Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 17.11.2018 6:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1045 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 70  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 14.07.2017 0:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 645
Asukoht: tallinn
Tundub või ongi 20cm kliirensit?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.07.2017 10:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.02.2014 3:32
Postitusi: 80
Isiklikult MK3 fänn ei ole kuid Sul päris maasikas see, küljeliist tahaks vist natuke värskendust?
Ning madalamale auto tõesti..

Kapoti alune väga kena!

_________________
B5TQ + B6T + B6TDI.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.07.2017 10:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 391
Teemaomanikule ja ka teistele, ärge kasutage pikki silikonlõdvikuid ning võimalusel ka silikonpõlvi, need tekitavad ainult probleeme ning throttle responce kannatab.

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.07.2017 12:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.09.2014 21:54
Postitusi: 41
Kuidas masinaga lood on?
Sõidab juba?

_________________
Z3 N/A Best ET 12.1@185 km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.07.2017 22:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 641
Asukoht: Keila
Auto on nii madal, kui lasta kannatab. Pigem on plaan 1cm tõsta, sest maja ette sõites käis põhi 2 korda vastu maad(OK, mul pole kõige siledam sissesõidu tee).

Külje pealt jah, pole kõige madalam. Selle kere omapära vist.
Taga ratas ei käi napilt koopasse, ning esiratas üldiselt ka mitte, kuid ühel hetkel on keeramise peal tiivale ikka pihta saanud.

Mul välimuse kohapealt kiiksud. Näiteks mulle absoluutselt ei meeldi, kui ratas on koopa sees. Lihtsalt ei meeldi. Kõige ilusam on selline 1-2-3cm vahe koopaga. Ning meeldib, kui velg/rehv on küljelt vaadates kerega tasa. Sedasi on kuidagi õige. :)


See hästi pikk lõdvik on 85% ulatuses toru peal tegelikult. Aga eks tulevikus olen targem ja kasutan lõdvikuid nii vähe, kui saab.

Aga auto pole veel seades. Uus Aju tänaseks vist enamvähem peal, uus juhtmestus lõpusirgel. Ideaalis, kui laiali ei lähe dynos, tahan 12.08 olla kiltsis rajal.

Kapotialune on nagu on. Uus juhmestus teeb asja veidi ilusamaks. pisiasju saan veel korrigeerida ka. Aga enamike ehitajatega kahjuks ei suuda konkureerida.

Aga ise rahul ja loodan, et elab dyno üle! :)

Viimased pildid ennem uut aju:
Pilt
Pilt


Siinkohal meenus, et kus mu ammu tellitud kapoti amorid on? :-D

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.08.2017 8:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.09.2014 21:54
Postitusi: 41
Kapotiamordid vedelevad pikemat aega minu juures,keegi ei taha neid ära viia! :-D

_________________
Z3 N/A Best ET 12.1@185 km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.08.2017 22:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 641
Asukoht: Keila
Omajagu on aega möödas.
Ei teagi kas kirjutada lühidalt või detailselt. Ilmselt lühidalt :D


Eile 11.08 homikul jõudis auto sinnamaale, et saab dyno pinki.

Selletarbeks sõitsin ise ka kohale, et veidi abiks olla, sest kange soov täna Vahelaksul rajale minna. Kiiresti sai selgeks, et auto vajab uusi küünlaid, ning paremat õli, kui mul sissesõiduks oli valitud. 5W-30 asendus 10W-60 vastu. Ühtlasin pidin autot oma 5cm tõstma.

Ajuks jäi nüüd siiski MS2, millel on peal kõikvõimalikud lisad.


