Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 1:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 87 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 24.06.2017 19:48 
Eemal

Liitunud: 27.10.2009 16:57
Postitusi: 130
Asukoht: L-Virumaa
Vesimeta pritse käes ja ka autole paigaldatud. Pihusti suuruseks valisin 375cc3, erinevaid tabeleid uurides jõudsin sellise numbrini. Komplekti panin kokku selliselt, et paak-pump-ühesuuna klapp-pihusti. Natuke olen ka testida jõudnud ja ilma ülejäänud seadeid muutmata tundub, et hingab kuidagi vabamalt kõrgemate pööretega.
Lisaks sai natuke pusitud siduriga. Uue siduriga jäi pedaal üsna raskeks ja lahutamise/haakumise punkt tuli väga äkki ja väikese käigu ulatuses. Muutsin pedaali ülekandetegurit ja asi sai palju mugavam.
Kuna esmaspäevast algab väike puhkus siis plaanin autot vähe rohkem sihtotstarbe kohaselt kasutada ja testida ning kui kõik toimib siis 8.juulil Pärnus mingi aeg kirja saada.

Manus:
Faili kommentaar: Pihusti paigaldasin kerge nurga alla.
IMG_20170411_182827v.jpg
IMG_20170411_182827v.jpg [ 245.4 KB | Vaadatud 20251 korda ]

Manus:
Faili kommentaar: Pump leidis koha õhufiltri alla
IMG_20170414_144101v.jpg
IMG_20170414_144101v.jpg [ 205.38 KB | Vaadatud 20251 korda ]

Manus:
Faili kommentaar: Lõpuks jõudis ka tagastange auto külge
IMG_20170610_152821v.jpg
IMG_20170610_152821v.jpg [ 234.78 KB | Vaadatud 20251 korda ]

_________________
Veermikuproff OÜ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.07.2017 22:10 
Eemal

Liitunud: 27.10.2009 16:57
Postitusi: 130
Asukoht: L-Virumaa
Elu esimene drag race seljataga ja emotsioonid ülivõrdes. Ilm oli ilus, ürituse korraldus super, enda tulemusega sammuti rahul.
Otsustasin alustada RWYB klassis, maksad 20 eurot näitad auto tehnilises ette ja saad legaalselt ennast ja oma autot proovile panna.
Esimene sõit, parem rada: võistluse teise paarina stardis, paras ärevus oli sees, võtsin hästi rahulikult ja kiiret reaktsiooni ei üritanudki. Esimene käik hästi rahulikult kohalt natuke kaasi, tõmbab ringi, teine käik (jess sain käigu sisse) natuke kaasi jälle ringi, kolmas käik ikka pole nagu pidamist, kolmandalt neljandale proovin flatshifiga, saan käigu korralikult sisse ja nüüd kaas põhjas kuni lõpuni. Tulemuseks 13,5993 ja lõpukiirus 191,88
https://www.youtube.com/watch?v=duKv-TJQddg
Teine sõit, vasak rada: tunne juba natuke kindlam, kuna vahepeal on rajale natuke rehvi jäätud julgen veidi julgemalt startida. Esimene käik, sidur lahti veidi kaasi, tundub, et peab paremini, teine käik juba rohkem kaasi, tõmbab lõpus ringi, kolmas käik, kaas põhja, pööre tõuseb, neljas käik flatshiftiga lasen siduri lahti (krt vedu ei ole), proovin uuesti jõuga neljas sisse sidur lahti (jess veab) kaas põhja ja lõpuni. tulemuseks 13.0481 ja lõpukiirus 186,75
https://www.youtube.com/watch?v=e-3bIx7gutI
Tagasiteel poksialasse aga selgub, et olen käigukasti ära lõhkunud ja teist käiku enam ei ole, kang käib ka kahtlaselt kergelt esimese/teise käigu alas. Oleks veel sõita saanud oleks 12.xxx kindlasti ära tulnud. Selleks korraks sõidud sõidetud, aga ise väga rahul ja hammas verel.
Hetkel oli all Getrag 260, targemad võivad soovitada, mida sinna järgmiseks panna. Üks E39 TDS kast oleks olemas, aga kas ta ka vastu peab?

Hetkel läks alla ikkagi Getrag 260.

