Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 09.05.2024 4:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 316 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 15.07.2012 20:04 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Nujah, ma olen realist. Ei näind olukorda, aga kuuldavasti oli kohati pidamise probleemi ka.

Teppan sõitis aastaid tagasi ju 2.7 (ca 210hp vast) E30`ga 13-sekundi lõppu mälu järgi, eks ta kommenteerib ise kui nägema satub.
Kui auto kokku viitsiks panna (juba 2-3 aasta pärast värvimist jookseb), saaks järgi proovida. Viimati sai muidugi VEMS peale ja Göteborgis seade tehtud.

Aga dünosse loodame ikka varsti saada, pink on aus, aga hetkel on puhkuste aeg.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.07.2012 21:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
Tulen ka vaatama mingiaeg ;)

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.07.2012 21:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2011 21:15
Postitusi: 200
hents99 kirjutas:
Nujah, ma olen realist. Ei näind olukorda, aga kuuldavasti oli kohati pidamise probleemi ka.

Teppan sõitis aastaid tagasi ju 2.7 (ca 210hp vast) E30`ga 13-sekundi lõppu mälu järgi, eks ta kommenteerib ise kui nägema satub.
Kui auto kokku viitsiks panna (juba 2-3 aasta pärast värvimist jookseb), saaks järgi proovida. Viimati sai muidugi VEMS peale ja Göteborgis seade tehtud.

Aga dünosse loodame ikka varsti saada, pink on aus, aga hetkel on puhkuste aeg.


Seda ei tea me keegi palju praegu minu autol jõudu on, aga võrdlus e30-nega on natuke kohatu, sest pfl e30 on ju vähemalt 400kg kergem kui minu touring.Mis puudutab pidamist siis "oli kohati pidamise probleem" on küll väga tagasihoidlikult öeldud :-D .Näiteks esimene sõit mis tegin oli ajaks 15,0@177km/h 60feet 3,0s(1 ja 2 käiguga polnud pidamisest juttugi ja ka kolmandaga tuli korraks gaasi tagasi lasta).
Iga järgneva sõidu võtsin järjest rahulikumalt(kohalt minema nii,et ratast praktiliselt ringi ei tohtinud lasta ja peale teise käigu siise panekut tuli gaasipedaaliga ikka väga rahulikult ümber käia) ja iga järgneva sõiduga parandasin tänu sellele ka aega.Ise olen täiesti veendunud, et oleks eile lõpuks ka 12-nega algav aeg ära tulnud kui oleks rohkem sõita saanud.

_________________
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.07.2012 21:52 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Ok ok. See polnd otsene võrdlus, vaid näitabki, et tegelikult aeg ei võrdu alati auto suutlikkusega. Tuleb mängu raja faktor, ilmastiku olud jne.

Mitte, et auto on nõrk, vaid aeg pole just kõikse lubavam, aga miks? Pidamine + kaua pole ju sõitnud ka ehk kogemus.

Eks tuleb areneda lihtsalt, homme tegelemegi sellega :)

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.07.2012 22:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2011 21:15
Postitusi: 200
Vot see on juba mehe jutt :-D Nüüd, aga küsimus laiale ringile kas TOYO R888 225/40R18 92W XL (SG-SOFT) TL võiks olla hea valik või peaks pigem ikka GG/2G-MEDIUM seguga TOYO-d võtma?

_________________
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.07.2012 9:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
aeg on minu arust väga hea, kui poole maa peal saab alles turbot kasutada. Üldjuhul näitab lõppkiirus ikka auto võimalikku jõudu. Aeg näitab pidamist ja ka jõudu :)

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.07.2012 17:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kõike peabki võtma kaalu/hj suhte alusel, mitte pelgalt mootori nri järgi.

E36 Toruing'u tühimass ilma vedeliketa on 1440 kg, turbokola, kütus, õlid, sõitja jne otsa teeb reaalselt ~1600 kg ja tqhq.ee kalkulaator (http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62 ) annab sellisel juhul tulemuseks 385 rwhp. Enamasti on see vähemalt suurusjärgu osas õige olnud.

