Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 0:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 02.05.2012 23:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 647
Asukoht: Keila
Teen siis ka väikse teema siia. Autoga midagi eputada pole veel ja projekt alles lapsekingades.

Täpsemalt siis autost:
Pikalt juba oli isu isikliku turbotatud E30-e vastu(Vana 323_3.5l vabalthingav oli sõbraga pooleks). Sai siin uuritud ja vaadatud pikalt ja ega midagi hea hinnaga liikuma ei kipu, ning sai nüüd ostetud üks üsna puhtaks tehtud sedaan. Taaskord päästsin auto nõ. surmast ja teen kõik endast oleneva, et masinast saak üks korralik elukas. Rooste on vaid mõnes kohas, ning üldiselt kere heas seisus.

Nagu pealkirjas näha, siis autoks on 89a. 320 FL sedaan, on siin juba kahel kasutajal projektikas olnud(siiani pole midagi vist õnnestunud). Hetkeseisuga põhivärvis must/hall. Välised detailid oli kõik kaasas, kuid sisu on pm. olematu.

Masin saab minu vana auto pealt 3.4l mootori ja manuaal kasti, ning ilmselt ka tolle tagasilla(ketaspidurid).

Masina eesmärk on "pühapäeva auto", millega aeg-ajalt tahan ka raplas ja mujal rada käia nautimas. Auto saab olema kerge. St, et sisu jääbki ilmselt üsna tühi(aga see võib ka muutuda). Originaal keret siiski ei lõigu. Kere võimalikult jäigaks ja sisse tuleb ilmselt ainult kaks istet, ning muu vajalik. Väliselt aga jätan kõik peale velgede ja väljalaske, originaalik.(Ei välista mõnda bmw m tech lisa). Kindlasti tuleb masinale uus värv(100% kindel pole, aga sinine on kuidagi hingelähedane...midagi sillist värvuselt: http://ll.speedhunters.com/u/f/eagames/ ... bmwe30.jpg ).

Tehnilise poolepealt on plaanis(kes teab millal kõik valmis), mootorile programmeritav aju, uued suured pihustid+reguleeritav kütuserõhu seade, väljalase kuni lõpuni toru, ning loomulikult ka turbo. Sisselaske kolle jääb ilmselt originaal, mida on veidi muudetud. Olemas ka väljalaske kolle, mis vajab veid tööd. Ambitsioonid jõu alal pole suured, kuid tore oleks kui 350 hobuse kanti kätte saaks.

Kindlasti mõlemale sillale strutid, jäigem ning madalam vedrustus ja ehk ka suuremad pidurid. Kaalun ka E36 compakti taga silda.
Loomulikult ka LSD peab muretsema!

Peatselt peaks töökojas/garaaziz üks kohta vabanema ja saab auto sisse ajada.


Peale toomist...

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Originaalis oli selline: http://imageshack.us/f/408/20120117160951.jpg/


Ühesõnaga võtsin omale suured eesmärgid ja loodetavasti suudan kõik ka täide viia...paari aastaga. Kiirustama ei hakka, ning eks kõik tuleb järgemööda.

Mõningane areng....

Kere täitsa hea ikka. Mõni koht parem kui lootsin, aga on ka mõni paham koht ka(vasaku karbi tagumine osa on apu) :D

Koristasin sisu täna sodist ära, kraapsin kahlaste kohtadepealt pigi maha ja pesin asja seest puhtaks.

Jätsin päikse kätta kuivama ja tegelesin ka mootoriga. 3.5l-sega on aga pahad lood. Arvasin, et rõngas katki, kuid paraku on taas vänt vigane. Ka ploki kriim liiga suur ja kuskilt vist lekib õli sisse jahutusvedelikku. Tuleb uus plokk, vänt ja saaled. Rõngad peab ära mõõtma, kuid silmaga vaadates olid veel väga head(võiks isegi õelda, et nagu uued.)

Paar pilti.

Arvasin, Imepisike lohk vändal on kogu kurja juur, kuid hiljem selgus, et see on 86a. saaled ja lohul puudub ümber kõrgem äär.

Pilt

Pilt

Teised saaled on paremad...

Pilt

Ja kere:

Tagavara ratta koobas. Rooste puudub täielikult. Värv nagu eilne :D

Pilt

Juhi jalgealune. Kõige hullem koht autos. Ja sealt leidsin ka läbiva augu. Vahetada vaja 5x5cm tükk. Muus osas plekk veel hea.

Pilt

Kõrvalistuja jalgealune on ka paha, kuid auku pole. Kahjuks on mingi tainas põhja punni ära võtnud ja sinna svammi peale kleepinud. Sellest ka vesi ja rooste.

Pilt

Tagaistuja jalgealused on mõlemad väga head:

Pilt

Jupid kast

Pilt

....Väike areng jälle


Nädala vahetusel sain hunniku juppe, ühe osalise spido, paar mootori juppi, sisu juppe ja uue mootori alumise otsa. Ilmselt veel midagi....

Tegin starteri korda. Uued puksid, seest puhastus ja määrimine. Ka ühendused sai uueks tehtud. Väline ilu saabub hiljem.
Kontakt pinnad olid uskumatult roostes. Lihvisin pinnad ära ja katsin vastava tootega, mis ei lase edasisel korrosioonil tekkida ja soodustab ühendust. Kõikvõimalikud mutrid, seibid, poldid lähevad roostevabad.
Pilt


Ka uue spido ploki "tegin". Mul oli kaks toorikut. Ühel ilus terve ja FL sisu, teisel korralik korpus. Pesin kõik jupid puhtaks (sh. ka trükkplaadi piiritusega). Sai täitsa korralik ja ilus. Kahjuks on klaasil paar kriimu. Aga see ei jää ilmselt näha kui asi sees.

Pilt
Pilt



Väike pedant nagu ma olen....
Paremal uus kruvi, vasakul vana...kõik vahetasin ära:
Pilt


Üks kõrv oli praoga ja sai veits liimi.
Pilt



Kiskusin mõlemad mootorid pulkadeks. Täna käis vänt ja plokk mõõtmises. Kasutusele jääb vana vänt ja uus plokk

asjad on väga heas seisukorras. Sisse lähevad kõik tehase mõõdus saaled ja rõngad :D

Paar pilti ka
Pilt
Pilt

Hetkeseis on siis nii, et uus mootor ootab omale hunnikutega uusi juppe ja saab vaikselt hakata kokku laduma.
Ka kere tahab tegemist ja ennem suve algust tahaks keretöödega lõpuni saada ja siis läheb värvimisse.

Kindlasti, kui miskit põnevat sünnib, siis ka kirjutan.

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 63 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11