Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 16:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW e34 523i RaimoHal9
PostitusPostitatud: 13.08.2012 17:52 
Eemal

Liitunud: 20.07.2012 13:30
Postitusi: 33
See, kuidas ühendada, aktiveerida ning deaktiveerida (VSS limit), oskan. Aga muud näitajad.. :)
Selline juhend oli kaasas:
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e34 523i RaimoHal9
PostitusPostitatud: 13.08.2012 19:41 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Kas sa MAFist täielikult vabaneda ei saa selle piggipackiga? Sul on hetkel kasutusel nii maf kui map? Orig-aju kasutab maf-i ja DT-ECU siis MAP sensorit?

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e34 523i RaimoHal9
PostitusPostitatud: 13.08.2012 20:46 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Viimasel pildil on kirjas jah - apply 5V
Seal eelmises aknas oli kirjas, et suurem, kui 4,8V ehk selle järgi oleks võinud küünlajuhtmelt ka signaali võtta :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e34 523i RaimoHal9
PostitusPostitatud: 13.08.2012 21:13 
Eemal

Liitunud: 20.07.2012 13:30
Postitusi: 33
Audiophile kirjutas:
Kas sa MAFist täielikult vabaneda ei saa selle piggipackiga? Sul on hetkel kasutusel nii maf kui map? Orig-aju kasutab maf-i ja DT-ECU siis MAP sensorit?

MAF-ist saab vabaneda küll. Korra olen proovinud kuid siis ei olnud tühikäik enam nii sujuv. Ei olnud piggyga piisavalt tutvunud ning läksin lihtsamat teed.

Kasutan nii:

MAF-i abil kontrollin pihusteid, mis on ühendatud Motronicuga. "Load" või koormus tuleb kõikide pihustite kontrollimiseks piggy-sse sisseehitatud MAP sensori abil. MAF-ist tulev signaal muudetakse ning antakse edasi Motronicule ning viimane kontrollib oma 6 -te pihustit. Programmis, millega kõike kontrollin, on kolm fuel mappi. Üks on originaal ajule ning teised kaks lisapihustitele. Lisapihustite väljundeid saab eraldi kasutada ka boosti jne kontrollimiseks, sellepärast nii palju laudu. R4 mootoril oleks hea seda piggyt kasutada. Saab palju erinevaid asju külge kruvida ning mootori tööd, rõhku ja vidinaid kontrollida. Boosti kontrollimise pärast ei muretse, sest ise kasutan MBC-d.

Kuidas saab veel kasutada:

Fuel implant süsteem. Saab kaotada MAF-i ja originaal aju järelt pihustid. Kõiki pihusteid kontrollib piggy. Oleks läinud seda teed, kuid polnud suuri pihusteid ning tahtsin odavalt kiiremat autot.

Odavam kuid rohkem pusimist.
Üldiselt arvan, et esimese projekti kohta.. pole paha.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e34 523i RaimoHal9
PostitusPostitatud: 13.08.2012 21:15 
Eemal

Liitunud: 20.07.2012 13:30
Postitusi: 33
KaroK kirjutas:
Viimasel pildil on kirjas jah - apply 5V
Seal eelmises aknas oli kirjas, et suurem, kui 4,8V ehk selle järgi oleks võinud küünlajuhtmelt ka signaali võtta :-D

:lol:


Speedestilt ka kellegi tehtud pilt:

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e34 523i RaimoHal9
PostitusPostitatud: 13.05.2013 16:35 
Eemal

Liitunud: 02.11.2011 12:00
Postitusi: 37
.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 60 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11