Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 14:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Impreza WRX STi `06
PostitusPostitatud: 25.08.2012 12:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
Teen siis siia ka teema, targad inimesed koos, oskavad ehk näpuga näidata, kuhu vaja :)

Tegu siis 2,5L kone ja 6k-käimakotiga autoga. DCCD (reguleeritav keskdiffer) ja IC waterspray, nagu neil kõigil on. Hetkel all "suured" Brembo pidurid.
Auto soetasin pea 4 kuud tagasi ja on ta suht stock. Peaks olema Prodrive soft ja bensiinipump, taga Prodrive lõpupütt.
Muidugi nagu üks õige "kahepoolene", lendas ta kaks nädalat peale ostu korralikult pilbasteks.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 746791.jpg
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 9a5e23.jpg
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 817618.jpg

Kaks kuud sai tulutult otsitud ja oodatud pakkumisi "uuele" mootorile. Siinkohal ei tahaks pikemalt peatuda, muidu tõmban ennast "käima" jälle....

Mingi hetk sai ootamisest kõrini ja otsustasin enamvähem korraliku mootori ehitada, mis praegu tundubki just õige otsus olevat. Mine tea, kaua selle "otse Jaapanist" (Leedust) kasutatud konegagi sõita oleks saanud.

Leidsin siis korraliku kasutatud ploki (2009-10a auto pealt peaks olema), plokikaane taastas Madara tänava kaanemees, vänt käis Tõukuris ja oli õnneks sirge ja uuevääriline (STD). Kolbideks said 100mm Wisecod. Saaled ACL. Kepsud esialgu originaalid, kuna mingit jõudu sealt veel välja pigistama ei hakka, enne kui varumootor garaasis olemas :) . Muidugi kõik uued tihendid, rihmad-rullid jne elementaarne.

Kui nüüd asja käima saab, peab hakkama tegelema põhjustega, miks se auto koos ei taha püsida. Minu käes keris ette 83k km. Esimest korda olla laiali käinud peale 30k km ja siis sai uue shortblocki. Peale seda on veel väheke seiklusi olnud temaga. Kuna Subaru mootori remont pole pehmelt üeldes just kõige odavam lõbu, siis ei tahaks teda enam nii põhjalikult teist korda üles ehitada. Ilmselt alustan oma otsinguid kütusepaagist ja vaatan, mis pump seal ikkagi on. Vbl Walbro teeks une rahulikumaks? Teiseks, peale sissesõitu on esimene tee seadistama.

Pilt

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Impreza WRX STi `06
PostitusPostitatud: 25.08.2012 19:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Ilus auto, aga kahju mootorist. Mis täpsemalt juhtus? Ma olen lugenud, et subarud kasutavat tehasest üsna lahjat segu ja lambdat piirajani välja


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Impreza WRX STi `06
PostitusPostitatud: 26.08.2012 21:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.05.2006 21:01
Postitusi: 53
Segu ikka pigem rikas tehaseseades. Samvel näiteks erinevaid subarusid hulgi seadistanud ja teab ilmselt täpsemalt rääkida aga mulle jäi enda auto seadistamisest küll meelde, et originaalis oli segu päris rikas.

Aivo, pane ikka korralik keps ka kohe sisse ja enne kui sissesõitu tegema hakkad, las keegi kompetentne paneb arvuti külge ning vaatab olulisemad parameetrid üle, muidu lased jälle laiali. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Impreza WRX STi `06
PostitusPostitatud: 27.08.2012 21:59 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Täna olid ülevaatusel.........

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Impreza WRX STi `06
PostitusPostitatud: 28.08.2012 9:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
Ei, mina se polnud :) Mootor alles mööda Tln-a laiali. Minu üv mure kerkib päevakorda uuesti alles 2014a

Kepsud jätan praegu siiski originaalid. Esiteks on mul paralleelselt veel üks mootoriremont käsil, mis rahakotti ka omajagu koormab ja noh, se originaalkeps peaks mingi 400hp ligi vist kestma, teiseks on ootamisest kõrini, tahaks sõita ka natuke :-D . Talvel stock STi-st maa ja ilm, kevadel vaatab edasi. (iseasi, kui stock se PPP soft enam on)

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Impreza WRX STi `06
PostitusPostitatud: 28.08.2012 18:59 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Täpselt samasugune kuldsete velgedega oli. Ju siis teisik. :)

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Impreza WRX STi `06
PostitusPostitatud: 28.08.2012 20:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Segu on nendel tõesti pigem parajalt "rasvane" tehasest.
Neid on nii stock, kui PPP seades laiali käinud minu teada. Soovitaksin samuti seade üle kontrollida kui mootor käib jälle.
Ja korralikult remonditud mootor on kindlasti parem, kui kasutatud ja tundmata ajalooga.

