Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 11.05.2024 14:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 27.03.2006 16:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2006 23:40
Postitusi: 86
Tervist,

Kuna turbo autode puhul suhteliselt võihk, siis heameelega riputaks oma auto siia ning kuulaks ka häid nõuandeid.

Autoks siis Mitsubishi Outlander, 2.0Turbo 200 hp ja 300 Nm.

http://www.hot.ee/justme/mitsu1.jpg
http://www.hot.ee/justme/mitsu2.jpg
http://www.hot.ee/justme/mootor.jpg

Mõteteks on siis lihtsalt parandada auto sõidetavust. Peast on läbi käinud siis sellised ideed:
* sisselaske torud ning originaal filtri kast välja vahetada koonuse süsteemi vastu
* intercooleri torude vahetamine paremate vastu
* väljalaskes mõned muudatused võibolla

Praeguse seisuga tuleb turbo taha kuskil 3000-3500 pöörde juures ja kuskil 5500-6000 on hing kinni, kas antud modifikatsioonidega saaks tuua seda momenti madalamale ning kestaks kauem?

Ette tänades,
Rain


Viimati muutis JustMe, 27.03.2006 18:33, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2006 17:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Cooleri torustiku vahetusest ilmselt väga suurt kasu antud hetkel pole, kui cooler sama jääb.
Praegu küll lihtsalt voolikud aga läbimõõt paistab neil suht suur olema.
Väljalaske muudatused aitavad selles nimistus ilmselt kõige rohkem.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2006 19:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 18:45
Postitusi: 109
Asukoht: Tallinn
See peaks ju deforsseeritud EVO mootor olema. Kas kuskil netiavarustes pole inffi kuidas see jõud sinna mootorisse tagasi saada? Vaevalt, et nad rauda nõrgemate osade vastu vahetasid võrreldes EVO'ga...

_________________
Liikurid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2006 22:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Ära hakka selle sisselaske, koonuse ja väljalaskega pragu jamama. Nende kasutegur on suhteliselt ettearvamatu.

Proovi leida talle mõne hea tootja chip ja sellest peaks esialgu juba täitsa piisama... :)

EDITED: Proovisin netist leida et kes siis pakub sinna chippi aga ega sedasi kiiresti otsides ei leidnudki. Võib olla liiga värske mudel veel?

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2006 22:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2006 23:40
Postitusi: 86
Mootori sisu kohta pole tõesti veel suutnud infot leida, küll aga väideti et vähemalt erinevad on sisselase, väljalase, turbo, intercooler, nukad, kütusesüsteem ja aju.

Kolvide ja kepsude kohta ei tea küll öelda.

Üldiselt ei leidu euroopas ühtegi firmat, kes Outlander Turbole midagi pakuks. Üks firma pakub , et progevad aju ümber. Aga muud ei midagi.
http://www.digitaltuning.ch/php/product.php4?id=2010

Ja kuna USAs Turbot ei pakuta, siis ongi seda infot suht vähe.

Joel kirjutas:
See peaks ju deforsseeritud EVO mootor olema. Kas kuskil netiavarustes pole inffi kuidas see jõud sinna mootorisse tagasi saada? Vaevalt, et nad rauda nõrgemate osade vastu vahetasid võrreldes EVO'ga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2006 23:01 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Esimene suur pidur vast on katalüsaator, kui sa puukallistaja ei ole, siis vaata mida sellega teha annab :)

Seal inimesel sama mure: http://www.mitsubishi-forums.com/t4177- ... o-2005.htm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2006 10:03 
Eemal

Liitunud: 24.03.2006 12:23
Postitusi: 267
Katalüsaatorid jah sellised asjad, et näiteks Subarul annab nende ära koristamine kohe ~10 hj juurde. Samaaegselt oli Euroopa versioon 200 hj katalüsaatoritega (2 tk.) ja USA või mingi jaapani versioon ilma kattideta 210 hj. Jutt siis Legasy 2000 -st.
Samas võib katalüsaatorid lasta teha poltühendustega, nii, et ülevaatuseks saab alla tagasi panna, muidu sportresonaator asemele. Kusjuures tihti piisab ka ühest katalüsaatorist, kui mootor muidu korras.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2006 10:06 
Eemal

Liitunud: 24.03.2006 12:23
Postitusi: 267
EVO-del ju üldse frontaalne intercooler, mis kindlasti ka võimsam. Kui chippi panna võiks ka cooler parem olla.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2006 12:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.01.2005 22:28
Postitusi: 36
Ar21 kirjutas:
Katalüsaatorid jah sellised asjad, et näiteks Subarul annab nende ära koristamine kohe ~10 hj juurde. Samaaegselt oli Euroopa versioon 200 hj katalüsaatoritega (2 tk.) ja USA või mingi jaapani versioon ilma kattideta 210 hj. Jutt siis Legasy 2000 -st.
Samas võib katalüsaatorid lasta teha poltühendustega, nii, et ülevaatuseks saab alla tagasi panna, muidu sportresonaator asemele. Kusjuures tihti piisab ka ühest katalüsaatorist, kui mootor muidu korras.


ilmselt sa mõtled Legacy 200. Kas garantii ei lõppe kui sa seal katte ja asju hakkad ära võtma?

