Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 18:45

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: BMW e34 523i RaimoHal9
PostitusPostitatud: 22.07.2012 19:44 
Eemal

Liitunud: 20.07.2012 13:30
Postitusi: 33
Tere,

Otsustasin lõpuks ka siia oma säästuka kohta kirjutada.
Asun kohe asja kallale:

Mootor:

Maht: 2262cc
M50TUB20 plokk ja porditud kaas
6-2-1 torukolle
M50B25 väntvõll
135mm kepsud
M50b25 nukkvõllid
M50B25 sisselaske kollektor
M50b25 mootori juhtmestik, andurid ja aju
525 tds vahejahuti (läheb vahetusse)
Poola piggyback Digital Ecu Tuner 3 (sisene 250kpa map sensor), mis juhib 6 lisapihustit
Greddy Type RS BOV (replica)
Volvo turbo 2,3l mootorilt
Liqui-Moly Racetech 10W-60
Uus originaal sidur
Denso ik20
80C termostaat
Rõhk 1 bar

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Eelmise aasta lõpus alustatud projekt. Enamus asju oli garaazis vedelemas sellepärast hetkel ei ole läinud projekt kallimaks kui 1000 eur. Dünos pole veel käinud.

On tarvis välja vahetada intercooler suurema vastu, radikas mootorile lähemale ning el-vent. (hetkel on originaal vent, mis on paigutatud radika ette.) Kliima süsteemist loobusin.

Ei oska midagi juurde lisada. :)


Viimati muutis RaimoHal9, 09.08.2012 23:55, muudetud 4 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e34 523i RaimoHal9
PostitusPostitatud: 22.07.2012 20:06 
Eemal

Liitunud: 07.09.2011 11:59
Postitusi: 154
Aga kohustuslik pilt kapotialusest?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e34 523i RaimoHal9
PostitusPostitatud: 22.07.2012 20:18 
Eemal

Liitunud: 20.07.2012 13:30
Postitusi: 33
Pärast õhulugejat on lõdvik välja vahetatud. Seal nüüd 3" põlv.
Pärast turbot on 3" downpipe kuni katini. Edasi on originaal.
Summutiteipi on ka tarvis. :)
Välimus pole minu jaoks oluline.
Pilt


Viimati muutis RaimoHal9, 03.10.2012 20:20, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e34 523i RaimoHal9
PostitusPostitatud: 29.07.2012 20:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:51
Postitusi: 342
Asukoht: Tln 53 814 024
Kuhu need lisapihustid panid?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e34 523i RaimoHal9
PostitusPostitatud: 30.07.2012 13:35 
Eemal

Liitunud: 20.07.2012 13:30
Postitusi: 33
eclipse kirjutas:
Kuhu need lisapihustid panid?

Viimasel pildil on veel b20 sisselase.
Teine pihustilatt on paigaldatud sisselaske alla. Pihustite otstes on voolikud, mis on viidud ennem teisi pihusteid.
Halb asi selle juures on see, et kütuse pihustamine on 90 kraadise nurga all võrreldes õhu liikumisega. Ja voolikute pikkus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e34 523i RaimoHal9
PostitusPostitatud: 01.08.2012 22:45 
Eemal

Liitunud: 20.07.2012 13:30
Postitusi: 33
Täna katsetasime uuesti "Road dyno" programmi piggy-l, kus ta ehitab üles graafiku vastavalt sisestatud andmetele. Auto massiks sai pandud umbkaudselt 1700 - autos oli kaks inimest, paagis ~25l kütet, pagassis üht-teist ja arvestasin umbes mootori ruumi tekkinud kilod ka ära.

