www.dsm-club.org/forum/
Väga aktiivne foorum ning varuosi ning performance osi liigub suhteliselt palju seal.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.10.2012 14:32 
Eemal

Liitunud: 15.12.2007 13:24
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn, viimsi
Nagu siit võib kohe näha, et tee müügi alateema lahti ning kohe pmst võid osta endale ShepTrans 4 Stage kasti peterburgist:
http://www.dsm-club.org/forum/showthread.php?t=52597


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 34 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 65 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11