Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 13:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 87 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 19.12.2017 10:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Kolmanda silindri juures tundub see keeruline kuid ehk M20nel isegi mahub. M30nel kahjuks mitte.
Audil ka lühemaid COPe kui enimkasutatud, kui huvi siis saan koodi saata. Need sobisid ideaalselt ka evo mootorile. ~4-5cm lühemad ja samuti nurga all pistikuga.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.12.2017 17:17 
Eemal

Liitunud: 27.10.2009 16:57
Postitusi: 130
Asukoht: L-Virumaa
Süütepoolide kinnitused said valmis. Kuna turbo paigutuse ja kollektori ehitusel arvestasin kohe Audi aktiivpoolidega siis mahtusid kenasti ära. Külge ja küljest ära käivad kolme mutriga ja terve moodulina.
Manus:
IMG_20171230_155434v.jpg
IMG_20171230_155434v.jpg [ 161.47 KB | Vaadatud 20120 korda ]

Manus:
IMG_20171230_155553v.jpg
IMG_20171230_155553v.jpg [ 235.18 KB | Vaadatud 20120 korda ]

Manus:
IMG_20171230_155615v.jpg
IMG_20171230_155615v.jpg [ 225.01 KB | Vaadatud 20120 korda ]

_________________
Veermikuproff OÜ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.12.2017 10:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Asjalik.
Neid on ~3-4cm lühemaid kaa, poleks ulatunud?

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.12.2017 15:46 
Eemal

Liitunud: 27.10.2009 16:57
Postitusi: 130
Asukoht: L-Virumaa
jeff01 kirjutas:
Asjalik.
Neid on ~3-4cm lühemaid kaa, poleks ulatunud?

Oleksid vast ulatanud ka aga need olid juba olemas.

_________________
Veermikuproff OÜ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.01.2018 17:36 
Eemal

Liitunud: 27.10.2009 16:57
Postitusi: 130
Asukoht: L-Virumaa
Natukene progressi, kogu turbokola sai nüüd lõpuks kapoti alla, mootori juhtmestik muudetud MS3 ja aktiivpoolide jaoks sobivaks. Auto käivitub ja kohapeal töödab. Nüüd saab hakata jälle kõike lahti võtma, et ära vahetada kepsud ja kaanetikud.


Manused:
IMG_20180122_163105v.jpg
IMG_20180122_163105v.jpg [ 203.03 KB | Vaadatud 19448 korda ]
IMG_20180122_162135v.jpg
IMG_20180122_162135v.jpg [ 230.04 KB | Vaadatud 19448 korda ]

_________________
Veermikuproff OÜ
Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.03.2018 19:00 
Eemal

Liitunud: 27.10.2009 16:57
Postitusi: 130
Asukoht: L-Virumaa
Vahepeal on saanud mootor kerge hoolduse koos sepis kepsude ja ARP kaanetikkudega. Lisaks leidis endale koha nukkvõlliasendi andur. Kasutasin selleks Audilt pärinevat Halliandurit. Nüüd vaja kõik jälle auto külge kruvida ja sooja ilma oodata.
Manus:
IMG_20180306_172120v.jpg
IMG_20180306_172120v.jpg [ 248 KB | Vaadatud 18855 korda ]

Manus:
IMG_20180306_172515v.jpg
IMG_20180306_172515v.jpg [ 236.39 KB | Vaadatud 18855 korda ]

