Elu esimene drag race seljataga ja emotsioonid ülivõrdes. Ilm oli ilus, ürituse korraldus super, enda tulemusega sammuti rahul.
Otsustasin alustada RWYB klassis, maksad 20 eurot näitad auto tehnilises ette ja saad legaalselt ennast ja oma autot proovile panna.
Esimene sõit, parem rada: võistluse teise paarina stardis, paras ärevus oli sees, võtsin hästi rahulikult ja kiiret reaktsiooni ei üritanudki. Esimene käik hästi rahulikult kohalt natuke kaasi, tõmbab ringi, teine käik (jess sain käigu sisse) natuke kaasi jälle ringi, kolmas käik ikka pole nagu pidamist, kolmandalt neljandale proovin flatshifiga, saan käigu korralikult sisse ja nüüd kaas põhjas kuni lõpuni. Tulemuseks 13,5993 ja lõpukiirus 191,88
https://www.youtube.com/watch?v=duKv-TJQddgTeine sõit, vasak rada: tunne juba natuke kindlam, kuna vahepeal on rajale natuke rehvi jäätud julgen veidi julgemalt startida. Esimene käik, sidur lahti veidi kaasi, tundub, et peab paremini, teine käik juba rohkem kaasi, tõmbab lõpus ringi, kolmas käik, kaas põhja, pööre tõuseb, neljas käik flatshiftiga lasen siduri lahti (krt vedu ei ole), proovin uuesti jõuga neljas sisse sidur lahti (jess veab) kaas põhja ja lõpuni. tulemuseks 13.0481 ja lõpukiirus 186,75
https://www.youtube.com/watch?v=e-3bIx7gutITagasiteel poksialasse aga selgub, et olen käigukasti ära lõhkunud ja teist käiku enam ei ole, kang käib ka kahtlaselt kergelt esimese/teise käigu alas. Oleks veel sõita saanud oleks 12.xxx kindlasti ära tulnud. Selleks korraks sõidud sõidetud, aga ise väga rahul ja hammas verel.
Hetkel oli all Getrag 260, targemad võivad soovitada, mida sinna järgmiseks panna. Üks E39 TDS kast oleks olemas, aga kas ta ka vastu peab?
Hetkel läks alla ikkagi Getrag 260.