Aga seadistusest...
Loomulikult oli mul mõni asi veidi pahasti ja tuli seega ka lisa aega kulutada. Kuid eile õhtuks oli mingisugune turvaline seda autol olemas. 0.4 bar rõhuga tegi 206kW rattast ja seda siis 25C välistemperatiiriga. Ning ligi 50C sisselaske temperatuuriga. Mõte oli rõhku veidi tõsta, kuid eile õhtul veidi arusaamatult lihtsalt ei saanud(Arvasime, et EBC on lihtsalt praak). Pikalt ei mõelnud, ning jäigi 0.4 bar, et saab sissesõidu teha ja vea ülesse otsida hiljem. Maantee seadistusel sai mõni lisa Kw juurde. Õhtuse madalama temperatuuri tõttu. Lõpetasime õhtul kell 24.00, ning sõitsin Tartust koju. Kõik toimis. Pole manuaal kasti ja Bansukaga paar aastat sõitnud :kill
Täna kell 8 tegin veel mõned kiiremad korrektuurid, et tehnilise mehed rajale laseks.
Peale esimest sõitu pidin tõdema, et tänane kuumus ja 0.4 bar rõhk suutis parima ajana saavutada hädise 15.0
Meenus eilne probleem rõhu tõstmisel ja leidsin vea ülesse(Üli pehme vedruga Bov ja ühendamatta vaakumi voolik mida öösel ei märganud). Viga likvideeritud, sain järgmisel sõidul kohe juba 1 käiguga "Overboost protection-isse" mis oli seatud 0.65 bar. Kuna härrad seadistaja kohal, siis sai tehtud kiire testsõit, seadistus ja väga hilise süütega 1Bar peale tööle pandud. Taas väga safe seade minu palvel. Jõudu tuli tublisti juurde.
Paraku oli aeg sealmaal, et sain teha viimase sõidu, mis kahjuks ei õnnstunud. Stardis läks pööre liiga alla ja lolli peaga lasin 3 käigu piirajasse. Tulemuseks 14.4 ja 166km/h (Kui nüüd õigesti mäletan)


Hull lugu on see, et oska enam sõita. Pole lihtsalt harjunud. Kõik uus ja vööras pealekauba.
Eks omajagu andis juurde see, et uus sidur on järsk, Tahhomeeter puudus esimestel sõitudel, mootoril stardis alla 3000 jõudu vähe, kui rõhku ülesse ei korja. Ning eks see 2a hiluxiga sõitu on mu oskused ära kaotanud. Aga küll tulevad tagasi tunnetused.

Aga lõpp kokkuvõteks...

Olen väga rahul. Auto sõidab lõpuks ja jõudu on 3500-6700 pöördeni mõnusalt. Full boost on juba ennm 4000 olemas. Jõu numbrit ei oska õelda. Aga midagi on (Kui 0.4 bar oli 206Kw rattast, siis 1 bar on...rohkem). :D

Teen ehituses mõned muudatused, et sisselaske tempi alla saaks. Üle turbo minev sisselaske toru kütab ka siiski ilmselt.

Vaja on teha "launch control" jaoks lüliti. Ajus seade olemas ja täna ka primitiivselt proovisin. Hetkel start väga-väga uimane. Lihtsalt pole jõudu. Või siis start väga kõrgel pöördel ja saan kasutult ratta pikalt ringi.
Ühtlasi vaja "flat shift" tööle ajada.

Hetkel on siis ohutus seades nõ. sissesõit. Ning plaani kohaselt järgmine kuu uuesti dynosse ning ehk näen ka soovitud tulemust. :D

Nokitsemist on palju ja areneda veel küllaga ennem, kui olen sealmaal, kus on soov. Aga vinge on sellega jälle ringi sõita. Helid on üli mõnus ja parem, kui ennem.

Lõpetuseks Suured tänud Jeffile, kes mu ära on kannatanud ja üli pealju aidanud. :bb
ning tänud Mihklile, kes täna olulisel hetkel arvutit laenas. :)

Paar pilti ka:
Juhtmestuse valmimine
Pilt
Pilt

Pilt
Pilt

Ja tänane seis:
Pilt
Pilt

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.08.2017 22:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 641
Asukoht: Keila
Veidi üle 1000km on sõidetud ja tekkis mure. Nimelt eile märkasin, et vähene õrn suits ei ole enam nii õrn. Lisaks suitsule on taga pambril lausa õli tilgad/täpid. Pühkisin ära, tegin pikema sõidu ja uuesti tilgad pampril.

Ma ei suuda välja mõelda, miskaudu see mootori õli nüüd nii kergesti summutisse saab. Kohapeal käib, siis ei ole mitte mingit tossu. Ka kuumana on täiesti puhas. Suits tuleb vaid kuuma mootoriga ja siis kui maksimaalselt vajutada.

Lisaks kas sellega seotud või eraldi probleem on õlirõhu langus boosti alas. Nii kohapeal, kui sõites on boosti tõustes õlirõhu langus pea-aegu idente boostile.

Ehk, kuid muidu on 4000 pöörde juures 3.5bar õli rõhk, siis põhja kaasiga 1.0bar boostiga on õlirõhk 2.5bar samal pöörete vahemikul. Õlirõhk langeb turborõhu tõustes. Igas asendis ja iga käiguga. Nii liikumie peal, kui seistes.