_________________
Veermikuproff OÜ


Viimati muutis JLKK, 31.07.2017 18:22, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.07.2017 18:20 
Eemal

Liitunud: 27.10.2009 16:57
Postitusi: 130
Asukoht: L-Virumaa
Nüüd siis teine drag race seljataga ja seekord juba päris võistlusklassis ST/B. Võistlusele läksin eelkõige kogemusi saama ja hirmus soov oli ka 12 sekundi sisse sõita. Esimesel päeval sain sõita kolm sõitu kuid tulemused jäid kehvemaks kui eelmisel üritusel 13.9, 13,8 ja 14+. Soov kiirem olla oli nii suur, et ilmselt pressisin stardis liiga kõvasti ja kuna pidamist üldse polnud siis kaotasin distantsi esimeses osas palju aega samas lõppkiirus oli suurem kui eelmisel võistlusel 196km/h. Teine päev algas kerge vihmasajuga mis tegi raja esimeseks sõiduks veel libedamaks. Esimene sõit lubati veel teha ajasõit ning siis juba elliminaatorid. Proovisin stardis veidi paremat jalga tagasi hoida ja vaadata kuidas tulemusele mõjub, tuli 13,6. Tene sõit oli päike välja tulnud ja raja ära kuivatanud. Stardis hoidsin tagasi, kuid alates kolmandast käigust sain juba täiega vajutada ja siis see juhtus 12,8286 lõpukiirusega 196,61km/h. Kukkusin küll juba esimeses voorus välja aga ise tulemusega maru rahul. Auto pidas eeskujulikult vastu, midagi katki ei läinud ja välja ei lekkinud.
Peab ikka Dragi slikid muretsema (praegu 225/45R17 kulunud tänavarehvid), siis oleks ilmselt võimalik klassi indeksile (11,9) juba palju lähemale sõita. Muidugi jõuülekandele see hästi ei mõjuks.
Manus:
IMG_20170730_140824v.jpg
IMG_20170730_140824v.jpg [ 177.54 KB | Vaadatud 19418 korda ]

Manus:
IMG_20170730_140759_1v.jpg
IMG_20170730_140759_1v.jpg [ 204.49 KB | Vaadatud 19418 korda ]

_________________
Veermikuproff OÜ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.08.2017 14:48 
Eemal

Liitunud: 27.10.2009 16:57
Postitusi: 130
Asukoht: L-Virumaa
Kiiremaks sõiduks jälle mõned muudatused tehtud. Vana Getrag 260 käigukast sai vahetatud ZFS5D vastu. Lisaks leidis endale pdurisüsteemis koha linelock solenoid. Nüüd ei pea enam muretsema, et stardis auto kuskile vajuma hakkab ja saab keskenduda stardile.
Manus:
IMG_20170815_114208v.jpg
IMG_20170815_114208v.jpg [ 169.81 KB | Vaadatud 19031 korda ]


Vaikselt liiguvad ka mõtted natukene suurema turbo suunas. Ise olen mõelnud kas Holset HX40 Super 14 või 16 kojaga või Garrett GT 35 82R või veel mõni muu variant. Praegune Garrett GT32 töötab praegu oma võimete piiril ja jääb lõpus juba takistama, natuke leevendab asja vesi/meta pritse aga parem oleks ikka ilmselt veidi suurem turbo.
Ootan ka teiste arvamusi, mida järgmiseks turboks valida. Jõunumber võiks jääda kuskile 600HP kanti ja võiks võimalikult vara ärgata. Mootor siis M20 2.8l.

_________________
Veermikuproff OÜ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.08.2017 15:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.11.2007 12:21
Postitusi: 341
Asukoht: tln
borgwarner s2XX sx seeria 3500rpm full boost ja 650hp hind pole ka tappev või efr seeria aga see oluliselt kallim.

_________________
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.08.2017 14:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
11s lõppkiirus :)
Minu autos piisab ka 10neks :D

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.08.2017 12:35 
Eemal

Liitunud: 27.10.2009 16:57
Postitusi: 130
Asukoht: L-Virumaa
jeff01 kirjutas:
11s lõppkiirus :)
Minu autos piisab ka 10neks :D

Lõppkiirus on päris hea jah, arvestades auto kaalu 1185kg koos minuga siis natukene jõudu on. Saaks selle kuidagi paremini maha tukeks kiirem aeg kah.

_________________
Veermikuproff OÜ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.08.2017 14:19 
Eemal

Liitunud: 27.10.2009 16:57
Postitusi: 130
Asukoht: L-Virumaa
onesuspect kirjutas:
borgwarner s2XX sx seeria 3500rpm full boost ja 650hp hind pole ka tappev või efr seeria aga see oluliselt kallim.

