TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Impreza WRX STi `06
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=10860
2. leht 2-st

Autor:  junsu [ 01.12.2012 11:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Impreza WRX STi `06

prj kirjutas:
Madalalt kõrge väändega saabki mootor kõige rohkem vatti, mitte pöördega.


Mida sa täpsemalt silmas pead?

Autor:  prj [ 01.12.2012 12:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Impreza WRX STi `06

junsu kirjutas:
prj kirjutas:
Madalalt kõrge väändega saabki mootor kõige rohkem vatti, mitte pöördega.


Mida sa täpsemalt silmas pead?


Seda, et madalalt on PCP (peak cylinder pressure) kõige kõrgem, kuna täituvus ning sellest tulenevalt ka vääne kõige suurem ning mõjub kepsule, kolvile, saaledele, vändale jne igas asendis kõige kauem. Ka detoneerimise puhul mõjuvad jõud just sellise koha peal kõige tugevamalt, kus PCP kordades hüppeliselt kasvab.
Pööretel on omad, teised jõud, kuid vaevalt nüüd et sul kepsu pooleks tõmbab pöördega.

Autor:  junsu [ 01.02.2013 13:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Impreza WRX STi `06

Auto siiani elus ja terve. Kui siit enamus inimesi praegu autosid ehitab, siis minul on sõiduhooaeg :-D nii et nalja nabani.

Tegelikult oleks küsimus targematele: nimelt siis selle nigela 2,5L mootori kohta. Kui nüüd selle mootori nõrgim lüli, ehk kolvid ära vahetada ning seaded üle käia, kas siis on ta lõpuks hea või on seal veel midagi, mingeid iseärasusi, mis ta 2,0 mootorist kehvemaks teeb. Nimelt on plaan vaikselt veel üks mootor kokku laduda korralikest juppidest, millega saaks julgemalt pauku ka ikka teha, aga nüüd ongi küsimus, et äkki peaks seda asja alustama hoopis 2,0 ploki soetamisest.??

Autor:  t6nis1234 [ 01.02.2013 20:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Impreza WRX STi `06

junsu kirjutas:
Auto siiani elus ja terve. Kui siit enamus inimesi praegu autosid ehitab, siis minul on sõiduhooaeg :-D nii et nalja nabani.

Tegelikult oleks küsimus targematele: nimelt siis selle nigela 2,5L mootori kohta. Kui nüüd selle mootori nõrgim lüli, ehk kolvid ära vahetada ning seaded üle käia, kas siis on ta lõpuks hea või on seal veel midagi, mingeid iseärasusi, mis ta 2,0 mootorist kehvemaks teeb. Nimelt on plaan vaikselt veel üks mootor kokku laduda korralikest juppidest, millega saaks julgemalt pauku ka ikka teha, aga nüüd ongi küsimus, et äkki peaks seda asja alustama hoopis 2,0 ploki soetamisest.??

Jutt ei pretendeeri absoluutselt tõele, vaid puhtalt sellele mida lugenud ja uurinud.
Kui tugevamad kolvid panna, siis korraliku seadega nende pärast muretsema küll ei peaks. Tegelikult ei tohiks stock kolbidegagi midagi juhtuda. Ploki vahe mis 2.0 vs 2.5, on see 2.0 on paksem silindrisein, vähemalt WRX (EJ205) plokil. 2.5 on küll semi closed deck (samuti ka 2.0STI), aga ette on tulnud, et silindriseinas mõra/pragu sees. Eks palju oleneb seadest. Kui sellepärast kardad, siis alati saab ära hüllsida, või siis closed deck ploki osta.
2.5se põhiline eelis suurem kubatuur, sellest tulenevalt saab turbo kiiremini spoolima ja suuremat turbot kasutada.

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/