Kuna minu nickname on vastav ja loen üsna tihti seda foorumit, siis paneks ka siia oma auto "eputamiseks".
Äkki kellegile pakub huvi.
Copy-Paste
audiklubi foorumist.
Audi RS2 - 1994 - turbo
Sai siis selline elukas muretsetud, kuna aega hakkab nappima (vanadus ei hüüa tulles). :P
Sünnitusvalud olid rasked, sest see auto mida plaanisin osta, osteti nina-alt ära ja allesjäänud olid juba märksa kallimad.
Kuna olin juba RS-i mõtte pähe võtnud, siis oli raske mõttest loobuda - mis seal ikka, 30 keeki juurde ja valisin uue. Äkki ongi see praegune õige, kes teab. (Vähemalt ma lohutan ennast sellega).
Kuna ei viibinud ise eestis sellel ajal kui auto siia saabus, siis edasine oli väga komplitseeritud.
Edasine asi käis nn. kaugjuhtimisteel: närvilised telefonikõned jne.
Õnneks on meie klubis piisavalt "hulle" kes olid nõus käe külge panema. Ja seda puhtalt entusiasmist
.
Uskumatu aga tõsi, et tänapäeval keegi veel midagi entusiasmist teeb, liiatigi veel
noored mehed. (Y).
Niisiis 2 päeva juba sellega (edaspidi: sinilind) sõidetud.
Esmamuljed:
1. päev: tuldi lennujaama vastu, st. astusin otse lennukist sinilindu aga sõita veel ei "lastud". :D
Rooli enda kätte saades oli esimene "ehmatus" kiirendus. Seda siis esimene päev tähele ainult paningi :P
2. päeval hakkasin aru saama kui megad sellel autol on istmed, pidurid, käiguvahetus, rooli täpsus.
Tänaseks tehtud asjad:
Signa, immo,
XENONid uued paigaldatud.
ECU vahetatud
"tiba" kõvema vastu, mis lubab 395HP. Skeptikutele: jah, auto ei ole dyno peal käinud, jaanuari lõpus on kavandatud soome minek, eks siis näis.
"Aju" sai valitud 4-ja pakkumise seast, 2 kodumaised koopiad ja 2 originaali.
Sai valitud originaal, nonii igaks juhuks, kuna koopiad olid enamvähem sama hinnaga :P.
Täna sai siis lõppude lõpuks ka ülevaatus tehtud ja seda täiesti ametlikult. Ilmnes 2 viga: õõtshoova puksid juba "pehmed" ja kässariga vasak tagumine ratas ei pidanud.
Turbo ja sidur sai ka kontrollitud, mõlemad nagu noored mehed :D.
Ahjaa, ahjaa, max ülerõhku tuli hetkeliselt 1.8 bar, seda siis stock õhufiltri, stock väljalaskega ja näpimata WG-ga.
Plaanis: õlid vahetada mootoris, käigukastis ja tagadifris.
Rehvivalik: Gislaved Nord Frost 3 naastud.
Homme läheb mootorisse 5W-50 täissünt,
Boschi küünlad, Valvoline transmissiooni õlid.
Kuna katalüsaatorid on õhtal, siis plaan need üldse eemaldada ja otseläbi toru paigaldada.
Järgmisena on plaanis stereo paigaldada. Kuna autole oli paigaldatud nn. "vuffelmakk", mis isegi juhtmetpidi polnud autoga seotud
siis praegu ajan läbi ainult mootoriurinaga, mulle see meeldib aga kuna "oman" ka naist ja olen ise ka paras muusikahull, siis plaanin ikkagi kunagi paigaldada korraliku muusika autosse.
See postitus originaalis oli tehtud 20.12.05.
Kahjuks olen enamus ajast Rootsis ja eriti aega autoga tegeleda pole (peale sõitmise muidugi :D).
Dynomine pidi toimuma 23.03 aga kahjuks jääb see ära väga proosalisel põhjusel: 23-25 kõik autopiletid laeval, Helsinki--Tallinn välja müüdud. Eks proovib järgmine kord targem olla
.
Muusikat ka veel sees pole
. Kohe hakkan tegelema uue
bypassi pealepanekuga.
Nädala pärast (kui koju lastakse) plaanis vahetada hammasrihm koos vajalike vidinatega, paigaldada toonklaas ja teha veel tuhat pisiasja (juhiistme soojendus, aknapesuvedeliku paagi mootor, tagumine kojamees, õõtshoova puksid jne. )
Veel on selgunud tänaseks hea asi - õli ei võta.
Ja ka tõsiasi - kõik lõdvikud tuleb üle kontrollida, paar päeva tagasi otsustas puruks minna salongisoojendusradika lõdvik.
Kuna olen nõuks võtnud installida ka vähemalt boostikella (äkki ka segukella), siis on üks probleem ka: kuskilt ei leia 2,5 bar boostikella valge põhja ja punase taustaga.
Ja sellega seoses veel: sügan juba tükk aega kukalt, et kuhu see kell panna, piilarisse (ilus aga ilmselt segav, eriti pimedas), õhuvõresse (soliidne aga vähejälgitav), roolisamba peale (kas segama teisi näidikuid ei jää?).
Igasugune nõu teretulnud.
Mõned pildid ka:
+ teised pildid.
http://www.carrating.org/car.php?10470
Tänud: ka siinses foorumis tuntud (audi=vile)meestele: maku, jõuvanker, pprz.