Vaatan, et S2xx SX seerjal päris suur turbiinikodade valik oskab keegi midagi soovitada, endal kogemusi vähe. Kust kõige mõistlikuma hinnaga sellise turbo kätte saab?

_________________
Veermikuproff OÜ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.08.2017 18:28 
Eemal

Liitunud: 07.10.2005 14:26
Postitusi: 87
https://www.turbozentrum.de/en/universa ... -airwerks/

_________________
BB Chevy, Audi TQ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.09.2017 12:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Mul oli võistluskaal 1260kg kiirus 195-200. Sulle pakuks 400kw. Slikiga kiirus küll langeks aga 11.9 ei tohiks olla probleem. Üldiselt on nii et 60f ajast võtad maha 1 ja lõpust 2. Kas sa kaalujaotust tead?
Kas 2018a sõidad b klassi?

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.09.2017 19:24 
Eemal

Liitunud: 27.10.2009 16:57
Postitusi: 130
Asukoht: L-Virumaa
zoom1 kirjutas:
Mul oli võistluskaal 1260kg kiirus 195-200. Sulle pakuks 400kw. Slikiga kiirus küll langeks aga 11.9 ei tohiks olla probleem. Üldiselt on nii et 60f ajast võtad maha 1 ja lõpust 2. Kas sa kaalujaotust tead?
Kas 2018a sõidad b klassi?

400kW seal olla ei saa pigem 300kW ja natukene ehk peale . Kaalujaotust täpselt ei tea. Midagi päris kindlat ei luba aga soov oleks järgmine aasta ka street b klassis kaasa lüüa.

_________________
Veermikuproff OÜ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.09.2017 16:48 
Eemal

Liitunud: 04.02.2006 13:35
Postitusi: 14
Asukoht: Läänemaa
BW ja Garreti turbode osas võid mulle pm kirjutada ;)

BadasspartsEstonia


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.12.2017 21:31 
Eemal

Liitunud: 27.10.2009 16:57
Postitusi: 130
Asukoht: L-Virumaa
Vahepeal on talv kätte jõudnud ja paras aeg hobiauto ehituseks. Kirjutan natukene muudatustest mis järgmiseks aastaks plaanis. Kõigepealt vahetasin välja turbo, mis jäi veidi väikeseks. Uueks turboks valisin Borg Warner S257SX-E, vist oli 85 kuumakojaga. Tootlikust jagub 650 hobuse jagu.
Manus:
IMG_20171006_093512v.jpg
IMG_20171006_093512v.jpg [ 194.9 KB | Vaadatud 16543 korda ]

Koos turboga läks vahetusse väljalaskekollektor, mis on täiesti uus ja enda looming, lisaks vahetasin välja Audi WG Turbosmarti 50mm koopia vastu.
Manus:
IMG_20171212_183718v.jpg
IMG_20171212_183718v.jpg [ 200.19 KB | Vaadatud 16543 korda ]

Manus:
IMG_20171205_174739v.jpg
IMG_20171205_174739v.jpg [ 217.61 KB | Vaadatud 16543 korda ]

Mootori poolepealt lähevad vahetusse originaal plokikaane poldid ARP tikkude vastu, lisaks lähevad vahetusse kepsud Maxspeeding Rods kepsude vastu. Kaanetihendiga pole veel otsustanud kas kasutan originaaltihendit edasi või lähen Cometicu tihendile üle. Lisaks vahetan välja MS kahe MS kolme vasu ning plaanin kasutada sequental süüdet ja pritset. Süütepoolid tulevad ilmselt Audi aktiivpoolid.
Lisaks peaks tegelema:
-veovõllidega (oleks vaja leida mingi kestvam lahendus)
-leida hea hinnaga õiged dragi slikid
Saigi vist kõik, ehk piisavalt tegevusi millega enne kevadet tegeleda.

_________________
Veermikuproff OÜ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.12.2017 19:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Kuidas audi aktiive juhtmetega paaritada plaanid?

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.12.2017 21:53 
Eemal

Liitunud: 27.10.2009 16:57
Postitusi: 130
Asukoht: L-Virumaa
Tegelikult ei plaanigi neid juhtmetega paaritada, proovin ikka otse küünalde otsa pista nii nagu käib. Plaan on spets süütepoolide hoidja meisterdada. Kui valmis saan siis jagan pilte.

_________________
Veermikuproff OÜ


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 87 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11