Sandri M5-le andis 1800 kg'se stardimassi ja 211 km/h trap speedi juures ~700 rwhp. See jõud tuli 1.05 bar'i juures.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.07.2012 20:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2011 21:15
Postitusi: 200
Eile sai käidud jalle drag-i võistlusel, kuid tulemus pole veel endiselt see mida ootaks.Kindlasti on mitte eriti hea aja süü ka minul, sest startimis oskus on pehmelt öeldes veel halb.Samuti sai selgeks ka see, peab ikka kindlasti järgmiseks võistluseks launch controli ja shift light-i ära ühendama.
Õnneks muidugi sai aega siiski parandatud ja tehnika pidas hästi.Parim aeg siis seekord 12,6s@185km/h(rehviks Toyo R888) ,kuid kuna ükski start ei õnnestunud just hästi siis arenguruumi veel kindlasti on ;) .
Vahepeal sai autole veel külge ka Alcon-i kolmekettaline sidur ja ühemassiline hooratas.

_________________
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.07.2012 13:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Stardid olnuks paremad kui burnoutides oleksid rajumalt käitnud....inreal oleks see autole isegi ohutum olnud :) 11s on selle autoga võimalik küll kui see asi hästi pidama saada.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.07.2012 21:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2011 21:15
Postitusi: 200
Usun ka ise, et kui isegi varem ei oleks auto 11s võimeline olnud siis nüüd vast juba võiks olla.Nimelt sai siis täna dünos käidud ja esimene tõmme sellise seadega nagu viimasel kiirendusel käidud sai oli 410rwhp.Siis sai vaikselt süüdet hakatud näppima ja kõige parem tõmme oli juba 466rwhp(536hj mootorist), aga kuna sellel tõmbel tundus, et oli kuulda kerget detot siis sai igaks juhuks veits tagasi tõmmatud ja tulemuseks jäi 514hj ja 600nm mootorist @ 0,8bar.Kuna 630cc pihustitel oli duty cycle sellel tõmbel juba 83% siis usun, et see nr on üsna tõene.
Arvan, et sealt esialgu edasi ei hakka minema ja igapäeva autole(loomulikult siiski ainult suvel) on selline jõunumber täitsa paras :-D

_________________
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.07.2012 22:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kus dünos käisid?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.07.2012 23:03 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Maksimi juures.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.09.2012 23:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2011 21:15
Postitusi: 200
Siin teemas pikalt vaikus olnud, kuid muutunud on palju.Täpsemalt siis andis vahepeal targem järele ja peale rõhuga liialdamist läks puru esimese silindri kolb(deto jälgi polnud).Juhtus see peale pikemat piinamist ja ca 1,0-1,1bar-i rõhu juures.Mootorit lahti võttes selgus ka see, et arvatava 10,5 surve astme asemel oli surve aste hoopis 10,8.Nagu jutust järeldada võib on mootor tänaseks algosadeks võetud ja käib uute juppide valimine ;) .Tegelikult ongi veel lahtine, et mis tootja kepsu kasutada, aga hetkel kaldun Carrillo poole(valik siis kas PPF või Carrillo, aga paljude jutust võib järeldada, et PPF-i keps just eriti kvaliteetne pole ja kaks korda mootorit ehitada ei viitsi).Üsna kindel on ka see, et järgmine aasta sõidan E85-e pealt seega läheb vahetusse ka kogu kütuse süsteem.
Vahepeal on autole ka soetatud uued pidurid.Taha lähevad nüüd AP Racing-u nelja kolviga CP 5200 sadulad ja 315x28 kettad, ette AP Racingu kuue kolviga sadulad ja 356x32mm kettad :-D

_________________
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.09.2012 8:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
mis mõõdus sul need kolvid on mida sul 5tk üle jääb? :)
Selline staatiline + Selle kaane dünaamiline + 15-16 PSId = kindel värk et miski puruneb kuid minek võis magus olla :-D

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.09.2012 17:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Esimesel lehel on lause et raudpolt üle 0,5Bari ei lase :-D Süües kasvab isu, eks nüüd saabki tugevam sisu :-D Sellegi poolest lahe pill. Tagasihoidlikus pole edasiviiv jõud :-D :bb

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 316 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 62 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11