Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 15.11.2018 6:48

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 30.03.2013 3:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.07.2012 18:00
Postitusi: 55
Hei
Auto peaks olema foorumirahvale teada eelnevalt kasutaja Renn omandusest.

Soetamisplaan antud autole tekkis juba eelneva aasta sügisel ja lõplikult sai käed löödud 27. märts 8)

"Mootor"
200sx S14 SR20DET black-top
top-mount väljalaskekollektor
Custom XXL downpipe+3" summutisüsteem+3"sukk+3" sisend/3,5" väljund lõpupütt
Overrev Group termoteip ca.1000 kraadi C
Garrett GT2860RS aka "Disco-Potato" turbo .86 A/R kuumosaga
JECS 630cc@3bar kütusepihustid
Apex`i kuivkoonus õhufilter+3"poleeritud imutorustik
Custom 3" poleeritud vahejahuti torustik
Vahejahuti(600 x 300 x 76mm)
Custom KOYO veejahutusradikas
Made in China 2x 280mm, 1306m3/h, 12v imevad ventilaatorid
Custom Roolivõimujahutusradikas
Mocal õlijahutusradikas
Circuit Sports õlikoguja
Walbro 255 kütusepump
300zx/N62 õhulugeja
Nistune Ver3 juhtaju (Tuned by Yauheni R; 1,3bar@350whp Dynomax)

"Ülekanne"
Sidur ACT heavy duty street/strip (NS1-HDSS) clutch ~400hp
JGY aluminium 3,2 kg hooratas
SR20DET 5 k manual käigukast
S14 differentsiaal

"Veermik"
Apex`i performance coilovers spring rate 6/5
Apex`i perfromance polüretaan puksid
Circuit Sports reguleeritavad rooliotsad
Cusco strutbars x3
Esimesed pidurid S14 kettad ja 4 kolviga support
Uus piduritorustik+Goodridge pidurivoolikud
R33 Skyline RHD piduri peasilinder+custom reservuaar
Custom kiirem roolisüsteem
Custom õõtshoovad
Custom käändmikud
reguleeritavad parallelvardad
Hawk HPS 50 mm vaheflantsid
17" Riverside Stitch, 8" laiad ees, 10" laiad taga, 3-osalised, T-Lab custom värvitud valuveljed

"Salong“
OMP rool
Sparco pedaalid
Apex`i shortshifter
Nismo käiguhoob
Autometer gauges (õli rõhk, õli temp., vee temp, turborõhk)
240SX SE digitaalne kellade blokk
Wilwood hüdrauliline käsipidur
Sabelt Racer homogleeringuga reguleeritavad korvistmed
Sabelt 4 punkti turvarihmad

Pilt
Pilt

_________________
More skids....


Viimati muutis Audison, 01.04.2013 19:06, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.03.2013 9:44 
Eemal

Liitunud: 06.02.2009 12:31
Postitusi: 488
Asukoht: Tallinn
Tuttav auto jah.. Mis plaanid autoga ? Jätad kõik nii nagu on ja naudid sõitu ? Tänavale ainult või kuskile rajale ka plaaanis minna ?

_________________
Silvia...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.04.2013 18:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.07.2012 18:00
Postitusi: 55
maario123 kirjutas:
Tuttav auto jah.. Mis plaanid autoga ? Jätad kõik nii nagu on ja naudid sõitu ? Tänavale ainult või kuskile rajale ka plaaanis minna ?


Hei, hetkel on VÄGA keeruline öelda, et mis edasi teha, praegu sai masinaga sõidetud ainult 0.9bar-1 rõhuga ja jään ootama suvisemaid kuivasid teid, et saada mingi pilt ette mis võiks puudulik olla. Hetkel mõlgub mõttes plokikaas, nukad ja sl. kolle vahetus. GT28RS suure kojaga on aga minule üllatuseks ikka väga jõuline :)
Hetkel paar pisiviga vaja likvideerida ja ehk 2013a suvi pühendada auto tundma õppimisele. KINDLASTI näeb masinat ka rajal 8)
Eile siis juhtus selline äpardus et sai käidud sõbral raadi liberajal järel ja tsut-tsut proovitud juhitavust märjal betoonil, peale mida kadus aga ära laaderõhk, loodan et tegemist on vaakumilekke või mõne lõdvikuga. Polnud lihtsalt aega asjasse süübida.
Paar pilti siis eestist lahkumise eel pesulas käigust:

Häbi mulle kvaliteedi pärast
Pilt
Pilt
Pilt


Päikest
Tõnis

_________________
More skids....


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.04.2013 19:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.07.2012 18:00
Postitusi: 55
Sai veidike mägisel maal mõtteid mõlgutatud ja suviseid plaane tehtud, samal ajal ebays surfates... uus sisselaske kolle tundub ikka ahvatlev ja sinna juurde ka kangemad nukad. Tegemist vajab autol hetkel käigukast mis kergelt õli lekib ja kolin mis tuntavasti kardaanist tuleb.

Siinkohal ootangi soovitusi nukkade osas, ehk mõnel SR-i mehel kogemusi mõne BC, HKS või Tomei tootega :)
Päikest

_________________
More skids....


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.04.2013 11:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.10.2008 15:29
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Tomei Poncam nukaga sõitis see kena matt-punane S14. Pöördesse läks ikka kordades paremini ja spoolis ka kiiresti, niiet tuntavat lag'i polnud üldse.

http://petrolheads.ee/2011/07/hasti-hoitud-saladus/
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.04.2013 19:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.07.2012 18:00
Postitusi: 55
uzzac kirjutas:
Tomei Poncam nukaga sõitis see kena matt-punane S14. Pöördesse läks ikka kordades paremini ja spoolis ka kiiresti, niiet tuntavat lag'i polnud üldse.

http://petrolheads.ee/2011/07/hasti-hoitud-saladus/
Pilt


Wow, masin super kena.. Jutt mis piltidega oli, sobis ka :)
Kuna siin plaanid tiimiga veidi suuremad 2013a talvel siis just selle lag'i vastu võitlus saab peamiseks. Kas vahetatud olid ka vedrud, klapid? Kui palju tühikäik halvenes? Throttle response paranes ilmselt tunduvalt?

_________________
More skids....


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.04.2013 12:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 367
Asukoht: Tartu/Tallinn
Tsiteeri:
Kuna siin plaanid tiimiga veidi suuremad 2013a talvel siis just selle lag'i vastu võitlus saab peamiseks.

Tõnis
Esiteks peaksid otsustama, mis sihtotstarbeline kasutus autole jääb/tuleb?!

Kui just uue vl. kollektoriga pole spool-up oluliselt kehvemaks muutunud siis endiselt iseloomustab spool-up analoogne graafik(*Kahjuks Maxim ei saatnud graafikut peale seadistamist DynoMaxis 2011 aasta kevadel)
Pilt

Üks näide nuka vahetusest alljärgnevaset-up:
homemade sr20det blacktop(forged)
264 bc cams
880cc side feed injectors
emanage blue:D
z32 afm
gs racing hx35
twin scroll manifold with single synchronic wastegate

Pilt

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.04.2013 12:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.07.2012 18:00
Postitusi: 55
Tänud Renn!
Edasi hakkab autost saama niipalju, et 2013a suve liigub veel masin pühapäevaselt linnapildis ja loodetavasti ka paaril drifti etapil, milledele mitte jõudmine on tingitud lihtsalt ajapuudusest. Kuna ise pooldan turvapuuri kahe käega siis tänavatele ilmselt uuest aastast masin enam ei jõua. Laitse treeningpäevadele loodan siiski jõuda juba peatselt.
Kuna aastatega on kogunenud Norras juba SR'i meeste poolt valesid tellimusi ja ülejäänud juppe liigselt siis panin endale kõrvale sellise komplekti:
Eagle rods
850cc injectors
Garret GT30R
JE pistons
HKS 264 cams
JUN intake manifold
BC valves, springs
HKS rocker arm stoppers
HKS lightweight pullys
ja ninn-nänn veel + korralik mootori remont. Eesmärk turvaliselt saada 500hp ümbrusesse.
See on siiski tulevik ja ei maksa siin ette hakata lootusi üles kruvima, esialgu vaja Eestipoolse tiimiga leida vaba tõstuk talveks.