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Impreza WRX STi `06
PostitusPostitatud: 29.08.2012 9:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
Päris minu auto koopiat ei olegi siinmail minuteada, mul Prodrive tiib taga :) http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 5ed451.jpg


Üle peab selle asja seal jah kindlasti vaatama mingi aeg. Aga seda kummalisem tundub, miks nad siis ikkagi poegima kipuvad, kui segu pigem rikas ...

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Impreza WRX STi `06
PostitusPostitatud: 29.08.2012 10:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Ühel PPP softiga STIl võttis aju knock-control 9-11 kraadi süüdet maha. Selle vastu rikas segu ei päästa.
Tuttava 08 full stock STIl käis mootor garantiikorras 4-5 korda maas/lahti/vahetuses. (Tänapäeval sõidab uus omanik ülekirjutatud ajuga, millega auto võimsam ja probleemi rohkem pole) :)
Subaru aju on väga heade seadistamise võimalustega, kuid kohati jääb mulje et insenerid on purjus olnud või ei viitsi oma tööd korralikult teha.

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Impreza WRX STi `06
PostitusPostitatud: 29.08.2012 17:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Vahel on tõesti tunne, et Subaru team tehases on auto mootori seadistanud külmkambris -20 tingimuste juures :)

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Impreza WRX STi `06
PostitusPostitatud: 31.08.2012 16:16 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Kas need vanemad 2.0 mootorid ei ole kesta paremini? Selle swap 2.5 asemele oleks liiga kosmos?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Impreza WRX STi `06
PostitusPostitatud: 31.08.2012 20:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Mõtekam on juba autot kui sellist vahetada,kui mootorid on sellised.. imo.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Impreza WRX STi `06
PostitusPostitatud: 01.09.2012 10:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
Maik kirjutas:
Mõtekam on juba autot kui sellist vahetada,kui mootorid on sellised.. imo.


Ma olen juba ammu aru saanud jah, et Subaru sinu jaoks mõttetu auto on :-D

2,0 räägitakse vastupidavam jah olevat. Aga ma üritan selle kahepoolese ka ikka pidama saada. Võetakse neist ju ka korralikult jõudu välja ja kestavad. Kui tugev kolb-keps sees ja seade paigas, mis temaga ikka juhtuda saab??

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Impreza WRX STi `06
PostitusPostitatud: 30.11.2012 23:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
Kirjutan siis siia ka midagi.

Auto sai peale remonti käima tegelikult juba 7.Okt. Miski pilt ka peale esimesi meetreid alevivahel http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 3a60d6.jpg

Vahepeal on elu üsna kirju olnud ja aeg/raha igale poole mujale läinud, nii et seadistama pole siiani jõudnud. Hetkel on käiguvahetuse tuled-viled 4000rpm juures ja sellest on suht maa ja ilm praeguste ilmadega. Loodetavasti sellise kasutuse juures ta uuesti laiali ei lenda. All mingid Conti Viking lamellid, isegi üsna eeskujuliku pidamisega (kuigi lamelli usku ma ei ole) ja need saab igas asendis niipalju ringi, et sõidust mõnu tunda :) (Peal oleva PPP softiga väidavad 3700rpm juures juba max vääne ehk 450nm saada olema, tundub et se võib isegi tõsi olla).

Lähiajal teen väljalaske esimese otsa vabamaks. Subaru kohta on aparaat nagu veidi liiga vaikne :-D (või olen ma oma kõrges vanuses kurdiks jäänud) + muidugi asja praktiline pool.

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Impreza WRX STi `06
PostitusPostitatud: 01.12.2012 2:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.08.2010 15:29
Postitusi: 113
Asukoht: Tallinn
Madalalt kõrge väändega saabki mootor kõige rohkem vatti, mitte pöördega.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 57 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11