Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 24.09.2018 19:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1041 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 66, 67, 68, 69, 70  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 18.08.2018 9:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 367
Asukoht: Tartu/Tallinn
Huvitav kokkusattumus su 3.jaanuar 2017.a kirjutatule:
Kuna varem olen igast sodi usa foorumist tõena võtnud, siis väga rusikas rinnal ei suuda seda õelda, kuid väidetavalt. Tavaline Hx40 7M mootoril. "630hp / 800Nm at 1.6 bar boost on stock cams and intake"
Milline on graafik, pole aimugi
.

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.08.2018 16:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2784
Asukoht: tartu
Pihustid sai täiesti lahti tehtud, kuipalju nende reaalne CC võiks olla ma ei tea kuid bensiiniga ja 6 silindrilisel on turboka hp suht sarnane pihusti suurusega...varasema kogemuse põhjal +/- mõni protsent vaid kui segu on 11,5 kandis.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.08.2018 23:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 640
Asukoht: Keila
Päris 600 hobust välja ei meelitanud, kuid ega palju puudu pole. :-D

376Kw ja 630Nm tuli rattast. Optimistliku arvutusega saab pea-aegu 600Hp mootorist. :ohshit


Pihustid on mul Denso 195500-1370:

Flow rate: 584cc/min @ 42psi

Supral on maks kütuse rõhk vist 68psi. Ehk supra lati küljes peaks need pihustid ~600CC olema. :)



MIs siis vahepeal on olnud...pikemalt...

Paar nädalat tagasi tekkis kummaline sumpa lõris. Ajasin jupi aega taga seda heli. Ilmnes ainult siis, kui vajutada "paremat" pedaali. Paar päeva sõitsin ära, siis ei andnud hing rahu ja võtsin väljalaske alt ära ja juppideks. Kõik tundus kena ja ladusin hooolega kokku tagasi, lootuses, et mõni liide oli kehvasti vms.
Paraku lõrin ei kadunud. Veel üks sõidu päeva. Lõrin vist valjeneb ja tunudub, et turbo rakendub 500 pööret hiljem.
Võttis juba päris nõutuks. Ajasin üks õhtu garaazi, vahtisin kolle poole ja toetasin turbole ühe käe, ning kostus kolks...Turbo täiesti lahti. Kõik neli mutrit lahti. Vahetasin mutrid "Pikemate vastu" ning panin kangemad seibid, kuid kahjuks oli juba hilja ja tihend täiesti kutu.

Kuna Düno plaani oli paika pandud, sai tehtud pisem "hooldus". Uus õli, filter, uus õhu filter, uus EGT andur (vana suri ära), turbo tihend ja veel 7 pisi-asja. Paigaldatud sai ka Knock kell, mis ajuga ühenduses ja ehk ka veidi ohutust lisab. :)
Nipet-näpet sai kapoti all ka kenamaks tehtud.


Eelmise nädala lõpus käisin tartus autot taas seadistamas. Eesmärgiga seade üle vaadata ja võimalusel veidi juurde võimsust lisada. Varasemalt oli maksimum 320Kw tagarattast, kuid ohutuse eesmärgil jäi igapäevaselt 300Kw. Map andur sai uus 4Bar, sest boosti piik kippus vahel üle 1.5bar käima, kuigi target 1.25bar.


Seadistamise päeval ilm just jahe polnud, kuid ei midagi hullu ka. Peale mõningast sättimist tuli tagarattast jõudu 376Kw ja 630Nm, mis siis optimistlikul arvutusel annab mootorist ligemale 600Hp ja 730Nm :mrgreen:
Turbo rõhk 1.6Bar

Seade on palju parem kui ennem. Jõud ühtlasem, ja mootor tundub erksam igas vahemikus.
600CC pihusti on 100% avatud....see jõud on ühtlasi maksimum ohutu piir originaal kepsule ja diffrile. :oops:

Öösel kell 1.30 hakkasin Tartust tagasi liikuma. Suureks rõõmuks sõitsin ühe 70 ala veidi pikemaks ja Hr. politseile kohe sülle. Tegelikult jälgisid vist juba varem. Aga jah, tehti noomitus ja sooviti head teed. Tore, et veel on ka mõistlike sinikuubesi olemas.