Mootori töös ma midagi ei märka. Käib hästi, surveid ei ole karteris ega veesärgis.


Kas on võimalik, et turbo laseb niipalju läbi? Ning boosti ajal läheb suur hulk õli otse väljalskesse. Tugevalt vajutades hakkab siis kuumade gaaside tõttu seal kärssama. Vaikselt sõites ei kärssa ja tuleb summutist lihtsalt välja.

Klapisaaäre tihendid jäid mingil põhjusel vanad, kuid??! Õlirõngad said uued, kui äkki kehvad?? Midagi mille peale ei oska tulla?

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.08.2017 13:23 
Eemal

Liitunud: 01.06.2007 14:01
Postitusi: 435
Asukoht: Tallinn
Päris suur kadu õlirõhul. Ma ei tea 7M mootori kohta ,aga kas 3.5 bari 4k juures vähe pole?
Ise pakuks et turbo vigane sellise suitsemise ja nähtuste peale.

_________________
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.08.2017 15:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2789
Asukoht: tartu
Boost lekib mingimoodi keskosasse kuidagi ja pressib 1 bariga õlisurvele vasu tundub tõesti loogiline. Küsi selle foorumi kasuajalt "Rein" kas ja kuidas see võimalik on, ta palju turbosid remontinud

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.08.2017 23:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 830
Asukoht: Tartu
Kas turbol õli restrictor on, kui suur?

_________________
CA18DET best et 11.41s 201kmh


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.08.2017 7:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 641
Asukoht: Keila
Jah on. 3.2mm.
Ära vool on 22mm.

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.08.2017 20:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2011 11:37
Postitusi: 126
Asukoht: Vantaa, Porolandia
õli hakkab kärssama ka tühikäigul üldiselt kui on leke turbo keskosast turbiini poolele,

_________________
Nissan 200SX SR20DET blacktop 92` 314kw
Audi RS4 08" 309kw


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.08.2017 8:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4613
Asukoht: Tallinn
Puksidel turbol ei ole mingit restrictorit vaja, kui tagasivool õigesti projekteeritud on.
Paraku 99% juhtudel, kellel seda restrictorit suitsemise vastu vaja on, on teinud mingi vea tagasivooli disainis.

Antud õlirõhu langus on huvitav. Ajusse seda logida sa ilmselt ei saa ja logi saata?

Opeli C20XE hoiab tutika Z20LET pumbaga õlirõhku üle 2500rpm nagu sirge joon 4.9-5.0 bar logi järgi.
Seega 5bar peaks olema igati piisav õlirõhk ka kõrgel pöördel.
Golf-i õlirõhu logi peaksin teisest arvutist vaatama, et lihtsalt võrdluseks tuua, mis õlirõhk on pikalt ilma probleemideta toiminud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
ECUMASTER tooted, tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont, juhtajud - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.08.2017 19:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 641
Asukoht: Keila
Nii. See jama võttis mul moti mõneks ajaks täita ära ja ei viitsinud isegi mõelda enam selle krdi 7M mootori peale.
Eelmine nv vaatasin ja mõtlesin lihtsad sõlmed üle, kuid ei avastanud midagi.

Olin tegelt vaikselt juba leppinud, et juu kolb ikka puuks või midagi muud ebameeldivat. Aga täna oli veidi motti ja kontrollisin silindri surved üle. Üllatuseks, kõik korras. Kella vaadanu härra ütles, et täpselt sama näit igal silindril(loogiline ka).

Taas pöördusin karterituulutuse ja õlipüüduri poole ka kiskusin kõik lahti, kuniks avastasin et jäme 22mm õlivoolik on ennast keskelt lõnksu tõmmanud. Sisuliselt täiesti kinni. Aga nii lolli kohapeal, et ennem ei märganud. Alles katsudes sain aru seekord. Mõnda aega joppisin... :lol:

Vaatasin ka muud osad üle, ning korrigeerisin voolikut. Kenasti kokku tagasi. Mootor soojaks ja juba märkasin, et õlirõhk tõuseb kõrgemale kergelt kiirendades. Vajutasin lõpuks.... ning boost EI mõju. Korras!!! :-D
Nüüd on 4000 peal ~4 bar. Ning sedasi lõpuni.

Liigset õli ei tundu ka enam tulevat :bb

Seega kõik korras ja saan vaikselt edasi arendada :)

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1045 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 70  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11