Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 1:48

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 03.01.2005 22:02 
Eemal

Liitunud: 29.12.2004 20:51
Postitusi: 25
Sai Saksamaalt otsitud omale üks korralik klassikaline SAAB 9000 Turbo !

Auto pärineb aastast 1988a. Mootoriks 2,0 Turbo 128kw ! Läbisõiduks 262 000 mida tõendab ka service raamat. Veel lisadest nahksalong, kliimaautomat, el. aknad, istmesoojendused, valuveljed (olemas suveks juba 16" AZEV Type A) jne. Upgrade algab väljalaskest, 3 " väljalase koos Devil lõpppütiga! Koonusfiltriks sai valitud hetkel parimaks peetav Pipercross, mis toidab kuni 300hj! Eks elu näitab kas turbo kallale ka minek on :-D


Viimati muutis SAAKAL, 05.02.2005 17:07, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.01.2005 23:07 
Eemal

Liitunud: 29.12.2004 20:51
Postitusi: 25
:-D


Viimati muutis SAAKAL, 11.02.2005 20:12, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.01.2005 23:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Väga stiilne auto peab ütlema, ja väga madalalt hakkab kiirendama. :)

Saab aga ei kannata eriti rõhu juurde keeramist, hoidu sellest enne kui pole kindlaks tehtud miks ei taha suuremat rõhku ja kui need probleemid on eemaldatud siis alles keera.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.04.2006 13:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2006 13:41
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
Ei kannata juurde keeramist? :oops: mis nüüd küll Saab?

_________________
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.05.2006 14:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
zoom1 kirjutas:
Saab aga ei kannata eriti rõhu juurde keeramist

Mina seda ei julgeks nii kohe välja kisada. Kui aeroman on sama inimene keda ma mõtlen et ta on siis tema auto just hea tõestus et stock sisuga motole saab isuga peale keerata rõhku.
IvarR


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.05.2006 15:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2006 13:41
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
Oleneb,kuidas "keerata".Trionic managemendiga(93a.alates)Saabidel chiptrim,3" väljalase,sportkat ja sportfilter annab monusalt vaevata 310hp 1,5bar boostiga.Väänet 430-490 nm vahemikus 2500-5000rpm.Kytusekulu dramaatiliselt ei lange.Kui siis pisut

_________________
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 56 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11