18.08 oli Edra viimane üritus, kuhu ennast ka regasin. Lootus oli sõita madalat 12s. Liimiga kaetud rada justkui oleks võinud head 60 jala aega ka lubada. Kahjuks ei olnud ei pidamist ega ka õiget jõudu. Sai vaid kaks sõitu teha, mis mõlemad läksid täiesti võssa. Lihtsalt ei oska enam sõita :D Kord ei saanud neljandat käiku sisse, ja teinekord ei saanud teist ja kolmandat sisse.
Kolmas sõit oli finaal sõit. Kuna ilm oli palav ja sisselaske temp oli kohutav, siis eemaldasin autol esi tule ja ka pargi. Võtsin sõitu rahulikult, et saada mingigi aeg kirja. Start oli rahuldav, ning ilma Flat shiftita kenasti lõpuni. Kahjuks varastasin, seega olid sõidud sõidetud :D

Ajaks 12.9, 180Km/h, 60 jalga 2.1. Jabur on see, et ma olen selle autoga sõitnud 60 jalga 1.9, kui oli vaid 300Hp.
Hiljem selgus, et esi tule eemaldamisega olin katki teinud Blow offi vaakum volla. Seega rõhk oli jumal teab kus ja õiget jõudu polnud ilmselt. Lisaks oli sisselaske temp ligemale 100C. Maanteel sõites kukub temp alla, ning jõudu mõnuga, kuid dragi jaoks on praegune sisselaske toruse lahendus jama. Kuum mootoriruum kütab meeletult ja see ei ole üldse hea.

Plaan on sisselase nüüd ringi teha. Mis ja kuidas...kas lasta teha uus kolle, muuta olemasolev või kasutada 2JZ-i oma...?


Üldiselt on väga vinge. Üks päev käsin pulmas ja järgmine päev dragil :mrgreen:




Paar pilti:

600Hp graafik
Pilt

Preili poseerib :)
Pilt

Pilt


Supra poseerib
Pilt

Pilt

Pilt

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.08.2018 12:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 640
Asukoht: Keila
Miskid mured on tekkinud. :ohshit

Edra viimasel sõidul oli tunne, et auto ei liigu nagu vaja. Kuna nagunii oli üritus minu jaoks ebaõnnestunud, siis väga ei viitsinud seal süveneda enam. Peale viimast sõitu avastasin haapsalus, et Bov-i minev vaakum oli viga saanud ja pidasin seda süüdlaseks. Koju kulgesin rahulikult, sest miski anomaalia oli õli rõhuga ja olen nüüd paar korda vaid poes „piima“ järel käinud.

Eile sõitsin pikema tiiru. Miski 30km sõitu, pööre 2000 peal kukkus õli rõhk kolinal 0-i peale ja jäigi sinna. Jäin seisma. Ootasin 10 min. Et õli valguks, ning vaatasin varrast. Õli kenasti maksimumi peal. Panin käima. Tühikäigul õlirõhk praktiliselt 0. Pöörete peale veidi tõuseb. Vajutasin rohkem kohapeal ja 3500 pöörde pealt lõi õlirõhu ülesse 3+bari peale. Hakkasin vaikselt kodupoole liikuma. Aga õlirõhuga miski jama. Ühtlase pöördega hüpleb rõhk 0.5-3.5 bar vahe. Ja nii kogu aeg.
Lasin korra paar käiku kõrgemale ning rõhk püsis ilusti 4+bar. Aga niikui kukub pööre 1000 peale, hakkab miski anomaalia pihta.