_________________
Veermikuproff OÜ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.03.2018 11:31 
Eemal

Liitunud: 27.10.2009 16:57
Postitusi: 130
Asukoht: L-Virumaa
Mootor tagasi autopeal ja kuna ilmad olid üsna ilusad siis sai ka paar tiiru tehtud ja veidi seadistatud. Positiivne on see, et uue turbosüsteemiga spoolis põhimõtteliselt ei kaotanud üldse, kuskil 2500-3000 tuleb rõhk üles. Seadistatud sai hetkel 1barini ja segu veel rikkapoolne, plaan lähiajal dünos seade üle käia ja siis näeb ka mis jõud sealt tuleb.
Ilmnes ka üks nõrk koht seoses uue süütesüsteemiga, nimelt kipub süütepoolide elu kohapeal joristades liialt kuumaks minema ja mingil hetkel hakkab mootor lihtsalt vahele jätma. Sõidu ajal õhk kapoti all liigub ja siis ei ole seda jama juhtunud. Kolle enamuses teibitud, turbol kott peal, lisaks originaal kuumaekraan+ veel isa ekraan turbo juures aga ikka läheb kuumaks. Üks mõte oleks lisa sundjahutus tekitada (ventikaga lisaõhku peale suunata). Teine variant oleks mingid teised välised aktiivpoolid ja kõrgepingejuhtmed.
Poolide kohapealt jäid silma sellised:
Pilt
Neile peaks saama kõrgepingejuhtmeid külge pookida ja pistikud sobivad praeguse juhtmestikuga kokku.
Pilt
Esialgu proovin ilmselt lisajahutuse ära ja kui sellest ei piisa siis mõtleb edasi kas eel mainitud poolid või midagi muud.

_________________
Veermikuproff OÜ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.04.2018 12:04 
Eemal

Liitunud: 27.10.2009 16:57
Postitusi: 130
Asukoht: L-Virumaa
Vahepeal sai autot natuke seadistatud ja seejärel ka dünotud (suured tänud slle eest Joosepile hea töö ja mõistva suhtumise eest). Seadistatud sai siis 1,7 barini, veidi oleks pihustitest veel jagunud aga ei julgenud rohkemat. Tulemus siis 377,7kW ja 806Nm rattast. Auto liigub muidu täitsa mehiselt ainult kui pidamist ka oleks. Max momendi saabudes jaheda rehviga tahab isegi viienda käiguga ringi minna. Peab seda momenti ilmselt veidi boostiga vähendama sest sidur on juba vägagi piiri peal, korra tundus, et andis juba ka viiendaga järgi. Muidugi kiirelt sain ka veovõlli otsa laiali nii, et nalja pole.
Turbo valikuga väga rahul spoolib hästi, hoiab rõhku maru ühtlaselt ja EGP oli ka 1,7 bar boostiga ainult 1,6-1,7bar.
Manus:
IMG_20180329_170006_1v.jpg
IMG_20180329_170006_1v.jpg [ 157.37 KB | Vaadatud 17589 korda ]

_________________
Veermikuproff OÜ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.04.2018 14:40 
Eemal

Liitunud: 13.10.2015 22:21
Postitusi: 48
Asukoht: Pärnu
Sõidaks nagu diisliga raisk, 800nmi on juba paras numbes :bb


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.04.2018 19:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Mul hakkas nende hiina kepsude pärast hirm seda NMi nähes...isegi kui mu pink on mõnel juhul just NMi osas gramm optimistlik siis mootorist on selline NM mistahes tartus dünos mõõtes kindlasti olemas. Teab keegi palju neile peale võiks keerata? ligi 10% jäi veel pihustitele varu :roll: kuid jah, süüte ja küttetabel on piisavalt safe ning kui omanik tahab võib väga lihtsa vaevaga kahe barini minna. Mis mulle hullult meeldis on see, kuidas see auto kahe solenoidiga kaht WG kambrit nii hästi juhtis....algusest lõpuni sama sagedust lastes oli MAP Täiesti ilma piikide ja langusteta fullboosti saavutamisest piirajani. 0.05bari sees oli kõikumine läbi pöördevahemiku.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.04.2018 10:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
250 tükk kannatab kindlasti.

