Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 1:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.04.2006 11:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Deforseerida saab ju ka nõrgemat mootori sisu kasutades.
See tõmbab sel juhul väga suured piirid.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.05.2006 16:10 
Eemal

Liitunud: 09.04.2006 13:48
Postitusi: 11
Asukoht: Tartu
Vastuseks ühele sinu teisele probleemile: Turborõhu vooliku saad tuua salongi kõrvalistuja jalgade juures oleva juhtme läbiviigu kaudu, tõenäoliselt on sealt ka su signalisatsiooni juhe salongi viidud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.05.2006 16:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2006 23:40
Postitusi: 86
rainer kirjutas:
Vastuseks ühele sinu teisele probleemile: Turborõhu vooliku saad tuua salongi kõrvalistuja jalgade juures oleva juhtme läbiviigu kaudu, tõenäoliselt on sealt ka su signalisatsiooni juhe salongi viidud.

Selle leidsin juba üles jah, tänks :)

Rõhku näitab kell siis kuni 1.0 bari ca 3500 pöörde juures, 6500 pöörde juures kuskil 0.7.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.09.2006 21:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2006 23:40
Postitusi: 86
Küsimus - mis juhtub kui wastegate kruvi paar keeret peale keerata. Turborõhk tõuseb? Soovitati seda teha, kuid aus olla , siis ei soovi turborõhku küll tõsta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.10.2006 18:05 
Eemal

Liitunud: 09.04.2006 13:48
Postitusi: 11
Asukoht: Tartu
Kuna ei pea inglise keeles väga tugevaks panen sulle siia, mis leidsin.
Diferentsiaali korpus on sama, mis evo 8- l ja 9- l samuti laagrid ja pooltelje otsad, mis korpusesse lähevad. Ülejäänud asjad on sarnased Pajero Io le(meil Pinin) ja Space Wagon neliveolise variandiga. Vaevalt keegi täpselt sulle ütleb, et 1:1 mingi LSD sinna sobib eks ta rohkem selline proovimise versioon ole.
Mingisugused LSD komplektid leidsin ma siit(www.rallyshop.ee) uuri äkki teavad rohkem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.04.2007 0:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2006 23:40
Postitusi: 86
Küsimus selline, et millistele autodele annab panna elektroonilist turborõhu kontrollerit (boost controller) ? Et kas antud vidina install sõltub ka auto turbosüsteemi ehitusest või annab seda suhteliselt igale masinale paigaldada?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.04.2007 2:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Saab igale autole installida.
Originaal solenoid jääb üldjuhul lihtsalt "õhku" reguleerima :-D

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.04.2007 10:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2006 23:40
Postitusi: 86
Siit nüüd teine küsimus, et milline boost controller on hea? Millised need variandid üldse on, tean vaid Apexi ja HKS omi aga mis neil nagu erilist vahet on?

Hea oleks, et näitaks rõhku sõiduajal, maksimum rõhku ja saaks panna vähemalt kaks erinevat seadistust, mida saaks siis nupuvajutusega vahetada. Ma saaks siis oma praeguse mehaanilise boostikella ära võtta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.04.2007 10:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
http://hestec.datamappi.com/verkkokauppa/index.php?main_page=product_info&cPath=51&products_id=156&zenid=c2b5e67aeb269b86edb69c665d3b27a0
Selline on ka üks võimalustest :)

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2007 21:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2006 23:40
Postitusi: 86
Küsimus veel selline, et kas el. boost controllerit on raske paigaldada? Ehk on selleks vaja keevitamist/puurimist või mismoodi see solenoid paigaldatakse?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2007 23:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
kui salongist mootoriruumi juhtme vedamiseks tõesti mingit võimalust ei õnnestu leida,siis võib puuri vaja minna küll :) muu peaks olema juhtmete ühendamise vaev + solenoidi paigaldus vaakumvooliku vahele...

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.04.2007 0:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2006 23:40
Postitusi: 86
junsu kirjutas:
kui salongist mootoriruumi juhtme vedamiseks tõesti mingit võimalust ei õnnestu leida,siis võib puuri vaja minna küll :) muu peaks olema juhtmete ühendamise vaev + solenoidi paigaldus vaakumvooliku vahele...

Tnx. Sai nati ise kah erinevaid manuale loetud netist ja tõsi ta on , et ei tohiks väga keeruline olla. Ise eeldasin, et peab nati rohkem vaeva nägema. Aga äkki siis saab selle turbo süsteemi endale täpsemalt selgeks kah :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 69 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11