PS. Rene, ma ei tea kas sa ise ei proovinud aga lag on ropp, 3700-3900rpm tuleb pauk alles (süüdistame esialgu nistune't ja külma ilma. Vähemalt on tunne nagu oleks HX50 kapotiall :lol: ). Täna hommikul sõitsin 80% samas seades masinaga ja vahe on SUUR, mõistan ka sinu sõnu et "lag on olematu". rõhuleke ja madal boost on ilmselt tingitud kahtlase väärtusega WG'st mis ilmselt lekib või lihtsalt üle 1bar ei hoia, controller sai lõpuni keeratud ja üle 1bar ei tõusnud, samuti lekib ka turbo ja kolle vaheline tihend (sealt ka suits). Peale controlleri põhjak eeramist üle bar'i ei saanud ja tundub et wg' andis üldse otsad kuna rõhk ei tõuse ja kõrin millest rääkisin pärinebki just talle tilli moodi pendeldavast wg vardast.

_________________
More skids....


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.04.2013 16:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 367
Asukoht: Tartu/Tallinn
Audison kirjutas:
samuti lekib ka turbo ja kolle vaheline tihend (sealt ka suits). Peale controlleri põhjak eeramist üle bar'i ei saanud ja tundub et wg' andis üldse otsad kuna rõhk ei tõuse ja kõrin millest rääkisin pärinebki just talle tilli moodi pendeldavast wg vardast.

Palju ja mis moodi sa ära jõudsid peale kollektori vahetust sõita - sellepärast, et lekib tihendist ei tõuse ka boost...
Kui tagasi jõuad käi Teppani juurest läbi, äkki saad leida muu wg või varrast tugevama vastu vahetada.

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.04.2013 17:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.07.2012 18:00
Postitusi: 55
Renn kirjutas:
Audison kirjutas:
samuti lekib ka turbo ja kolle vaheline tihend (sealt ka suits). Peale controlleri põhjak eeramist üle bar'i ei saanud ja tundub et wg' andis üldse otsad kuna rõhk ei tõuse ja kõrin millest rääkisin pärinebki just talle tilli moodi pendeldavast wg vardast.

Palju ja mis moodi sa ära jõudsid peale kollektori vahetust sõita - sellepärast, et lekib tihendist ei tõuse ka boost...
Kui tagasi jõuad käi Teppani juurest läbi, äkki saad leida muu wg või varrast tugevama vastu vahetada.


Sõita otseselt palju ei saanud, raadi sissesõidu sirgel mõned kõvemad slaalomid veidi järsema gaasiga, möödasõidud tlna maanteel, ülejäänud ajast mõned otsad linnas. Tihend hakkas reaalselt lekkima peale seda sama proovisõitu, wg hakkas aga naljatama juba peale bc näppimist, lasi rõhku suva aegadel maha jne

Üritan siit kaasa krabada prooviks ühe uue wg ja ehk leidub ka tihend

_________________
More skids....


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.05.2013 13:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.07.2012 18:00
Postitusi: 55
Tõsiasi selgunud selleks korraks, turbost enam rõhku ei saa ja täna loodetavasti uut külge kruvima :)
alla läheb siis identne GT28RS, mille eest tänud kasutajale patrick

_________________
More skids....


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.05.2013 14:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 367
Asukoht: Tartu/Tallinn
Kindlasti jaga infot kui selgub, mis turboga juhtus...

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.05.2013 21:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.07.2012 18:00
Postitusi: 55
Renn kirjutas:
Kindlasti jaga infot kui selgub, mis turboga juhtus...

Turbo siis viisakalt öeldes oli katki, lõtk oli üüratu ja tiivik käis kojas ära. ilmnesid ka mõned muud komplekteerimisvead viimase tööga :)
Tänaseks siis masinal uus turbo, uued rehvid, uus rool ja muud nipet-näpet

_________________
More skids....


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.05.2013 15:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.07.2012 18:00
Postitusi: 55
Pilt

_________________
More skids....


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.05.2013 20:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.09.2009 18:01
Postitusi: 450
Asukoht: Tallinn ja Rakvere
nojah jumaldan su lemmikut autot =)

_________________
Golf 3 GT TDI 66KW Crazy RaT= http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=50&t=95606 , Nissan S13 Project + tuning soon coming


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11