Panin hiljem õhtul auto uuestu käima, tegin paari km ringi ja rõhk käitub nagu peab. Seega trikitab kuumaga ainult.
Kas läheb „aftermarket“i kell kuumaga lolliks, kas läheb õli ulme kuumaks, kas on saaled kulunud, kas on õlipump kulunud? Ise-enesest tahan nagunii uue ja kangema õlipumba panna, kuid...600.- nii igaks juhuks sisse jälle visata!?
Tehase õlirõhu andurit ma uue ajuga tööle ei saanud.
Ilmselt on mul kas vigane originaal andur(erinevad andurid eri kelladel), miski muu kala, või on tehase kella plokil viga.
Ilmselt mõistlik see tehase kell tööle saada, siis saan midagi juba välistada.

Kogu õli süsteem on mul 100% originaal.



Teine mure on rõhuga. Ette on antud 1.6bar, mis püsis kenasti tartus seadistades, Tartust keilasse ja veel paar päeva sõitu. Nüüd järsku üle 1.1 ei lähe. Ilmselt sõistin ka haapsalus 1.1bar rõhuga. Pluss sisselaske temp oli üli kõrge. :(
Eile kontrollisin 4 korda lekkeid ja no ei ole. Kõik klambrid kinni, vaakum vollad terved ja küljes. Aga samas muud ei saa ju olla? Hakkan peagi sisselaset ümber tegema ja siis pean nagunii kõik pulkadeks kiskuma. Ehk on viga kuskil peidus(mõned liited on tiiva sees ja mujal peidukates).

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.08.2018 14:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 332
Asukoht: Tallinn
Õlirõhu andur?... toide, ühendused?

_________________
500+HP GT4
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.08.2018 8:31 
Eemal

Liitunud: 30.09.2008 8:50
Postitusi: 123
Asukoht: Tartu
Ennem kui kõige hullemaid mõtteid mõtled, proovi mehaaniline õlirõhu kell külge panna.

_________________
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.08.2018 9:48 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1325
Asukoht: Tartu
Esialgu ehk tõesti teist andurit proovida.
Samas kui hüpleb 3 baarise amplituudiga, siis ehk reduktsiooni klapp, mis võib trikitada.
Sest pump ju pumpab...

_________________
C126 ; W203 ; W201


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.08.2018 12:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 332
Asukoht: Tallinn
rst kirjutas:
Ennem kui kõige hullemaid mõtteid mõtled, proovi mehaaniline õlirõhu kell külge panna.


+1

_________________
500+HP GT4
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.08.2018 19:09 
Eemal

Liitunud: 03.02.2008 23:48
Postitusi: 7
Asukoht: Eesti
Vaata õlifilter ka üle.

Mul kunagi MB'l oli õlirõhk külmalt 1,5bar(ikkagi vähe), soojalt pöördel olemas, aga alla 1500 pöörde kukkus nulli, 1500'st ülespoole hakkas rõhk kerkima, 3000 juures 3+bar.
Õlifilter välja sai võetud, siis oli kõva nagu kivi ja pudenes lõpuks näppude vahel kildudeks.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.09.2018 22:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 640
Asukoht: Keila
Õlifilter sai kolm nädalat tagasi uus pandud. Aga vaatan üle.

Paar anomaaliat on veel. Kardan halvimat tsenaariumit seekord...

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.09.2018 22:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 640
Asukoht: Keila
Vahelduseks panin auto põlema....

Mõni päev tagasi tegin väikse sõidu, ning umbes 1km ennem kodu lõi salongi kummalise kärsaka, sellele järgnes kiiresti tossuvine auto järel, ning mõni hetk hiljem sain aru, et kapotialune põleb. Kuna salongis oli vaid 2kg kustuti ja olin selleks hetkeks kodust vaid 500m kaugusel, keerasin süüte välja ja veeresin kodupoole. Mõned meetrid ennem kodu teeotsa lõi leegi kapitivahelt välja nii paremalt küljelt, kui ka klaasi juurest, see hetke hakkas pea päris kiiresti kalkuleerima, mida ja kuidas teen. Hoopealt keerasin koju sisse(maja on sõuduteest 50m kaugusel), jätsin auto sissesõidu tee keskele, rabasin pagassit kustuti ja avasin kapoti...leek oli juba üsna äge, ning sellel hetkel tundus, et masin põleb maha...