_________________
RALLI ART


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2006 13:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2006 23:40
Postitusi: 86
Eks muidugi päris kõike kah teha ei saa. Arvan, et kati eemaldamine küll garantii kallale päris ei roni, chip aga küll. Eks see sõltub kah väga palju, et kas juhtub midagi või mitte ning siis vaadatakse üldiselt juhtumit eraldi. Vähemalt Mazdas oli nii minu eelmise autoga, mis päris stock ei olnud :)

Axxept kirjutas:
Kas garantii ei lõppe kui sa seal katte ja asju hakkad ära võtma?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.04.2006 16:56 
evo konedel on tänapäeval kuidagi väga nõmedalt väikesed õhufiltrid ja kogu se õhuvõtu osa on juba kinni poodud.
Teine asi mis olen täheldanud on mingi teema stock bypassiga, tundub et tootjad ikka veel ei suuda seda korraliku valmistada. erinevatel evodel on selle vahetusest korraliku vastu (asendamine bovi vastu juba maitse asi)üsna paljud kinnipoomised ja muud mured kadunud.
Väljalaske teema on nagu ikka turbokonel, mida vähem ja suurem see on seda parem.
Kapoti all olevat intercoolerit seal väljalaske kolle vahetus läheduses hüütakse tegelt interheateriks mitte cooleriks juba ammu :) ükskõik kui suur scoop kapotile topitakse se ikkagi ei toimi ega hakkagi toimima.
Füüsika vastu lihtsalt ei saa :)
Põhjus miks seda sinna topitakse on puhtalt tootjate soov kulutusi kokku hoida :)


Üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.04.2006 14:09 
Eemal

Liitunud: 09.04.2006 13:48
Postitusi: 11
Asukoht: Tartu
Tere leidsin küsimuse, mis ka mind ennast ükspäev hakkas huvitama täpsemalt ja tahaksin natukene teidki selles osas valgustadada mida ma leidsin.
Tsiteeri:
Mootori sisu kohta pole tõesti veel suutnud infot leida, küll aga väideti et vähemalt erinevad on sisselase, väljalase, turbo, intercooler, nukad, kütusesüsteem ja aju.

Kolvide ja kepsude kohta ei tea küll öelda.
Mina natuke oskan vastata detailide kohta mis on Evolt pärit : kõigepealt mootori plokk peaks olema sama 4G63 mis Evolgi kuid ta on disainitud Outlanderi tarvis ja ta ei ole täpselt samasugune kui Evol. Evolt konkreetselt on pärit:väntõll, hooratas, nukad, sisselaske klapid, ja muud väiksemad pudinad. Kui täpsemalt tahate ütelge, mis detail huvitab ja ma võin järgi vaadata, aga suuremalt osalt põhineb mootor tavalisel 2,0 mitsu mootoril ja kestvuse huvides ei ole väga mõistlik väga palju jõudu sinna juurde lisada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.04.2006 0:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2006 23:40
Postitusi: 86
Küsimus Rainerile, ehk oskad öelda kuidas piduridetailid klapivad? EVO V, VI või VII 'ga. Soov oleks teised klotsid panna aga nagu ikka, Outlanderile ei pakuta eriti miskit.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.04.2006 21:31 
Eemal

Liitunud: 09.04.2006 13:48
Postitusi: 11
Asukoht: Tartu
Natukene vaatasin su küsimusele vastust, aga esialgu ei midagi rõõmustavat. Outlander Turbo piduriklotsid on täpselt samad kui tava Outlanderitel ja mingitel muudel Mitsubishidel neid ei kasutata, B grupi klotside osas ka mingit kattuvust ei näita, aga kunagi ühes Ameerika neti varuosapoes ma nägin, et pakuti Outlanderi klotside sobivust Chrysler Sebringu klotsidega, aga pole jõudnud konrollida ja pead selle, eest ei anna, aga kui aega saan, siis annan vastuse ka sellele küsimusele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.04.2006 8:58 
Eemal

Liitunud: 24.03.2006 12:23
Postitusi: 267
EVO-l ju 280 hobust, Outlanderil 200. Kasvuruumi peaks ju olema küll.
Või pole see mootor ikkagi sama nagu EVO - del ?
Endal küll nagu kusagilt kõrva jäänud, et deforseeritud EVO mootor põhimõtteliselt (nii ka reklaamivad). Kui ta tegelikult on rohkem siiski lähemal tavalisele Mitsubishi 2,0 -ile, siis ta loomulikult ei kannata erilist forseerimist.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 38 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11