Selline nägi välja aken, kuhu sai andmeid kirjutada:
Pilt

Järgmine tulemus ei olnud kõige parem katsetamistel. Viimase salvestasime ära lihtsalt. :) Kõige paremaks saime 276hp ~205kw, mis tundub olevat umbes-täpselt sinna auku, kus ta võiks päriselt olla. Väände poole pealt ei oska kommenteerida. 1 bar jõuab ennem 2800 rpm. Startisime 3 käigu ja 2500 rpm pealt.
Graafikul on näha, et mappi tuleb natukene veel lihvida.
Usun, et kui saan suurema torustiku ja suurema cooleri, on võimalik veel midagi juurde pigistada. Summuti alates kat.-ist originaal.
Lõpetasin 5500 rpm pealt ära. Tee hakkas lõppema.
Pilt

Selline väändenumber võib olla õige? Ennem ei saa vist teada, kui õigetele rullidele minna. :)
Kahjuks ei jälginud, mida tegi rõhk 5000rpm-i peal..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e34 523i RaimoHal9
PostitusPostitatud: 08.08.2012 10:24 
Eemal

Liitunud: 19.06.2012 15:34
Postitusi: 2
Tere, küsimus, palju maksab Digital Ecu Tuner 3?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e34 523i RaimoHal9
PostitusPostitatud: 09.08.2012 0:16 
Eemal

Liitunud: 20.07.2012 13:30
Postitusi: 33
StarTrek kirjutas:
Tere, küsimus, palju maksab Digital Ecu Tuner 3?

Poolast UPS-iga 170 eur.

Vahepeal ehitasin summutit paremaks. turbo - 3" - Simons reso - 2" - originaal tagumine pütt. Hääl on originaalist ainult natukene valjem. Rahul.
Tegin kapotialust välimust samuti viisakamaks:
Pilt

Pilt


Viimati muutis RaimoHal9, 09.08.2012 12:47, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e34 523i RaimoHal9
PostitusPostitatud: 09.08.2012 8:39 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Kas kolmas käik on kõige lähem 1:1 ülekandele?

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e34 523i RaimoHal9
PostitusPostitatud: 09.08.2012 12:35 
Eemal

Liitunud: 20.07.2012 13:30
Postitusi: 33
ahto42 kirjutas:
Kas kolmas käik on kõige lähem 1:1 ülekandele?


Ei ole. Kolmandaga seetõttu, et kiirused oleksid väiksemad.

Getrag 260
3.83:1 (1)
2.20:1 (2)
1.40:1 (3)
1.00:1 (4)
0.81:1 (5)
3.46:1 (R)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e34 523i RaimoHal9
PostitusPostitatud: 09.08.2012 12:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
neljas käik peaks olema 1:1 ja viies 1:0,86 (kastil) kui tegu Getrag 260'ga
kui tegu ZF'ga siis on viies käik 1:1

EDIT: Jõuti ette

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e34 523i RaimoHal9
PostitusPostitatud: 09.08.2012 20:03 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Vähemalt saab siisn programmis ülekannet, kui muutujat, määrata.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e34 523i RaimoHal9
PostitusPostitatud: 12.08.2012 0:02 
Eemal

Liitunud: 20.07.2012 13:30
Postitusi: 33
Järgmisena soovin abi launch controli seadistamisel.

Saan aru, et inputi alla läheb vähemalt 5v (mille saan võtta piggy enda väljundist)
Kas activation RPM tohib olla kõrgem kui 1000 rpm?
Ign ret. kui mitu kraadi on kõige magusam?
Fuel enrichment - % kui palju on kütuse hulk suurem.
VSS limit deaktiveerib

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e34 523i RaimoHal9
PostitusPostitatud: 12.08.2012 21:38 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Mulle tundub, et inputi alla läheb näiteks 12v läbi launchi aktiveerimise lüliti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e34 523i RaimoHal9
PostitusPostitatud: 13.08.2012 15:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kui launchi sisend otse prosesse sisendisse on ja sinna üle 5V sisse lasta, tuleb GIN sealt Piggy-packist suht kiiresti välja.
Konkreetse bloki skeemi pole uurinud, lähtun vaid viimasel pildil olevast note-ist.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 57 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11