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.07.2018 18:34 
Eemal

Liitunud: 27.10.2009 16:57
Postitusi: 130
Asukoht: L-Virumaa
Panen lühidalt kirja, mis vahepea toimunud.
Peale viimast dünos seadistamist sai käidud avalaksul. Ootused olid suured aga ajaparandus tuli väike, parimaks jäi 12,6 ja 201km/t. Küttesegu oli liig rikas ja auto jättis ka veidi vahele.
Järgmine üritus oli Pärnus Speedest. Proovisin kiiremat difrit aga ajaparandust ei tulnud parimaks jäi 12,7 199km/t. Kuna lootus kiirem aeg sõita hakkas juba kaduma sai samalt ürituselt kaasa võetud kaks kasutatud Dragi slikki.
Tartus käis võistlus 200m peale ja sinna saigi slikkidega mindud. Alustasin vaikselt kuid elliminaatoris sõitsin enda uue 200m rekordi 7,8 ja 154,7km/h.
Järgmine üritus toimus jälle Haapsalus kuid enne seda käisin korra dünos ja auto sai häälestatud koos vesimetaga. Seekord jätsin boosti 1,4bar ja sellega tuli 350kW rattast.
Pärnus sõitsin kohe esimese sõiduga 11,7 ja 200km/h, vahepeal tegin mõne sõidu rahulikumalt, et 11,9 indeksisse mahtuda ja siis proovisin veidi kiiremini. Parimaks jäi 11,5 ja 200.41km/t.
Manus:
IMG_20180707_135245v.jpg
IMG_20180707_135245v.jpg [ 202.62 KB | Vaadatud 15973 korda ]

Varu kindlasti jäi kuid jätsin järgmiseks korraks ka midagi.
Video kiiremast sõidust.
https://www.youtube.com/watch?v=kdYar_JsYvs
Loo võib vist kokku võtta järgmiselt: Võid ju mootorit ehitada ja jõudu juurde teha, aga kui pidamine jääb samaks siis ajaparandust ei tule.

_________________
Veermikuproff OÜ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.07.2018 20:46 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Ilusad jõunumbrid ja ärkab vara. Ilmselt on veel paarisaja hepa jagu ruumi turbo tootlikkuse mõttes.
Miks vesimeta hea on?

Mis pidamisse puutub, siis lase olla.
Kui ükskord pidamine tekib, siis on pooltelgedega või siis -otstega hapu.
Tänava auto ikkagi.

Peaülekanne?

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.07.2018 21:11 
Eemal

Liitunud: 27.10.2009 16:57
Postitusi: 130
Asukoht: L-Virumaa
hents99 kirjutas:
Ilusad jõunumbrid ja ärkab vara. Ilmselt on veel paarisaja hepa jagu ruumi turbo tootlikkuse mõttes.
Miks vesimeta hea on?

Mis pidamisse puutub, siis lase olla.
Kui ükskord pidamine tekib, siis on pooltelgedega või siis -otstega hapu.

Tänava auto ikkagi.

Peaülekanne?


M20 ei taha üle 5000pöörde väga hingata, egt läheb kõrgeks, vesimetaga saab tempid veidi allapoole, mis omakorda lubab süüdet lisada. Koos vesimetaga sai graafiku veidi ilusamaks, jõudu jagub pikemalt.
Originaal pooltelgi ei kasuta juba 3 võistlust, ei jõudnud neid vahetada. Differ 3,46 viies käik 1/1. Max kiirus ongi sinna 200+ kanti.

_________________
Veermikuproff OÜ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.07.2018 10:53 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Pikemat ülekannet pole proovinud? Mõtlen just tänavasõidul vms. Mitte dragil.
Siis saab jõudu maha ka :)
Ma vahetasin oma 190E mersul 3.07 ülekande 2.82 vastu ja sõita ikka palju parem, kasti 5-ülekanne kah 1:1.
Saab selle turbo ala pikemaks venitada, ei käi kohe pauguga piirajasse jne.

Sellise mootoriga E30 on minu arust üks mõistlikumaid kompotte....Ikka 6-silindrit ja väga kerge/väike mootor.
....omal plaan kunagi, kas M3 (sain ühe õige M3 kõrval parkida ja omanikult hinda uurides jäi karp lahti, olen lootusetult hiljaks jäänud) või siis reaalsem variant replica M20 turbomootoriga teha :)

Edu!

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 87 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11