mulk kirjutas:
Pidingi tegelt juba varem küsima, et kuidas sa turbo õli tagasi mootori saad nii madala turbo paigutuse puhul.
Ilmselt päris hästi ei õnnestu ilma vahepaagi ja pumbata.
Kuskil mingis teemas Mihkel teoritiseeris antud teemal ja tegi jooniseid ja ehk ka katseid, kuidas ilma pumbata õli tagasi karteri saada kui äravool on alpool õli tasapinda.
Täna sain rohkem katsetada ja tundub,et siiski on suitsemises süüdi turbo ise.
mulk kirjutas:
Tulles tagasi "suuer/väikse" teema juurde, ma usun, et enamus on nõus väitega, et 500hj turbo on 500hj jaoks palju meeldivam kui 800hj turbo 500hj võimsuse jaoks, olgu siis mootoriks mis iganes essi mootor.
Kui kolb,keps ja mõned asjad veel oleksid vahetatud siis oleksin nõus,et 500hj jaoks oleks kõige meeldivam 500hj tootev turbo, kuid antud juhul läheks see mootor 500hj turboga kindlasti laiali enne 500hj piirini jõudmist.
mulk kirjutas:
Ja mõõtühikuna ei sobi "tuleb vaakumist välja",
ega ka mingi x rõhunumber
Antud mootori puhul sobib "tuleb vaakumist välja" minuarust väga hästi mõõtühikuks,sest juba 0,05bar-i annab tuntava jõulisa.Samuti ei saa aru miks 0,4bar-i on lambi number,sest ongi ju plaanis esialgu 0,4-0,5bar-iga sõita.
mulk kirjutas:
Muide, kas ma olen kehvasti lugenud, või pole mainitud, millega mootorit juhitakse
Oled kehvasti lugenud
mulk kirjutas:
Ilmselt vanose delete kit on põhjustatud kasutusel oleva aju suutmatuses nukkasi regullida
Sellel mootoril on üks vanos(sisselaske nukal) ja vanos delete põhjus polnud selles, et aju temaga toime ei tule.