Tuli oli peamiselt turbo ja väljalaske kolle kohas...2kg kustuti lasin paari sekundiga tühjaks, see paraku ainult summutas leeki ja lõke mu 7M-i all huugas täie jõuga edasi...

Tormasin tuppa, kus oli kaks 6kg kustutit veel...nii umbes kolme sammuga olin toas ja teise kolme hüppega tagasi auto juures, kuid juba oli leek saanud uue hoo, tule kuma tundus ka auto all. 6kg oli suunav voolik, millega sai edukamalt kolle peale lasta pulbrit, ning leek õnnestus mõnekümne sekundiga maha saada. Paari hetke pärast ilmnes väike tuluke siin-seal, kuid see käis kähku kustu.

Kui enam paar minutit uuesti leeke näha polnud, läksin lähima kuuse alla, tegin väikse okse ja läksin kahjusi hindama, ning süüdlast tuvastama.

Esialgu tundub, et turbosse peale minev hüdroscandi õli voolik on liite kohast lekkima hakanud ja see lendas otse turbo kuumakoja peale, turbo koti vahele, ning VL kolle peale. See seal ilmselt tuld ka võttis. Kahjuks on ära põlenud ka jahutusvedeliku voolik, ning süsteem tühi. (Hiljem selgus, et jahutusvedelik oli nii 1km kaugusel juba eemaldunud).

Kahjudeks on seega mõned voolikud, kuuma kott, paar lähedal olnud jullat, ilmselt kuuma saanud kaan, tahmane kapotialune, põlenud kapoti matt...ning kindlasti veel midagi. Hetkel tirisin katuse alla ja ootan kuiva ilma, et siis veidi puhastada ja lahti võtta. :(

Kõige hullemast pääsesin tänu sellele, et olin kodule lähedal ja kodus olid suured kustutid.
Tegelikult on suht kurb, närvid läbi ja mott kadunud...Päris palju tuleb uueti ja ümber teha. :?

Paar pilti:
Pilt

Pilt

Pilt

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.09.2018 23:46 
Eemal

Liitunud: 22.03.2011 2:29
Postitusi: 5
Vahel ikka veab meeletult selliste asjadega ja hetkel läks sul ikka väga õnneks, et kodust 500m kaugusel olid. Muidu saaksid ilmselt vraki pilti siia postitada. :( Ma enda saabile ostsingi just sellise õnnetuse tarbeks 6kg kustuti. Inimesed naeravad küll, aga fakt on, et sellega läheb juba tunduvalt suurema tõenäosusega õnneks kui väiksemaga.

:bb

_________________
B204R


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.09.2018 23:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 640
Asukoht: Keila
Läks õnneks jah nii, et kõige hullem õnnestus päästa. :)

Supra pagassi läheb ka nüüd 6kg kustuti. Väiksemal pole pointi.

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.09.2018 7:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 515
Asukoht: Põlva
Kurb kuulda aga hea, et niigi läks.

Endal hobi pillil juba ehitse staadiumis oli plaan panna 6kg kustuti. Kustuti on kaasreisija istme taga, kust on seda võimalik kiirelt haarata. Kasutan sedasorti kinnitust:Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.09.2018 22:08 
Eemal

Liitunud: 16.01.2005 23:40
Postitusi: 57
Asukoht: tartu tõrvandi ringtee
Miks ei kasutata co kustutit,vähemalt kui midagi järele jääb on lihtsam koristada?Mul enda autol co.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1041 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 66, 67, 68, 69, 70  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11